Cum am reusit in afaceri
22 Dec 2010
Cum alegi cel mai potrivit nume pentru compania ta
de
Ana Steinberg
5702
Ce poate sa insemne un nume? Foarte multe, daca in joc este denumirea viitoarei tale companii.
Asadar, un nume potrivit pentru firma ta poate sa strabata intreg orasul inca din prima zi. Un nume ales gresit poate ramane in anonimat pentru totdeauna (daca nu este sustinut cu maxim de...
20 Dec 2010
5 metode prin care sa profiti de propriul tau networking
de
Robert Bratu
3634
Fiecare companie ar trebui sa aiba un expert in networking, dar nu e neaparat nevoie sa angajezi unul. Trebuie doar sa incepi sa gandesti in directia asta.
In randul marilor companii – de exemplu, Google si HP – exista un trend in a crea o noua pozitie numita Chief Networking Officer...
16 Dec 2010
Informatiile gratuite- modalitate de a-ti creste vanzarile
de
Ana Steinberg
3459
Vom vorbi astazi despre cum sa iti folosesti profilul pentru a vinde produse si servicii clientilor. Aceasta este o tactica putin cunoscuta si gresit intrebuintata adesea de oameni de afaceri locali si de antreprenori necunoscuti. Dupa ce vei citi acest articol, ar...
16 Dec 2010
Cea mai usoara cale de a-ti dezvolta afacerea pe termen scurt
de
Liliana Constantin
4205
Sa ai o nisa buna de produs este un prim pas important in inceperea unei afaceri de succes. Adaugarea unui site este inca o parte din ecuatie. Teoria "construieste si lucrurile vor veni de la sine" nu mai este de actualitate in secolul 21. Poti avea un produs extraordinar, dar daca nimeni nu...
10 Dec 2010
Top cele mai mari greseli din vanzari
de
Ana Steinberg
3467
Foloseste aceste sfaturi pentru a evita cele mai comune capcane care iti pot distruge vanzarile.
In fiecare zi, milioane de firme din intreaga tara pierd vanzari. Milioane de intalniri si evenimente au un rezultat mult mai prost decat cel asteptat, iar o multime de bani si ore de munca...
09 Dec 2010
Sfaturi importante pentru a-ti pastra clientii!
de
Robert Bratu
3407
Necesita mai mult efort sa obtii un nou client decat sa pastrezi unul. Invata cateva ponturi pentru a genera vanzari repetate.
In timp ce cu totii stim importanta prospectarii, foarte multi oameni de vanzari se concentreaza pe prospectarea noilor afaceri, in detrimentul clientilor...
29 Nov 2010
Marketingul de baza al afacerilor la domiciliu
de
Robert Bratu
3466
Ca orice alta afacere, si afacerea ta la domiciliu are nevoie sa prospere. Pentru asta este necesar sa te ocupi de marketingul acesteia. Activitatea de marketing trebuie sa fie una continua pentru a avea cu adevarat succes. De aceea, trebuie sa incluzi...
16 Nov 2010
Ce fel de preturi sa practici
de
Alina Cotae
3084
Ca si in cazul firmelor de comanda prin posta, clientii online nu sunt in mod deosebit sensibili la pret. Alti factori, cum ar fi incredera clientului, calitatea si serviciile, sunt mult mai importanti. Cea mai mare parte a oamenilor doresc sa plateasca un pret corect si de asemenea vor sa ii...
05 Nov 2010
Cum sa influentezi un forum din interiorul companiei
de
Alina Cotae
3220
Companiile de pe piata digitala trebuie sa inteleaga si sa rasplateasca deschiderea care este necesara pentru a-i atrage atentia clientului digital. Daca o organizatie nu este deschisa catre clientii sai, este posibil ca acestia sa forteze aceasta relatie, indiferent de atitudinea...
04 Nov 2010
Cum sa masori valoarea clientilor dintr-un forum
de
Alina Cotae
3143
Masurarea valorii comerciale a clientilor dintr-un forum intern nu este atat de simpla pe cat ar parea. Exista patru criterii potentiale:
• Valoarea achizitiei;
• Influenta asupra achizitiilor companiei;
• Influenta asupra opiniilor de pe forum;
• Influenta din...
02 Nov 2010
Cum sa-ti promovezi rapid afacerea folosind comunitatile digitale
de
Alina Cristina Cotae
3598
Comunitatile clientilor reprezinta cea mai buna oportunitate de promovare a vanzatorilor digital – dar si cea mai putin inteleasa amenintare la adresa marketing-ului de marca.
Oamenii sunt, prin natura lor, fiinte sociabile, iar Internet-ul face ca gasirea cuiva care sa-ti impartaseasca...
11 Oct 2010
6 modalitati de a castiga prin scrisorile de vanzare
de
Robert Bratu
3518
Arata consumatorilor cum produsul sau serviciul tau le va imbunatati viata.
Ca proprietar al unei afaceri, iti poti imagina sa incerci sa iti vinzi produse sau servicii fara sa folosesti cuvinte scrise? Clientii din ziua de azi sunt cumparatori inteligenti, isi fac temele inainte sa...
07 Oct 2010
Avantajele si dezavantajele networkingului
de
Robert Bratu
4353
Foloseste aceste sfaturi pentru a-ti maximiza timpul si pentru a castiga cat mai mult din actiunile online.
Oamenii au tendinta sa stea pe internet si sa dea clickuri la intamplare. Insa, dupa ce petrec online aproximativ doua ore, realizeaza ca nu au nimic de aratat. Este insa destul de...
27 Sep 2010
Cum sa transmiti mesajul potrivit clientilor tai
de
Robert Bratu
4653
Orice antreprenor a putut observa, in ultima vreme, noua tendinta a cumparatorilor: sa cheltuiasca mai putin si sa-si doreasca mai mult. Au devenit mai atenti, atat la ceea ce cumpara, cat si de unde cumpara. Astfel, potentialii tai clienti iti studiaza compania si activitatea pe piata...
21 Sep 2010
De ce nu faci si tu bani online
de
Laura Agarafinei
3566
In fiecare an, tot mai multi oameni se indreapta catre mediul online din dorinta de a deveni milionari facand afaceri pe Internet. Multi dintre ei au asteptari mari si sunt aproape siguri ca vor face bani imediat – lucru care intarzie sa se intample. Daca si tu faci parte din aceasta...
13 Sep 2010
Promovare gratuita
2377
Ai achizitionat un CD cu idei de afaceri?
Ai reusit sa pui pe picioare o firma?
Revista Idei de Afaceri te face cunoscut. Spune-ne povestea ta.
Iata o uriasa oportunitate pentru a te face cunoscut ca antreprenor fara sa platesti niciun ban! Beneficiezi de promovare gratuita.
Tot ce trebuie...
08 Sep 2010
5 semne care iti spun ca este timpul sa iti
de
Robert Bratu
3579
Clientii reprezinta sangele afacerii tale, dar asta nu inseamna ca trebuie sa te lasi presat.
Toti clientii, in special cumparatorii care fac tranzactii de la afacere la afacere, au o responsabilitate fata de bugetul lor, pe care tu, ca furnizor de servicii sau bunuri, trebuie s-o...
07 Sep 2010
Ce se afla in spatele reducerilor de preturi
de
Robert Bratu
3273
Oamenii sunt sceptici. Cumpara din ce in ce mai rar, cheltuiesc mai putin, analizeaza fiecare achizitie cu atentie si sunt din ce in ce mai ingrijorati cu privire la valoarea cumparaturilor.
Daca nu vad ceva de care au nevoie sau ceva pe care il valorifica, nu vor cheltui banii,...
31 Aug 2010
5 modalitati de a da start planificarii in afaceri
de
Robert Bratu
3825
Ca manager, esti constient de faptul ca o buna planificare inseamna un mai bun management. Insa nu iti este intotdeauna usor sau comod sa planifici; mereu exista ceva mai urgent de facut si mai mereu esti intrerupt de probleme neprevazute.
Iata 5 modalitati prin care poti incepe sa...
06 Nov 2008
Piata Marketing - Publicitate trasnita
de
Cristian Gerea
3974
Piata Marketing - Publicitate trasnita
Breadvertising, coolertising, bookvertising, stampvertising… O noua limba? Nicidecum. Este vorba doar de niste simpli termeni care denumesc forme inedite, de ultima ora, de a-ti face publicitate. Sa le luam pe rand:
Piata Marketing -...
09 Sep 2008
Piata Marketing - Secretul unei reclame reusite!
de
Mirela Rosu
4090
Pentru a transmite in mod eficient un mesaj in ziua de azi, trebuie sa abandonati vechea idee cum ca “important e ca mesajul sa ajunga la cat mai multi oameni”.
In realitate, un singur lucru e important: ca mesajul dvs. sa ajunga la cine trebuie. Asadar, cunoasteti-va potentialul...
06 Aug 2008
Studii de marketing inedite
de
Silvia Bucsan
3219
Firma de marketing Pop-Eye din Laguna Beach, in apropiere de Los Angeles, prezinta clientilor ei, firme cu greutate pe piata americana, studii de piata… video.
Da, Pop-Eye realizeaza filme pe banda video care ilustreaza foarte exact modul de viata si mentalitatea unui anumit...
17 Iul 2008
O metoda mai putin ortodoxa de a castiga clienti
de
Silvia Bucsan
3192
In SUA, cu ani buni in urma, oamenii s-au inghesuit cu disperare sa cumpere bilete la un anumit spectacol de varietati de pe Broadway.
Motivul? In presa aparusera anunturi prin care cei mai mari critici ai vremii in domeniul divertismentului ridicau in slavi spectacolul respectiv:...
17 Iul 2008
Importanta imaginilor in reclama
de
Silvia Bucsan
3157
Imaginile nu numai ca imbogatesc un material publicitar din punct de vedere estetic, dar aduc si o nota importanta de credibilitate. Iar credibilitatea inseamna vanzari. Nu inserati insa imagini la intamplare (doar ca sa umpleti spatiul disponibil), ci tineti intotdeauna cont de efectul lor...