Idei de afaceri

Afaceri sustenabile. 20+ idei de afaceri ecologice care iti pot aduce bani si impact pozitiv asupra mediului

de Bianca Tila
Conceptul de afaceri sustenabile a devenit o necesitate pentru companiile care doresc sa ramana competitive si relevante pe termen lung. In esenta, afacerile sustenabile transcende simpla cautare a profitului, integrand in strategia lor de dezvoltare criterii economice, sociale si de mediu, astfel incat sa creeze valoare nu doar pentru actionari....

Incarcatoarele frontale in industria miniera: ce caracteristici sunt esentiale?

de Idei de afaceri
Industria miniera impune cerinte specifice pentru echipamentele de incarcare si manipulare a materialelor. Daca esti contractor in aceasta industrie, trebuie sa alegi un incarcator frontal care sa reziste la solicitari intense si sa ofere eficienta ridicata in conditii dificile. Performanta, siguranta si tehnologiile integrate sunt aspecte care contribuie la operatiunile fluide si optimizate. Detaliem in continuare caracteristicile-cheie ale incarcatoarelor frontale si impactul acestora asupra...

Livrare de mancare in Ilfov: cele mai bune optiuni pentru orice ocazie

de Idei de afaceri
Locuiesti in Ilfov, ai un birou in zona sau planuiesti un eveniment in apropierea Bucurestiului? Trebuie sa stii ca optiunile de livrare de mancare s-au diversificat considerabil in ultimii ani. Ilfovul nu mai este doar o zona de tranzit sau de rezidenta linistita, ci a devenit un spatiu dinamic in care cererea pentru servicii rapide, gustoase si flexibile a crescut exponential.   De la mese rapide pentru pranzul la birou, pana la meniuri festive pentru petreceri acasa sau...

Sfaturi pentru afacerea ta

Cum sa gestionezi eficient profitul in afacerea ta?

de Idei de afaceri
Gestionarea profitului este una dintre cele mai importante responsabilitati ale unui antreprenor. Profitul reprezinta sursa principala pentru dezvoltarea afacerii, investitii, remunerarea asociatilor si consolidarea stabilitatii financiare. Daca vrei sa cresti valoarea firmei tale si sa asiguri o gestionare sustenabila, trebuie sa acorzi atentie atat modului in care faci bani, cat si modului in care ii administrezi.   Mai jos, vei descoperi cateva strategii esentiale pentru a...

Impumuturi acordate firmelor de catre persoane fizice. Conditii si reglementari cheie

de Bianca Tila
In prezent, companiile cauta solutii alternative pentru a-si sustine nevoile de capital si fluxul de numerar. Una dintre aceste solutii, tot mai frecvent intalnita in mediul de afaceri din Romania, o reprezinta imprumuturile acordate de persoane fizice catre societati comerciale. Aceasta forma de finantare reprezinta o optiune atractiva, mai ales in cazul start-up-urilor, firmelor aflate in proces de crestere accelerata sau al celor care nu indeplinesc cerintele impuse de institutiile...

Inchirierile in scop turistic. TOT ce trebuie sa stii

de Idei de afaceri
Inchirierea in scop turistic a cunoscut o crestere spectaculoasa in Romania, devenind una dintre cele mai populare si accesibile forme de monetizare a proprietatilor imobiliare. Tot mai multi proprietari aleg sa-si transforme spatiile locative in surse de venit. Aceasta tendinta este alimentata de dezvoltarea platformelor digitale de rezervare si de schimbarea de mentalitate a turistilor. Acestia prefera tot mai des experientele personalizate in detrimentul cazarilor clasice oferite de...

Resurse pentru afacerea ta

Nulitatea unei clauze din contractul colectiv - prevederi legale si renegocierea CCM

Clauzele cuprinse in contractele colective de munca care sunt negociate cu incalcarea prevederilor legii sunt lovite de nulitate. Nulitatea unei clauze a contractului colectiv de munca/acordului colectiv negociate in afara limitelor legale poate fi ceruta de catre partile interesate, fie pe cale de actiune, fie pe cale de exceptie, pe durata existentei contractului colectiv de munca.   ...

SCHIMBARI privind asigurarea in sistemul de sanatate si concediile medicale. Specialistii explica noile masuri fiscale

Guvernul si-a asumat raspunderea pentru un proiect de lege prin care se aduc modificari in sistemul de sanatate, eliminand anumite categorii de persoane din categoria celor scutite de la plata contributiei la sistemul de sanatate si introducand noi reguli in privinta concediilor medicale.  In prezent, proiectul se afla in dezbaterea Parlamentului. https://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?idp=22474 ...

Analiza unui caz de hartuire intr-o firma - sesizare, actiunile angajatorului si aplicarea sanctiunilor

O.G. nr. 137/2000 prevede, la art. 2, ca angajatii care savarsesc acte sau fapte de hartuire morala la locul de munca raspund disciplinar, in conditiile legii si ale regulamentului intern al angajatorului.  Modul in care faptele din sfera hartuirii la locul de munca sunt reflectate trebuie sa fie cuprinse in Regulamentul intern referitoare la Regulile de disciplina muncii si la Abaterile disciplinare.  Poti vedea o lista cu tipurile de modalitati de hartuire la locul de munca...

Aflati totul despre trecerea la sistemul REGES ONLINE! Aspecte practice si exemple concrete oferite de specialisti

Stimate manager HR, in data de 21 mai, la Crowne Plaza Bucuresti, a avut loc cel mai important eveniment specializat al acestei primaveri – Conferinta Noul REGES ONLINE – in cadrul caruia expertul Rodica Mantescu a explicat impecabil toate implicatiile marii modificari introduse de HG nr. 295/2025, anume inlocuirea REVISAL cu un nou sistem informatic (REGES ONLINE).   Aflati din aceasta prezentare:  informatii complete despre trecerea la REGES...

Instructiuni proprii SSM pentru lucrul in echipa - [MODEL] si prevederi legale

Va reamintim ca angajatorul are obligatia de a asigura securitatea si sanatatea lucratorilor in toate aspectele legate de munca. De asemenea, in cazul in care un angajator apeleaza la servicii externe, acesta nu este exonerat de responsabilitatile sale in acest domeniu. Obligatiile lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca nu aduc atingere principiului responsabilitatii angajatorului, conform prevederilor Legii SSM - Legea nr. 319/2006. ...

Angajatorii cu peste 50 de salariati - ce OBLIGATII HR suplimentare vor avea?

Va reamintim ca, in primul rand, potrivit legii, in cazul intreprinderilor si/sau unitatilor care au intre 50 si 249 de lucratori, angajatorul trebuie sa desemneze unul sau mai multi lucratori ori sa organizeze unul sau mai multe servicii interne de prevenire si protectie pentru a se ocupa de activitatile de prevenire si protectie din cadrul intreprinderii. Servicii externe de HR - cand sunt necesare?   In cazul in care lucratorii desemnati, serviciile interne de prevenire si...

[DELEGAREA de ATRIBUTII] Ce prevede Codul Muncii si MODEL informare

Delegarea de atributii reprezinta o practica frecvent utilizata pentru asigurarea continuitatii activitatii si optimizarea resurselor umane. Aplicarea sa in cadrul relatiilor de munca ridica o serie de aspecte legale si practice care necesita o abordare atenta si conforma cu principiile legislatiei muncii.    In acest articol vom analiza ce prevede Codul Muncii cu privire la delegarea de atributii si vom oferi un model practic de informare care sa faciliteze implementarea...
Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025







Webinare pentru afacerea ta



[x]