Cum am reusit in afaceri
23 Mai 2011
Marketing-ul de gherila - cel mai eficient instrument in jungla afacerilor
de
Maria Nicutar
4298
Marketing-ul de gherila este diferit de marketing-ul clasic, aducand inovatie, creativitate si spontaneitate in interactiunea cu clientul. Mesajele publicitare frapeaza si sunt gandite pornindu-se de la psihologia umana in principal si mai putin de la statistici, cifre de afaceri, sondaje s.a.m.d....
20 Mai 2011
Pluralitatea strategiilor de comunicare
de
Andreea Rada
5516
Strategiile de comunicare ale unei companii sunt strans legate de obiectivele comunicarii globale ale respectivei companii care deriva din obiectivele industriale, sociale, financiare si comerciale ale organizatiei. Strategia de comunicare este de regula globala si ea vizeaza totalitatea...
16 Mai 2011
Cum se castiga clientii pe viata
de
Maria Nicutar
4198
Importanta acordata fiecarui client in parte sta la baza succesului in orice afacere. Clientii vor sa fie tratati cu respect, iar managerii firmelor trebuie sa ii faca sa se simta ca VIP-uri, ca persoane indispensabile si, de ce nu, ca oameni apropiati lor. Primul pas in a castiga un client este...
16 Mai 2011
Razboiul magazinelor: cu ce arme secrete vine retailul modern
de
Mihaela Pascu
4448
Ce mai face astazi diferenta intre un magazin traditional cu mijloace invechite de promovare si unul care activeaza deja in sectorul retailul modern? Prin ce este asigurat succesul unui magazin profitabil si ce anume influenteaza retragerea de pe piata a altor magazine?
Asa cum ati observat...
12 Mai 2011
Marketing pentru afaceri: Caracteristicile unei marturii eficiente
de
Mirela Rosu
3802
Regula numarul unu este "nimic fals" pentru ca nu exista ceva mai credibil decat realitatea. Marturiile trebuie sa fie autentice. Un text "facut" se observa imediat si nu reuseste sa castige increderea, ratand astfel principalul obiectiv al acestui tip de reclama. Determinati-i pe clienti sa va...
12 Mai 2011
Sfatul expertului: cele mai bune practici in vanzari
de
Mihaela Pascu
6058
Cercetarea de piata este un element cheie in ceea ce priveste indemanarea si abilitatile de vanzare in cazul in care vrei sa iti maresti cifra de afaceri si sa obtii un succes pe termen lung in ceea ce priveste rata vanzarilor.
Cu toate acestea, cei mai multi oameni care activeaza in acest...
05 Mai 2011
6 intrebari cu care sa verifici o oportunitate de marketing de tip retea
de
Otilia Pavel
4773
"Poti sa devii milionar!", "Fa bani 24 de ore pe zi", "Succes imediat!"...
Aceste headline-uri sunt cu siguranta atractive, in special in climatul economic dificil din ziua de azi. Idea de a face bani imediat fara a avea calitati speciale sau fara a investi o suma de bani considerabila atrage pe...
04 Mai 2011
Vanatoarea de clienti: 5 arme garantate sa functioneze
de
Mihaela Pascu
4713
Bine, trebuie sa recunosc: nu o sa fie o vanatoare adevarata, cu arme, impuscaturi si vanat prins. Dar vor fi niste sfaturi care ar trebui sa te ajute sa pui mana pe o prada pretioasa: clienti cat mai numerosi.
Cum multi antreprenori aflati la inceput descopera destul de repede, cea mai...
04 Mai 2011
Marketing: O strategie in 23 de puncte pentru agentul de vanzari (elementele 8 - 14)
de
Liliana Constantin
4688
Prezentarea unui produs este o actiune complexa (chiar daca vindeti agrafe de birou), delicata (chiar daca vindeti basculante) si care refuza automatismele (chiar daca vindeti unul si acelasi produs). Aceste caracteristici deriva din faptul ca succesul unei vanzari consta in folosirea adecvata a...
03 Mai 2011
O strategie in 23 de puncte pentru agentul de vanzari (elementele 1 - 7)
de
Ana Steinberg
4697
Prezentarea unui produs este o actiune complexa (chiar daca vindeti agrafe de birou), delicata (chiar daca vindeti basculante) si care refuza automatismele (chiar daca vindeti unul si acelasi produs). Aceste caracteristici deriva din faptul ca succesul unei vanzari consta in folosirea adecvata a...
13 Apr 2011
Cinci semne care iti spun ca ai nevoie de o schimbare in marketing
de
Robert Bratu
4411
Daca poti identifica oricare dintre aceste "amenintari", inseamna ca este cazul sa analizezi inca o data strategia de marketing a afacerii tale. Afacerea ta continua sa functioneze si de aceea crezi ca strategia ta de brand functioneaza. Dar oare este asa? Mesajele tale de marketing si materialele...
17 Mar 2011
Exprima-ti parerile fara sa provoci
de
Liliana Constantin
4167
O data ce ai ascultat si ai inteles pozitia adversarului, este mai mult ca sigur ca si el te va asculta. Acum e timpul sa va confruntati parerile. Totusi trebuie sa procedezi in asa fel, incat sa-l faci sa te asculte pana la capat. Secretul consta in flexibilitatea gandirii tale. Exista judecati...
17 Mar 2011
10 trenduri in marketing pentru 2011
de
Liliana Constantin
5322
In privinta marketingului anului 2011 trebuie sa avem in vedere o serie de noi optiuni, pornind de la geotargeting si mergand pana la aplicatiile pentru mobil si social media. Pe masura ce economia globala se straduieste sa isi revina iar marketingul prin social media devine un imperativ strategic,...
10 Mar 2011
7 modalitati pentru a avea vanzari interactive
de
Stefania Tale
4147
Cand veniturile au probleme, ia in considerare aceste sfaturi care te vor ajuta sa relansezi situatia vanzarilor.
Intr-o piata extrem de competitiva, este vital sa iti pastrezi campaniile de marketing fresh, noi si targetate. Tine-ti departamentul de marketing in viteza a cincea bifand...
22 Feb 2011
Marketingul prin articole
de
Adina Vasile
3493
In ziua de azi, un lucru este clar. Content-ul este inca regele.
Generand contentul potrivit si apoi distribuindu-l (acest lucru este cunoscut si sub numele de "article marketing"), te poate ajuta sa te pozitionezi ca expert si sa iti imbunatatesti rezultatele de marketing online. Este usor si...
21 Feb 2011
Cele mai bune 8 metode pentru promovarea unei afaceri la domiciliu
de
Liliana Constantin
6028
Daca ai o afacere la domiciliu sau te gandesti sa incepi una, te bucuri din start de anumite avantaje pe care alte afaceri nu le detin. Mai intai, o afacere la domiciliu inseamna costuri mult mai reduse deoarece nu mai esti nevoit sa platesti chirie pentru un alt spatiu destinat afacerii. In al...
16 Feb 2011
Cat timp ai la dispozitie ca sa castigi interesul clientului tau?
de
Ana Steinberg
3175
O jumatate de ora? O ora? O zi? Cat timp ai la dispozitie ca sa iti "prinzi" clientul in plasa si sa te asiguri ca acesta va finaliza achizitia? In realitate, asa cum arata studiile efectuate in aceasta directie, oamenii incep sa isi piarda interesul dupa doar... saptesprezece minute. Dupa aceasta...
11 Feb 2011
Top 10 sfaturi de marketing din toate timpurile
de
Adina Vasile
4716
In ziua de azi, arta de a face marketing este mult mai complexa decat era inainte. Totusi, multe dintre principiile de baza au ramas aceleasi si se aplica si astazi la fel de bine.
Adesea, marketerii profesionisti si proprietarii de mici afaceri trec cu vederea tehnicile de baza care au facut...
09 Feb 2011
4 pasi de urmat daca vrei mai multi clienti
de
Robert Bratu
3435
Iti poti dezvolta afacerea foarte usor daca esti in permanenta conectat la ceea ce se intampla pe piata, esti la curent cu modificarile si fluctuatiile vanzarilor, stii intotdeauna ce le lipseste clientilor tai si esti pregatit sa vii in intampinarea cerintelor acestora. Urmeaza sfaturile in...
08 Feb 2011
Marketingul direct in economia de criza
de
Adina Vasile
4480
Marketingul direct a fost dintotdeauna un “ghimpe” pentru afacerile mici si mijlocii. Desi este diferit de strategiile de brand si alte tipuri de publicitate care sunt abordate predominant de companiile mari, marketingul direct s-a dezvoltat in ultimii ani si este foarte important pentru afacerile...
17 Ian 2011
Marketing de succes cu cele mai mici investitii
de
Ana Steinberg
4047
Perioada de criza a dus la o reinventare si la o dezvoltare a strategiilor de marketing duse in incercarea de atragere a clientilor pentru a creste vanzarile. Promotiile au fost nenumarate, iar afacerile au incercat sa faca din criza o oportunitate pentru dezvoltare.
Astfel, cele mai...