Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Mareste-ti vanzarile in 4 pasi strategici!

de
1843 0 29 Ian. 2012
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Vanzarile inseamna totul pentru multe afaceri din ziua de astazi. Vindem carti, vindem iaurturi, vindem pungi de cadouri sau servicii de consultanta, vindem orice se cere pe piata si pentru care exista un interes serios, solid, cunatificabil. Chiar si asa, simpla dorinta de a vinde si totul efectuat pe baza unor statistici nu este de ajuns. Avem nevoie de strategie, de pasi efectuati in mod calculat, organizat, bine gandit.

Iata 4 pasi strategici catre obtinerea unui nivel mai mare de vanzari:

1. Nu va pierdeti timpul cu potentiali clienti care opun rezistenta. De multe ori dam peste agenti de vanzari care se incapataneaza sa vanda cui nu ar trebui sa vanda. Sunt clienti care par interesati si accentul cade foarte bine pe cuvantul "par". Doar par si cand ne aflam in astfel de situatii este bine sa dam drumul unui efort pe care l-am consuma pentru a convinge alti 2 sau 3 clienti sa cumpere.

2. Cresteti-va timpul pe care il alocati vanzarilor. Vanzarile cer timp si multi profesionisti uita acest lucru. Alocam mult timp strategiilor de marketing, catre advertising, catre PR, catre multe alte directii care converg catre un nivel de vanzari mai mari. Cautati sa fiti alaturi de clienti, in frontul cel mai de jos, acolo unde veti intalni potentiali clienti cu interes real pentru ce aveti dvs de oferit.

3. Nu va impartiti timpul intre prea multe ocazii de a vinde. Multi agenti de vanzari au pe lista de ordine numeroase contacte pe care le iau in calcul. Ce vor face pentru a le valorifica pe toate? Vor lua timpul pe care il au la dispozitie si il vor imparti intre toate aceste ocazii de vanzari. Rezultatul poate fi unul catastrofal cand ne grabim si stricam treaba, cand ne impartim in prea multe directii, cand ne diluam singuri efectul muncii noastre. Ganditi in termeni mai normali si la scara mica, din aproape in aproape.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii





4. Nu vindeti decat celor care detin decizia de achizitionare. Multi agenti de vanzari si alti profesionisti incearca sa vanda cui nu trebuie. De multe ori pierdem timp pentru a convinge o persoana de beneficiile unui produs si apoi aflam ca nu el va lua decizia finala si ca trebuie sa se sfatuiasca sau sa ceara aprobarea unui parinte, unui partener de viata, unui prieten samd.


Tags: vanzarimarketing vanzariadvertisingagenti de vanzarimarketingvanzari mari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Mareste-ti vanzarile in 4 pasi strategici!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton