Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Studiu: 57% dintre consumatori nu sunt interesati sa interactioneze cu brandurile in social media

de
1583 0 06 Sep. 2013
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Studiu: 57% dintre consumatori nu sunt interesati   sa interactioneze cu brandurile in social media

Conform TNS Digital LIfe, un studiu global referitor la comportamentul online al consumatorului, 57 de procente dintre consumatori nu sunt interesati sa interactioneze cu brandurile pe social media.

TNS a intervievat 72.000 de persoane din 60 de tari, noteaza popsop.com. Principala concluzie a fost cea referitoare la dezinteresul mare din randul consumatorilor.

Aceasta veste este una extrem de nefasta pentru brandurile care deja au infuzionat sume banesti mari si eforturi solide pentru ca vizibilitatea lor in cadrul retelelor de socializare sa fie una cat mai puternica. Deja exista numeroase voci care afirma ca investitiile in social media nu isi merita existenta. Motivul principal este referitor, evident, la rata scazute de engagement.

Pe tara, indicele oferit de TNS Digital Life variaza. Asa se face ca acesta este de 61% in Marea Britanie si 60% in Statele Unite, cu diferente de la o locatie la alta.

Mai mult, datele calitative care au reiesit in urma acestui studiu au scos la iveala faptul ca interactiunea excesiva a brandului pe social media rezulta in proiectarea unei perspectii negative asupra sa, noteaza popsop.com.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h


In acelasi timp, sursa amintita ne ofera si principalele aspecte pe care consumatorii le urasc la brandurile care se promoveaza prin intermediul retelelor de socializare. Iata cateva date concludente si care sa va ajute sa luati decizii mai inspirate cand investiti in social media:
  • 42,5% dintre utilizatori se departeaza de brandurile care au probleme cu gramatica sau ortografia.
  • 24,9% dintre consumatori vor renunta la brandurile care ofera update-uri cu tenta prea puternica de marketing.
  • 12,8% dintre respondenti au probleme cu brandurile care posteaza opdate-uri prea des.
  • 12,5% dintre utilizatori se departeaza de brandurile care incearca prea mult sa fie amuzante.
  • 7,2% dintre consumatori au o parere negativa despre brandurile care nu posteaza in mod constant.


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: social mediainvestitii social mediaafaceri social mediasocial media afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Studiu: 57% dintre consumatori nu sunt interesati sa interactioneze cu brandurile in social media
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media

de Alexandra Popescu
20 Iun 2014
Gandirea leadershipului in social media vine atunci cand vocea si intrarea sunt de ajutor, reale, verificabile si semnificative, care are toate...

Top 10 legi de aur in social media marketing

de Adela Simonescu
26 Mar 2014
Nu este usor sa ajungi la clientii tai in prezent. Un avantaj, insa pentru toata lumea, nu doar pentru tine si afacerea ta, este cel reprezentat de...

Top 4 motive pentru care iti pierzi fanii din social media!

de Matei Antonescu
10 Mar 2014
Social Media reprezinta o multitudine de canale online prin intermediul carora ajungem la clientii si potentialii nostri clienti. Evident, unele...

Problema cu social media in afacerile mici si medii

de Maria Nicutar
25 Iul 2013
Nu toate afacerile reusesc sa obtina mult pe Facebook. De aici si neincrederea pe care multi oameni de afaceri o au referitor la aceasta retea de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016