Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

6 intrebari cu care sa verifici o oportunitate de marketing de tip retea

de
2487 0 05 Mai. 2011
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

"Poti sa devii milionar!", "Fa bani 24 de ore pe zi", "Succes imediat!"... Aceste headline-uri sunt cu siguranta atractive, in special in climatul economic dificil din ziua de azi. Idea de a face bani imediat fara a avea calitati speciale sau fara a investi o suma de bani considerabila atrage pe oricine, in timp ce promisiunea unui venit satisfacator sau poate chiar mare vine din dorinta de a nu ajunge din nou la pozitia ta financiara initiala.

Unele companii cu reputatie buna si-au construit ce au in prezent pe baza acestui tip de marketing si a structurii distributiei (Avon, Mary Kay, Excel Communications si altii). Dar exista si o parte negativa si atunci apar intrebarile... “Chiar vreau sa prezint asta tuturor prietenilor mei?”,  “Oare chiar pot face bani din asta?”,  “De unde pot sa stiu ca nu este o pacaleala?”.

Daca iei in considerare Multi-Level Marketing-ul (MLM) sau oportunitatile de marketing de tip retea, pune-ti aceste sase intrebari pentru a stabili care dintre sistemul de tip retea, multi-level marketingul sau marketingul direct catre consumator se potrivesc cu activitatea si cu situatia ta financiara.

Cine este persoana/compania ta de legatura? Gandeste-te la tot drumul pana la obiectivul final. Ce stii despre persoana care ti-a lansat aceasta oportunitate? Poti avea incredere in ceea ce iti spune? Doreste sa iti transmita exact ceea ce face? Ce stii despre fondatorii acelei companii (presupunand ca este o companie mai noua)? Au avut succes si o reputatie buna in proiectele din trecut? Investigheaza toate aceste lucruri ca si cum ai intalni un partener de afaceri pe care nu l-ai mai vazut niciodata.

Care este produsul? Este ceva care s-ar vinde bine intr-un magazin comercial, prin alte metode traditionale de marketing sau canale de distributie? Cum arata concurenta? Cat de convingator trebuie sa fii pentru a semna cu consumatorii? Daca nu esti un vanzator experimentat, nu te astepta sa devii unul dintre ei peste noapte. Va trebui sa devii un propovaduitor al produsului tau, asa ca asigura-te ca tu esti unul dintre cei care cred in el.

Cand vei incepe sa faci cu adevarat bani? Nu te resemna la gandul ca trebuie sa astepti luni sau chiar ani pentru a vedea un profit. Ar trebui sa poti sa iti recuperezi investitia si sa incepi sa faci profit chiar dupa cateva saptamani daca exista cerere pentru acel produs pe piata. Sa poti sa traiesti doar din acei bani este deja o alta poveste. Este bine sa lucrezi part-time in paralel cu celalalt job pe care il ai pentru a avea o sursa de venit sigura. Vei putea face asta avand in vedere compania pentru care lucrezi?

Unde este promovat produsul si unde ai putea sa il promovezi tu? Compania are reclame sau apeleaza la publicitate pentru a ajuta cresterea cererii pentru produsul respectiv? Ce restrictii exista cu privire la locul si felul in care il poti promova (reclame, site-uri, etc). Nu exista un raspuns corect sau gresit la aceasta intrebare – o politica deschisa cu un know-how modern este multe mai flexibila atat pentru tine cat si pentru ceilalti, de asemenea. Daca esti pregatit sa fii la inaltime, sa fii competitiv, asta-i bine, dar daca nu esti, e de preferat sa lucrezi cu o companie a carei politica este mai restrictiva.

Cum ai fost recrutat? Ai fost recrutat din postura de client, cu simpla mentiune ca aceasta ar fi o oportunitate de venit in plus, sau a fost replica obisnuita despre oportunitatea de afaceri? Metoda etica de a aborda oamenii in aceasta privinta este inscrierea din postura de clienti in prima faza, iar apoi, daca le place produsul, vor dori singuri sa devina reprezentanti. Daca ai fost abordat fara macar sa incerci produsul in prealabil, ar trebui sa iti pui un semn de intrebare.

De ce faci asta? Poate ca aceasta este cea mai importanta intrebare dintre toate. Daca o faci cu gandul ca vei putea iesi dintr-o pasa financiara proasta, uita de ea. Daca o faci pentru ca te gandesti ca intr-un an vei deveni bogat, este in regula; este bine sa ai o viziune, dar nu miza foarte mult pe asta. Pe de alta parte, daca crezi cu adevarat intr-un produs, vei fi mult mai aproape de succes.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii




Nu exista cu adevarat raspunsuri corecte sau gresite la aceste intrebari. Ideea este sa te asiguri ca pleci la drum cu entuziasm si ca esti deschis noilor abordari. Multi oameni au facut o gramada de bani din acest sistem de tip retea, dar poate si mai multi sunt aceia care au pierdut timp si bani degeaba crezand in lucruri neveridice. Poti sa verifici daca vei avea succes fiind sigur ca ai ales cea mai buna oportunitate inca de la inceput.


Tags: marketingmlmcompanii

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

6 intrebari cu care sa verifici o oportunitate de marketing de tip retea
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton