Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Limitele limbajului in reclame

de
1201 0 16 Sep. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Reclama facuta de clienti nu este solutia pentru orice problema de marketing. Viteza reprezinta probabil cea mai mare frana. Prin comparatie cu alte unelte de promovare, acest tip de marketing are nevoie de un timp indelungat pentru a ajunge sa dea rezultate.

 
Daca doriti sa  ajungeti la urechile intregii natiuni cu adevarat repede, nu aceasta este solutia. Chiar si cea mai bine pusa la punct campanie de marketing are nevoie de un  timp relativ indelungat pentru a da rezultate cu adevarat.

Anderson afirma ca o afacere isi poate genera jumatate din numarul clientilor prin marketing facut de consumatori in trei ani, si abia dupa 5 ani toti clientii vor fi racolati astfel. 
 
De asemenea acest tip de promovare nu ofera cu adevarat controlul asupra pietei. “ Atunci cand cumperi un spatiu de  reclama intr-un ziar, poti controla exact modul in care acesta suna, cand este publicat si intr-o oarecare masura, catre cine este adresat”, spune Cafferky. “Dar nu poti controla in totalitate ce, cui  si cand spune un client ceva  despre produsul tau”.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE


Examenul de definitivat Venit Dat Luat Realizata de un colectiv de profesori cu experienta culegerea Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE iti pune la dispozitie 50 de teste conforme subiectelor elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare programelor specifice pentru...

Oferta Speciala
valabila 48h

 
Si daca tinta de marketing este de a contracara fauturile unui competitor, marketingul de acest tip nu e de nici un  ajutor. “ Nu-ti poti permite sa emiti pareri negative despre concurenta”, afirma Davies. “ Trebuie sa ramai mereu in zona pozitiva “.
 
Si, in sfarsit, acest tip de reclama nu are efect in anumite activitati sau cand e vorba de anumite produse, si asta doar pentru ca ele nu reprezinta subiecte de conversatie uzuale.
 
” Cand ati purtat ultima oara o conversatie cu un prieten despre branturile minunate pe care vi le-ati cumparat?”, intreaba Wilson. “ Exista  produse pe care oamenii le cumpara, dar nu vorbesc niciodata despre ele”.

 
 


Tags: reclamapublicitatepomovaremarketingafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Limitele limbajului in reclame
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016