Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

7 modalitati pentru a avea vanzari interactive

de
2316 0 10 Mar. 2011
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Cand veniturile au probleme, ia in considerare aceste sfaturi care te vor ajuta sa relansezi situatia vanzarilor. Intr-o piata extrem de competitiva, este vital sa iti pastrezi campaniile de marketing fresh, noi si targetate. Tine-ti departamentul de marketing in viteza a cincea bifand urmatoarele 7 puncte.

1. Asculta!
Marketingul inteligent se bazeaza pe intelegerea consumatorului. Trebuie sa stii nu numai cine sunt acestia si ce cumpara, dar si de ce cumpara – si mai ales de ce aleg sa cumpere de la tine. Dubleaza-ti eforturile de comunicare cu ajutorul social media, mesajelor si blogurilor. Obtine feedback de la clienti sau prin intermediul oamenilor care fac vanzari directe.

2. Anunta promotiile speciale
Foloseste stimulenti pentru a atrage clienti la promotii cu termen foarte scurt. Consumatorii constienti de costuri cauta preturi bune si valoare mare, iar promotiile sunt castigatoare in randul tuturor grupurilor. Cupoanele sunt din ce in ce mai importante, si deja se observa o crestere imensa a cupoanelor online.

3. Regandeste managementul comenzilor
In timpul verii, urmarirea comenzilor devine un pic haotica. Fii sigur ca cei de la Serviciu Clienti care primesc apeluri ii intreaba pe toti de unde au auzit de compania ta. Genereaza comenzile din online, din print si din publicitatea difuzata care poate fi urmarita. Si acolo unde este posibil, urmareste comenzile in decursul a 24 de ore. Vanzarile din ziua de azi se bazeaza pe relatii de incredere, relatii care se dezvolta din servicii excelente cu clientii.

4. Concentreaza-te pe idei fresh
Nu te baza exclusiv pe o echipa mica sau doar pe departamentul tau de marketing pentru a produce idei bune. Anunta pe toata lumea ca inovatia este responsabilitatea tuturor, iar asta se poate intampla daca organizezi sesiuni de brainstorming sau oferind recunoastere speciala angajatilor care au cele mai inteligente sugestii. Daca afacerea ta are doar cativa angajati, apeleaza la un grup de specialisti sau formeaza un grup online de sfatuitori care sa fie alcatuit din membrii publicului tau tinta pentru a te consulta cu privire la procesul de vanzare.

5. Reinnoieste campaniile de fidelizare
Ai un e-mail obisnuit sau unul dedicat promotiilor de pe care trimiti informatii catre intreaga ta baza de clienti? Foloseste e-mailul in campanii de pastrare a clientilor, trimitand newslettere o data sau de doua ori pe saptamana. Imediat vei afla care stimulenti si mesaje functioneaza cel mai bine, care conving clientii actuali si care transforma intentiile de comanda in vanzari, avand astfel cel mai mare ROI.

6. Imbunatateste-ti imaginea
In aceasta era a cresterii responsabilitatii sociale, clientii si potentialii clienti vor sa stie daca esti un bun cetatean, daca pot avea incredere in tine, de aceea este un moment perfect pentru a te alatura unei organizatii non-profit. Afacerile care se bazeaza pe consumatorii locali beneficiaza de cauze bazate pe ajutorul adus comunitatii. Poti furniza servicii pro bono sau poti organiza campanii promotionale pentru a strange fonduri in scopuri caritabile. Doar fii sigur sa promovezi campania pe website-ul tau sau prin intermediul presei. Vei furniza ajutor acolo unde este cea mai mare nevoie si vei castiga aprecierea clientilor, ceea ce va conduce la vanzari.

7. Updateaza-ti continutul
Cand a fost ultima data cand ai updatat contentul website-ului tau si instrumentele de marketing si vanzari? Din moment ce site-ul tau este in principiu primul loc in care potentialii tai consumatori afla mai multe despre afacerea ta, este vital ca imaginea site-ului si temele sa fie la curent. Imagineaza-ti pe cineva care urmeaza un drum logic care incepe pe site-ul tau si care trece prin fiecare pas din procesul de vanzare, si asigura-te ca toate materialele si mesajele pe care le primeste acesta indruma unul spre altul, pana cand clientul ajunge sa cumpere de la tine. Cu mai multi cumparatori ca niciodata care navigheaza pe internet, acesta este momentul potrivit sa relansezi vanzarile.


Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii



 

 



Tags: vanzarepiatamarketingcomunicareserviciul clientibrainstorming

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

7 modalitati pentru a avea vanzari interactive
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de Teo Manole
09 Mai 2016
Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand. Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton