Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Greseala de marketing pe care o comit majoritatea managerilor!

de
1652 0 06 Dec. 2012
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Greseala de marketing pe care o comit majoritatea managerilor!

Managerii nu sunt intotdeauna si specialisti in marketing. Am putea chiar sa spunem ca majoritatea considera partea de marketing ca fiind o anexa de care se pot folosi la nevoie si pe care o pot preschimba in sursa de profituri in functie de cifre si statistici.

Greseala majora vina, ca de obicei, din directia perceptiei gresite pe care majoritatea managerilor o detin. James Archer noteaza pentru INC faptul ca multi CEO gandesc in mod competitiv si acest lucru le modifica viziunea asupra procesului de atingere a consumatorilor.

Pe baza notarilor lui, extragem cateva idei extrem de interesante, demn de luat in considerare. Prima idee se refera la cele patru tipologii de gandire-actiune utilizate de CEO. Avem tipologiile: spontan, umanistic, metodic si competitiv. Din cele patru tipologii, directorii executivi tind sa fie de natura competitiva si sa actioneze in conformitate cu acest aspect. "Chiar daca nu sunt asa de la bun inceput, dura realitatea de a fi CEO, de obicei, ii impinge in aceasta directie, in timp", noteaza James Archer pentru INC.

Cu alte cuvinte, multi CEO tind sa ia decizii in conformitate cu cifre, statistici, sondaje, analize si alte forme de masuratoare. Ce scapa din acest peisaj? Scapa necesitatea de a gandi in mod psihologic. Uitam sa ne punem in locul clientilor si sa le intelegem actiunile dictate de constientul si subconstientul lor.

Si adevarul este ca orice specialist in marketing ne spune ca aceasta este adevarata sursa pentru strategiile cele mai eficiente de marketing. Doar stiind cum gandesc si in ce baza actioneaza clientii nostri vom stii cum sa ajungem la ei cu toata eficienta.

Mult succes si strategii de marketing de succes!


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii




sursa foto: www.sxc.hu


Tags: greseli de marketinggreseala marketinggreseala majora marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Greseala de marketing pe care o comit majoritatea managerilor!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

2 greseli de marketing - Cum sa anticipezi pierderile pe care le poti suferi?

de Marinache Horia Cristian
26 Mai 2015
Pentru a evita situatiile nefericite in care pierzi bani prin investitiile de marketing, iata 2 tipuri de greseli pe care trebuie sa le eviti. 1....

6 greseli de marketing care iti scufunda afacerea!

de Maria Nicutar
13 Aug 2012
Un plan de marketing corect nu va reusi doar sa iti aduca multi clienti noi, ci si sa ii retina pentru timp indelungat, sa ii determine pe fostii...

Faci si tu aceleasi greseli de marketing?

de Ilinca Dobrescu
25 Iul 2012
Cu totii gresim, este omeneste! Insa sa gresesti la nesfarsit deja nu mai intra in discutie. Este cazul sa incepem sa facem putina curatenie in...

Greseli de marketing care ne duc afacerile spre esec!

de Victor Oancea
26 Feb 2012
Marketing-ul reprezinta motorul care ne pune afacerile in functiune si care ne pune afacerile pe drumul corect. In functie de strategiile de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016