Cum am reusit in afaceri
Nokia vinde brandul Vertu pentru cca 200 mil euro
de
Adela Simonescu
Nokia este pe punctul de a vinde brandul de lux Vertu fondului suedez de privat equity EQT Partners AB. EQT Partners AB apartine, in mare parte, familiei elvetiene Wallenberg, noteaza ZF. Tranzactia face parte dintre-un plan de redresare, afirma Bloomberg. Surse apropiate situatiei noteaza faptul...
Kaufland ajunge pe primul loc in topul hipermarketurilor din Romania
de
Adela Simonescu
Kaufland a reusit sa ajunga anul trecut pe prima pozitie in topul retailerilor moderni din Romania, finalizand anul cu afaceri de 1,35 miliarde de euro. Reteaua Kaufland a daramat topul celor mai mari hipermarketuri din Romania, dupa ce a devansat Carrefour in 2010, noteaza Mediafax. Kaufland a...
Revitalizeaza-ti afacerile pentru vanzari mari!
de
Maria Nicutar
Am demarat afaceri pentru a le vedea crescand, devzoltandu-se, pentru a cunoaste o expansiune puternica, solida. Le-am demarat din nevoia de independenta financiara, din nevoia de libertate in luarea deciziilor si in valorificarea abilitatilor noastre de antreprenori. Pentru profituri constante, o...
Cele mai grave 4 greseli de networking pe care sa le eviti!
de
Maria Nicutar
Networking-ul reprezinta o unealta de marketing recunoscuta de numerosi antreprenori si profesionisti ca fiind extrem de eficienta. Isi merita eforturile si investitiile in cazul celor care stiu cum sa o utilizeze, cum sa valorifice o sesiune de networking si contactele castigate in urma ei. Iata...
Cele mai puternice 7 unelte pentru vanzari reusite!
de
Maria Nicutar
Lumea agentilor de vanzari si a marketerilor este inundata de diverse instrumente si unelte, de la grafice si statistici, la script-uri de vanzari si brosuri si nu numai. Cu toate acestea, daca nu detinem uneltele intelectuale si emotionale esentiale, vanzarile nu se vor dovedi niciodata un succes...
Urasti sa vinzi? Iata solutia!
de
Ilinca Dobrescu
Multe afaceri se bazeaza pe ideea de vanzare. Am spune chiar ca majoritatea afacerilor se bazeaza pe vanzari, fie ca vindem produse, servicii, idei si concepte. Cu toate acestea, de foarte multe ori descoperim antreprenori si numerosi profesionisti care urasc vanzarile, urasc sa depuna eforturile...
Metro a devenit primul mare retailer cu legume
de
Adela Simonescu
Metro Cash and Carry lanseaza un program destinat sustinerii micilor producatori locali de legume. Progamul "De-ale noastre" reuseste sa aduca pe rafuturile magazinelor adresate revanzatorilor legume din productia locala. Circa 200 de agricultori din regiunea Poiana Mare si imprejurimi sunt, in mod...
Idei de afaceri usor de promovat in 2012 si nu numai!
de
Ilinca Dobrescu
Foarte multe idei de afaceri cer capital banesc urias pentru a fi valorificate si apoi pentru a fi promovate in mod eficient, totul pentru obtinerea de profit cat mai consistent. Cu toate acestea, exista si idei de afaceri mai simplu de promovat in 2012, idei care ni se pot potrivi si noua. Iata 3...
Samsung Galaxy S III a fost lansat in Europa
de
Matei Antonescu
Sud-coreeni de la Samsung au lansat marti ultima inovatie din domeniu. Este vorba despre smartphone-ul Samsung Galaxy S III, gadget prin intermediul caruia se incearca obtinerea unui avans inainte de lansarea unei noi versiuni de iPhone din partea Apple, noteaza Reuters. Samsung Galaxy S III are o...
LG a proiectat ecranul de telefon care bate Galaxy S III si iPhone 4S
de
Ilinca Dobrescu
Sud-coreenii de la LG au reusit sa proiecteze un ecran de smartphone care face de rusine Galaxy S III si iPhone 4S, noteaza Capital. Sud-coreeni au dezvoltat un display HD LCD de 5 inch cu rezolutie mai buna decat Retina Display, sistem utilizat pentru proiectarea iPhone 4S.
Noul ecran LG se...
Top 10 greseli in conducerea unei cercetari de piata!
de
Matei Antonescu
Cercetarea de piata reprezinta o unealta esentiala care ne ajuta sa ne intelegem consumatorii si competitia. Cercetarea de piata ne poate ajuta, de asemenea, in eforturile de a identifica trendurile care ne afecteaza vanzarile si profitabilitatea. Iata cateva dintre cele mai comune greseli comise...
Cum sa iti gasesti cel mai valoros client?
de
Adela Simonescu
Multe voci spun ca cei mai valorosi clienti sunt cei care ne adora brandul in cel mai adevarat sens al cuvantului. Sunt clienti fideli, loiali, clienti care nu ne-ar abandona pentru niciun alt competitori alaturi de care ne luptam in cadrul unei anumite industrii, nise sau sub-nise. Si, in mare...
Marketing360 pe 13-14 iunie, la Bucuresti!
de
Matei Antonescu
Cea de-a cincea editie a evenimentului Marketing360 va avea loc in perioada 13-14 iunie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Sunt asteptate persoanele care doresc sa descopere cele mai noi tendinte, cele mai bune practici, cele mai inspirate abordari pentru o relatie consumator- brand de succes....
Cum sa intelegi valoarea unui fan Facebook
de
Ana Steinberg
Daca te numeri printre majoritatea vanzatorilor sau detinatorilor de afaceri cu care am discutat zilele acestea, probabil te vei intreba care sunt avantajele fanilor Facebook asupra marcii tale. De asemenea, este cu mult mai probabil ca ei sa incheie o afacere cu tine decat cei care nu te...
Cum castigam rapid increderea consumatorilor nostri?
de
Maria Nicutar
Increderea reprezinta unul dintre cele mai importante elemente care contribuie la succesul unei afaceri. Si cand discutam despre afaceri de succes discutam in mod implicit de un numar important de clienti, persoane care isi iau deciziile de consum pe baza anumitor semnale care ii determina sa se...
Top 7 greseli in marketing-ul afacerilor mici, medii si mari!
de
Victor Oancea
Strategiile de marketing reprezinta o suprafata extrem de mare in cadrul fundatiei pe care dorim sa consolidam o afacere. Marketing inseamna promovare, dezvoltare durabila, conexiune cu audienta tinta, sharing si interactiune, brand awareness si nu numai. Iata cele mai grave greseli in marketing-ul...
Forza Rossa Caffe si Idei De Afaceri te invita la un super Business Brunch
de
Adela Simonescu
Brandul Forza Rossa Caffe este faimos pentru conceptele de coffee design si de gastronomie moleculara aduse in Romania. Este vorba despre o tehnica recenta si spectaculoasa de preparare a celor mai sofisticate produse culinare. In colaborare cu publicatia de afaceri Idei De Afaceri, Forza Rossa...
6 sfaturi pentru networking de succes!
de
Ilinca Dobrescu
Networking-ul merge mana in mana cu procesul de transformare a unei afaceri in succes pur, in sursa importanta de profituri. Cu toate acestea, nu toti suntem facuti pentru aceste sarcini si multi considera networking-ul a fi o responsabilitate dificila, chiar imposibila. Unora le este greu sa intre...
Marketing incrucisat: Pepsi se aliaza cu Twitter
de
Matei Antonescu
Compania Pepsi intra in alianta cu Twitter in vederea promovarii online a concertelor de muzia pentru fanii de pe site-ul de socializare. Pentru moment, nu exista declaratii oficiale din partea celor doua companii cu referire la tranzactie, noteaza Washington Post. Compania Pepsi este in lupta de...
Marketing inedit a la GrupoFourMidia ...
de
Victor Oancea
Strategiile de marketing devin din ce in ce mai originale, mai inedite ar spune multi. Se aduc in discutie noi modalitati de a castiga acces la audiente tinta de marimi impresionante, modalitati prin care sa se eficientizeze eforturi sustinute de advertising. GrupoFourMidia este o companie...
3 strategii de marketing care dau roade pe timp de criza!
de
Adela Simonescu
Unele strategii de marketing se dovedesc a fi extrem de eficiente in a ne promova produsele, serviciile, afacerile ca tot unitar, imaginea si reputatia pe care mizam pentru succes in mediul de afaceri. In acelasi timp, unele strategii de marketing se dovedesc a fi investitii nerentabile, investitii...
10 legi de aur pentru marketing eficient in afaceri mici!
de
Ilinca Dobrescu
Unele afaceri mici se vor dovedi mult mai profitabile decat multe afaceri complexe, cu angajati numerosi si investitii serioase de capital. Totul consta in maniera in care aceste afaceri mici sunt conduse, in maniera in care li se permite sa creasca, sa se dezvolte, sa cunoasca o expansiune...
Top 3 motive pentru un marketing defectuos!
de
Maria Nicutar
Cand vine vorba despre marketing, lucrurile tind sa se complice, fie ca discutam despre afaceri mici, afaceri simple, afaceri complexe sau afaceri imposibile. Strategiile de marketing ne ajuta sa ne propulsam in mijlocul unei piete cu cerinte, necesitati si reguli dintre cele mai variate. Iata si...