Cum am reusit in afaceri
Mareste-ti vanzarile in 4 pasi strategici!
de
Maria Nicutar
Vanzarile inseamna totul pentru multe afaceri din ziua de astazi. Vindem carti, vindem iaurturi, vindem pungi de cadouri sau servicii de consultanta, vindem orice se cere pe piata si pentru care exista un interes serios, solid, cunatificabil. Chiar si asa, simpla dorinta de a vinde si totul...
Afacerile de succes se nasc din audiente fericite!
de
Adela Simonescu
Afacerile de succes sunt pasiunea noastra, centrul nostru de interes. Ne dorim afaceri de succes, ne dorim sa devenim antreprenori de succes, salutati de cei care doresc sa paseasca pe urmele noastre. Nu toti putem avea proiecte pe care sa le crestem pana in punctul in care sa atingem succesul....
Greselile care ne aduc consumatorii in pragul unei caderi nervoase!
de
Maria Nicutar
Marketing-ul nu este simplu si de aceea nici nu incercam sa ne ocupam singuri de sarcinile care ne vor aduce profit din vanzari, clienti mai multi, sarcini care ne vor determina clientii sa cumpere mai mult si mai des, sarcini care ne vor determina clientii sa devina fideli afacerii noastre si sa...
Un drum lin catre customer service de calitate!
de
Maria Nicutar
Customer service-ul reprezinta un set de unelte care ne stau intotdeauna la dispozitie si la care ar trebui sa apelam intr-o baza regulata. Clientii decid succesul de care se vor bucura afacerile noastre, nivelul profitabilitatii de care vom beneficia, imaginea si reputatia de care vom dispune in...
2012 si greselile de marketing care ne vor costa cel mai mult
de
Maria Nicutar
2012 si-a facut aparitia si pare sa fie un an bun pentru cei care au urechi sa asculte sfaturile expertilor, sfaturile consultantilor cu experienta, sfaturile altor antreprenori care inca se bucura de succes si pe timp de criza. Ce ne spun expertii? Ne spun sa investim in directii potrivite si sa...
Marketing de top sau greseli fatale pentru afacerile dvs?
de
Maria Nicutar
Marketing-ul ne rapeste tot timpul din lume si nimeni nu da vina pe nimeni. Noi cu mana noastra ne-o facem si stim si de ce investim atat de mult in motorul care ne pune in miscare afacerile. Afacerile se cresc cu efort sustinut si controlat in directia care ne poate duce catre succes. Ne organizam...
Strategii de vanzare la expozitii si targuri
de
Adela Simonescu
Expozitiile si targurile cu vanzare de produse reprezinta surse excelente de obtinere de clienti noi si de profit pentru numeroase afaceri din Romania. Cu toate acestea, nu toti stiu cum sa vanda, cum sa obtina profit consistent, cum sa atraga noi clienti. Iata, in acest sens, cateva aspecte legate...
Top 4 greseli pentru blogurile de afaceri!
de
Maria Nicutar
Blogging-ul de afaceri reprezinta o suma de solutii care ne ajuta sa ne implementam strategiile de brand awareness mai eficient decat multe alte instrumente actuale. Blogging-ul de afaceri trebuie sa se centreze pe strategiile de marketing si sa urmeze pasi foarte bine studiati pentru a aduce...
Trenduri de marketing pe care nu le putem neglija in 2012
de
Maria Nicutar
Audientele noastre tinta sunt in permanenta schimbare. Ele sunt caracterizate de o dinamica graitoare pentru strategiile noastre de marketing si orice antreprenor si echipa de management trebuie sa stie cum sa vanda audientei tinta, ce mesaje sa foloseasca, pe ce concepte sa isi mapeze strategiile...
PR de calitate in pasi simpli!
de
Maria Nicutar
PR-ul a fost mult timp o serie de unelte larg utilizate si cu mare succes pentru afaceri mici, medii si mari. PR-ul a inceput sa fie mult neglijat, in favoarea strategiilor din social media, din retelele de socializare, din blogging. Cu putina imaginatie, si strategiile de PR ating tinte mari si...
Clienti mai fericiti in tactici inteligente
de
Maria Nicutar
Clientii sunt stapanii nostri si pe ei ne bazam cand incercam sa ne aducem afacerile mai aproape de succes, cand incercam sa ne transformam ideile de afaceri in afaceri rentabile, in afaceri profitabile. Clientii fericiti sunt cheia catre vanzari repetate, catre un nivel mai inalt de vanzari, catre...
Afacerile cresc cand vorba se duce in directia potrivita, catre referali!
de
Maria Nicutar
Marketing-ul tine in picioare afacerile si le indreapta in directia cea mai potrivita. Prin marketing reusim sa ne ducem afacerile cu un pas mai aproape de succes prin fiecare decizie inspirata pe care o luam in conturile lor. Ne folosim de marketeri, de profesionisti si experti, de consultanti, de...
5 greseli grave in marketingul afacerilor mici
de
Maria Nicutar
Afacerile mici au nevoi mari, din pacate. Nu putem sa le mentinem active si sa le transformam in afaceri profitabile fara efort, fara investitii de timp si bani, fara profesionisti care sa le gandeasca, sa le configureze in cea mai buna forma in care pot elibera profituri stabile si de lunga durata....
4 greseli de marketing pe care poti sa le eviti
de
Adela Simonescu
Marketing-ul nu a fost si nu va fi niciodata un aspect simplu al afacerilor profitabile. De aceea ne bazam atat de mult de cooptarea de experti si profesionisti care sa gandeasca cele mai viabile strategii si campanii si investim atat de multi bani in ei. Marketing-ul este, pe buna dreptate,...
Cum ne cercetam, intelegem si segmentam audienta tinta?
de
Maria Nicutar
Audienta tinta este bula spre care ne indreptam toate strategiile si campaniile de marketing si advertising. Nu putem face niciun pas fara sa cunoastem in profunzime catre cine ne adresam, ce nevoie, lipsuri, probleme si dorinte segmentul tinta si cum ajungem sa le intersectam cu un minim de...
Unelte eficiente de marketing pentru afaceri de succes palpabil
de
Maria Nicutar
Marketing-ul ne ajuta sa ne ordonam procesele de promovare si vanzare in afacerile pe care le detinem. Orice departament de marketing ar trebui sa aiba in vedere uneltele cele mai eficiente care ne ajuta sa ne ducem afacerile cu un pas mai aproape de succes, cu un pas mai aproape de statutul de...
Drumul de la idei de afaceri profitabile la branding-ul de succes
de
Maria Nicutar
Multi sunt cei care detin idei de afaceri super-profitabile, idei de afaceri cu mare potential de a atinge succesul in cadrul nisei in care se dezvolta. Putini sunt cei care ajung sa isi vada ideile de afaceri transformandu-se in branduri de top, in branduri de succes real. Care sunt greselile si...
Cum ne determinam clientii sa ne aduca noi surse de profit?
de
Ilinca Dobrescu
Aceasta este una dintre cele mai dificile si pregnante intrebari care ne stau in minte timp indelungat. Realizam ca trebuie sa ne crestem afacerile in mod permanent, neintrerupt si realizam si cheltuielile necesare pentru a coopta noi clienti. In acest context, realitatea devine mult mai simpla...
Invata cum sa vinzi mai bine
de
Florin Campeanu
Mediul business se dezvolta rapid, intr-un context extrem de dinamic si care presupune noi modalitati de imbunatatire. Unul dintre punctele de interes, in prezent, este cel al vanzarilor si al augumentarii nivelului la nivel de organizatie, de companie. Incercam sa supravietuim in contextul crizei...
Workshop-ul Excelentei in Vanzari, 10 decembrie 2011
de
Maria Nicutar
Workshop-ul Excelentei in Vanzari este organizat de Rentrop & Straton si aduce pe masa de discutii toate informatiile specializate din domeniul strategiilor de marketing, tehnicilor de fidelizare, comunicarii in vanzari, tehnicilor si strategiilor de manipulare si negociere. Vor fi 8 ore de...
Eficienta sporita in retinerea clientilor
de
Maria Nicutar
Idealul oricarei afaceri este de a atrage clienti activi si apoi de a-i transforma in clienti permanenti, fideli, loiali, care sa genereze vanzari repetate. Nu de putine ori se intampla ca afacerile sa detina clienti unici, clienti care nu mai revin pentru a-si investi bani in produsele si...
Un logo distinct, logic, eficient, de succes
de
Maria Nicutar
Iata calitatile pe care un logo ar trebui sa le implineasca. Multi neglijeaza aceste aspecte si dau prea putina importanta logo-ului ca marca distincta ce reprezinta afacerile profitabile. Un logo trebuie sa fie imaginea care va reprezinta, care transmite mesajul eficient in lipsa dvs, care sta ca...