Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

2 greseli de marketing - Cum sa anticipezi pierderile pe care le poti suferi?

de
1868 0 26 Mai. 2015
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Pentru a evita situatiile nefericite in care pierzi bani prin investitiile de marketing, iata 2 tipuri de greseli pe care trebuie sa le eviti.

1. Lipsa unui plan de marketing

Cei mai multi antreprenori sunt nerabdatori sa inceapa o afacere pe care sa o dezvolte, fara insa sa stabilieasca directia in care vor sa mearga.

Ei cred ca atat timp cat exista un profit, lucrurile merg bine. Totusi, situatia nu sta tocmai in acest fel. Un antreprenor fara un plan de marketing este ca un alergator de maraton fara o linie de finish.

La inceput, el poate depasi competitorii, insa mai devreme sau mai tarziu isi va da seama ca alearga in cerc pentru ca nu stie in ce directie trebuie sa mearga.

Un plan de marketing este esential pentru ca te ajuta sa definesti produsele si serviciile pe care vrei sa le vinzi, sa identifici publicul-tinta, lucrurile pe care vrei sa le obtii si calea prin care sa ajungi la ele.

2. Lipsa unui buget de marketing
Cele mai multe afaceri fara un plan nu au niciun buget de marketing. Pentru orice antreprenor este important sa stie inca de la inceput cati bani are la dispozitie pentru cheltuieilile de marketing si cum ar trebui sa ii aloce astfel incat sa obtina rezultate notabile.

O regula generala spune ca bugetul de marketing ar trebui sa reprezinte cel putin 10% din venituri.

Atunci cand aloci bani pentru cheltuielile de marketing este important sa verifici legatura intre aceste cheltuieli si veniturile pe care le genereaza. Astfel, pe viitor vei sti in ce se merita sa investesti si in ce nu.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii





De exemplu, daca remarci o crestere semnificativa a vanzarilor dupa ce ai lansat carduri de fidelitate, continua sa investesti in aceasta directie.

Daca, in schimb, investitiile in reclame TV nu iti cresc vanzarile, e mai bine sa renunti la acest canal de promovare si sa te axezi pe cele care iti aduc bani. Desigur, este important sa determini ce venituri iti aduce fiecare investitie de marketing, fara sa atribui un efect cauzei gresite.



Tags: marketingplan de marketingbuget de marketingvanzariclienticheltuieli de marketinggreseli de marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

2 greseli de marketing - Cum sa anticipezi pierderile pe care le poti suferi?
Rating:
Nota: 4.75 din 2 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton