Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Greseala fatala - Speranta ca produsul sau serviciul tau se va vinde singur

de
1740 0 04 Iun. 2015
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.25
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Multi antreprenori entuziasmati de produsul sau serviciul lor cred ca acesta este extraordinar si, de aceea, se va vinde singur pe piata.

Desi au toate argumentele necesare, multi dintre acesti antreprenori constata ca vanzarile raman la un nivel scazut. Aceasta problema are un raspuns simplu: multi clienti potentiali nu stiu pur si simplu de existenta produsului.

Realitatea este ca oamenii trebuie informati si atrasi in a achizitiona un anumit produs. Mai mult, un produs de succes este unul care se integreaza in viata oamenilor, astfel incat acestia cred ca nu pot trai fara el.

Apoi, in momentul in care il detin, este nevoie sa ii asiguri ca au facut alegerea corecta si daca este cazul sa oferi asistenta si service pe durata utilizarii acestuia.

Daca nu dispui de fonduri mari, poti incepe cu carti de vizita, website, scrisori de introducere si de multumire.
Aceste mijloace vor capta atentia clientilor si vor contribui la atingerea unui nivel minim al vanzarilor care sa iti permita investitiile viitoare in marketing.

Tine minte ca nu conteaza cat de atractiv este un produs sau serviciu, atat timp cat nu are o piata pe care sa se vanda.

Prezentarea clara a beneficiilor produselor tale

In zilele noastre, piata este extrem de competitiva, se schimba des, iar consumatorii sunt adesea confuzi cu privire la produsele si serviciile pe care le cumpara.

De aceea, educarea clientului cu privire la beneficiile pe care le poate obtine este un proces esential. Odata ce acesta afla care sunt elementele care separa oferta ta de cea a competitiei, reusesti sa te diferentiezi si astfel sa castigi clienti.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii







Tags: marketingantreprenorivanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Greseala fatala - Speranta ca produsul sau serviciul tau se va vinde singur
Rating:
Nota: 4.25 din 2 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Ministerul pentru Mediul de Afaceri a infiintat Comitetul Consultativ pentru Antreprenoriat

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a decis, ieri, prin Ordin de ministru, infiintarea Comitetului Consultativ...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton