Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

O strategie esentiala ca sa vinzi mai mult si mai repede!

de
1181 0 21 Iun. 2013
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
O strategie esentiala ca sa vinzi mai mult si mai repede!

Acel ceva in plus conteaza enorm si intotdeauna, fara niciun fel de exceptie. Cumparam un aspirator fiindca ne trebuie, nu pentru ca am putea sa primim un dvd cu desene animate la pachet. Cu siguranta ca nu acesta este trigger-ul! Dar vanzarea se incheie cu mai multa siguranta atunci cand ni se ofera un motiv in plus, atata tot!

Multi agenti de vanzari nu vad lucrurile din aceasta perspectiva si de aceea nici nu "incaseaza" destul, atat cat si-ar dori si atat de rapid pe cat ar trebui sa o faca.

In principiu, o vanzare se aseamana izbitor de mult cu un drum pe care il parcugi alaturi de potentialul tau client. In momentul in care ai inceput sa iti marketezi produsul, incepe si plimbarea/cursa! Si pe drum sunt tot felul de obstacole si fiecare poate fi intrecut daca stii si cum sa procedezi.

Acestea sunt obiectiile potentialilor nostri clienti. Esential de inteles este faptul ca un potential care nu are obiectii, de obicei ramane un potential sau se transforma intr-un pasiv!

De asemenea, vital de constientizat este faptul ca pe masura ce plimbarea noastra se lungeste, si sansele de succes cresc, insa nu se intampla intotdeauna ca lucrurile sa se termine in mod exceptional. Se intampla ca dupa o astfel de "plimbare", potentialul sa ramane in acest stadiu si sa iti spuna ca se va mai gandi la oferta ta. Si aici se termina totul si de aceea nici nu recomandam "plimbarile" prea lungi, pentru ca este important sa punem accentul pe ideea de selectie! Selectam si atunci stim daca o "plimbare" se va converti sau nu intr-o suma de rezultate satisfacatoare.

Mai mult, trebuie sa intelegem si faptul ca daca o plimbare este placuta, lucrurile tind sa mearga bine. In acest sens, va recomandam un "ritm" de mers care sa nu fie altfel decat OPTIM. Nu vindeti prea repede, nu fiti agresivi in vanzare, nu fiti deplasati prin intrebarile pe care le adresati.

La final, va recomand sa nu uitati de sfatul referitor la motivul in plus pentru incheierea unei vanzari. Se intampla, foarte des, sa pierdem un potential chiar in momentul in care plimbarea putea sa se termine cu bine. Il pierdem fiindca lipseste acel ceva, ceva in plus. I-am oferit valoarea, solutii eficiente, insa inca ceva se cere. Poate sa fie un software gratuit, o perioada de testare gratuita, un audio-book, materiale de training si nu numai!


Sa aveti succes si vanzari exceptionale!


Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii





sursa foto: www.sxc.hu





Tags: vanzarevanzari de successucces vanzarivanzare de succes

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

O strategie esentiala ca sa vinzi mai mult si mai repede!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Miscare strategica pentru IKEA: Se lanseaza serviciul de vanzare online!

de Adela Simonescu
17 Iul 2014
Ikea a inceput sa vada si online, cu livrare la domiciliu, disponibil in toata tara, conform unui anunt postat pe site-ul oficial. Conform anuntului:...

Tony Robbins: 6 strategii eficiente pentru vanzari de succes

de Adela Simonescu
26 Mar 2014
Discutam despre Tony Robbins ca despre un prieten bun, ca despre un mentor catre care ne intoarcem de fiecare data cand dam de greu, fie ca este...

Strategii de vanzare la expozitii si targuri

de Adela Simonescu
04 Ian 2012
Expozitiile si targurile cu vanzare de produse reprezinta surse excelente de obtinere de clienti noi si de profit pentru numeroase afaceri din...

Pasii unei vanzari de succes si unde se poticnesc vanzarile noastre

de Maria Nicutar
21 Sep 2011
Vanzarile sunt procese dificile de foarte multe ori. In ziua de astazi detinem atat de multe optiuni si variante intre care sa alegem, incat si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton