Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Fa-te auzit cu un blog de afaceri

de
2252 2 27 Iul. 2010
Start in afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

9 strategii pentru a te face cunoscut din vorba in vorba si pentru a genera succesul in marketing

Cel mai puternic aspect al bloggingului de afaceri este potentialul sau de a genera marketingul “din vorba in vorba” prin continutul pe care il postezi. Daca poti sa dezvolti o relatie cu publicul tau si ii faci sa vorbeasca despre afacerea, produsele si serviciile tale in afara site-ului, inseamna ca ai atins marketingul de aur.

Blogurile sunt instrumentul perfect prin care poti ajunge la acest scop, pentru ca se discuta foarte natural. Sunt, de asemenea, pline de personalitate (cel putin, cele bune), incurajand cititorii sa participe si sa construiasca relatii cu bloggerii si afacerile din spatele acestora. Relatiile determina clientii sa fie loiali si creaza “avocati” ai brandului care vor sa discute despre cele pe care le iubesc si chiar sunt dispusi sa apere aceste branduri de critici. Cand acea conversatie se muta de pe blogul de afaceri si creaza buzz, inseamna ca ai atins un scop la care directorii de marketing viseaza. 

Puterea site-urilor de social media vine din conversatiile si buzzul care se creaza acolo. Cu un blog de afaceri ai sansa sa incepi aceste conversatii, sa le dezvolti si sa le lasi apoi sa creasca, sa ia amploare. Traim in cea mai uimitoare perioada, pentru ca puterea pe care o au social media si blogurile ofera afacerilor mai multe posibilitati de conectare cu clientii si fac marketingul “din vorba in vorba” din ce in ce mai raspandit, mai puternic ca niciodata.

Incepe sa te gandesti la tipurile de postari de promotii si de relatii publice pe care le poti publica pe blogul personal, care ar putea sa ajute cititorii si sa ii faca sa zambeasca. Nu vrei sa ii plictisesti cu informatii despre promotii si vanzari. In schimb, vrei sa ii faci sa se simta speciali pentru ca ti-au acordat timp ca sa-ti citeasca blogul. De exemplu, le poti multumi pentru fidelitate, oferindu-le discounturi exclusive cititorilor.

Mai jos, iti prezentam cateva sugestii pentru a-ti folosi blogul ca instrument de marketing:

1. Impartaseste informatii legate de vanzari. Blogul este un loc tocmai bun pentru a oferi clientilor informatii legate de vanzari si discounturi. In timp, vor invata sa se astepte sa gaseasca acest gen de informatii pe blogul tau de business si chiar vor intra special sa caute astfel de informatii.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h

2. Creaza un link catre catalogul online sau catre magazin. Daca mentionezi produsele in postarile tale de pe blog si ai un magazin sau un catalog online, creaza neaparat un link catre acestea. 

3. Ofera ponturi si sfaturi. Consumatorii pot avea intrebari despre cum sa foloseasca produsele, asa ca este intotdeauna ajutator nu numai sa publici postari care ofera sfaturi, dar totodata sa adaugi sugestii pentru tipuri noi de folosire a produselor tale.

4. Publica detalii despre programul de referinte. Te poti asigura ca vei continua conversatia, oferind stimuli pentru referinte.

5. Gazduieste un concurs. Oamenii iubesc sa castige premii. Poti profita de asta postand concursuri pe blogul tau. De exemplu, ofera un card cadou cu care pot achizitiona produse promovate de afacerea ta sau ofera ca premii chiar anumite produse. Cand trimiti un produs castigatorului intreaba-l daca i-ar placea sa scrie un review despre produs pe blogul tau sau daca il poti intervieva despre experientele avute dupa ce l-a folosit.

6. Raspunde intrebarilor. Castiga increderea cititorilor rugandu-i sa iti trimita intrebari si raspunde-le pe blog. Daca cineva are o intrebare sigur se vor gasi si altii sa vina cu intrebari, pe care tu le poti lamuri pentru ei.
 
7. Solicita povestile clientilor. Oamenii iubesc sa isi vada numele si fotografiile facute publice. Roaga clientii sa iti trimita povesti despre cum au folosit produsele, ce beneficii au avut, iar apoi publica-le pe blog. Fiecare persoana cu care vei vorbi despre asta si ii vei publica povestea, va dori sa arate acel post tuturor cunostintelor.

8. Creaza un buton “Trimite unui prieten”. Acest lucru permite cititorilor sa impartaseasca postarile si altor persoane prin intermediul altor site-uri de social media, Twitter sau e-mail. Este un mod usor de a crea buzz.

9. Raspunde tuturor comentariilor. Asigura-te ca cititorii tai se simt apreciati. Raspunde fiecarui comment lasat pe blog si fa conversatia sa continue.

Practic, posibilitatile sunt nelimitate. In timp ce informatiile despre promotii si vanzari sunt privite cu suspiciune, nu iti fie teama sa gandesti altfel decat ceilalti, sa fii creativ si sa spargi gheata, folosindu-ti blogul ca pe un instrument de marketing.  



Tags: blogafaceristrategii

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Fa-te auzit cu un blog de afaceri
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 idei de afaceri pentru care nu ai nevoie de bani multi

de Florin P. Amariei
10 Iul 2018
Cand simti ca iti doresti sa pornesti pe propriul drum si sa devii propriul tau sef, inseamna ca deja ai mentalitatea potrivita pentru a incepe o...

Incepator in afaceri? Iata cum sa iti croiesti un drum profitabil

de Camelia Diaconu
06 Iul 2018
Nimeni nu spune ca este usor sa reusesti intr-o afacere. Tocmai din cauza faptului ca nu toti antreprenorii reusesc, vedem tot mai multe afaceri...

Ghidul complet pentru afaceri pe Internet

de Florin P. Amariei
06 Iul 2018
Afla aici ce ai de facut, pas cu pas, pentru a demara si a dezvolta propria ta afacere online care sa iti aduca venituri lunare de zeci de mii de...

Top 5 idei de afaceri pe care le poti incepe imediat

de Camelia Diaconu
03 Iul 2018
Micile idei de afaceri se pot transforma oricand intr-un succes colosal, mai ales atunci cand ideea pe care o alegi este una profitabila si potrivita...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii2 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
expo 2012-01-31 15:24:30
https://www.facebook.com/exposfantu
alina 2011-11-28 23:24:33
Margo Cosmetics comercializeaza produse cosmetice, produse terapeutice, parfumuri, iar in curand si bijuterii prin sistemul de vanzare directa.

Cu Margo Cosmetics puteti castiga:

* o reducere de 25% pana la 30% la produsele achizitionate pentru consum propriu;
* un comision de 25% pana la 30% la produsele achizitionate pentru vanzare;
* un bonus de pana la 16% din volumul vanzarilor retelei create de dumneavoastra.

Avantaje:

* inscrierea este GRATUITA;
* catalog gratuit la inscriere;
* 25-30% castig din valoarea comenzilor;
* bonus suplimentar daca va creati propria echipa;
* comanda minima 100 lei la pretul de catalog;deci vei plati doar 75 lei
* NU aveti obligativitatea comenzilor lunare -


Mai multe detalii pe: http://margocosmetics.ro/inregistrare.html?ref=1200 . Aici te poti si inscrie daca doresti!

Cu deosebita consideratie Soros Alina

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016