Piata marketing

Acceseaza Piata marketing pe ideideafaceri.manager.ro si afla cele mai noi strategii de marketing folosite de marile businessuri pentru cresterea cifrei de afaceri. Chiar daca esti la inceput de drum sau nu, cunostiintele de marketing aduc astazi produsele in fata clientilor mult mai organic si efic

17 intrebari esentiale despre criptomonede!
Cum am reusit in afaceri
26 Iun 2011

Branding pentru companie sau pentru produse? Aceasta este intrebarea!

de Maria Nicutar
2537 0
Chestiunea pe care vreau sa o aduc mai la lumina in acest articol este una foarte interesanta si care continua sa framante atatea companii. Intrebarea este simpla, este clara. Raspunsul este problema. Nu stim ce trebuie sa branduim! Si totusi vorbim de oameni de afaceri care constientizeaza...
26 Iun 2011

Comportamentul consumatorilor si psihologia din spatele sau

de Maria Nicutar
3082 0
In contextul actual ne dam seama din ce in ce mai mult de optiunile pe care consumatorii le au la dispozitie atunci cand isi iau deciziile de achizitionare. Fiecare produs este reprezentat de zeci sau sute de marci diferite, fiecare cu seturi noi de caracteristici, imagine, pret si reputatie....
25 Iun 2011

Cum facem rost de marturii ale clientilor multumiti pentru o promovare de succes?

de Maria Nicutar
3240 0
Marturiile sau testimonialele sunt unelte foarte eficiente in incercarea de a castiga clienti pentru o afacere. Sunt profitabile, nu implica intotdeauna costuri si au un impact de lunga durata. Multi experti le recomanda in defavoarea tacticilor clasice de advertising si marketing, prezentand mai...
25 Iun 2011

Marturiile clientilor multumiti fac afacerea buna

de Maria Nicutar
2811 0
Orice afacere are nevoie de promovare continua si regulata pentru a-si asigura clientela gata sa le achizitioneze produsele si serviciile. Antreprenorii si managerii responsabili cauta noi metode prin care sa atraga interesul consumatorilor si prin care sa ii fidelizeze pe cei deja existenti. Aveti...
23 Iun 2011

Cum este gandit marketing-ul de nisa?

de Maria Nicutar
3491 0
Marketing-ul de nisa se asociaza cu orice afacere care isi dedica activitatea, produsele sau serviciile catre o anumita audienta. Putine produse sunt destinate intregii populatii, iar restul au nevoie de o abordare specifica pentru categoria careia se adreseaza pentru a-si efectua vanzarile....
23 Iun 2011

Tehnici ieftine pentru promovarea afacerii dvs prin network marketing

de Maria Nicutar
4332 0
Network Marketing-ul sau marketing-ul de retea este o metoda eficienta prin care va puteti prezenta afacerea, prin care puteti castiga clienti sau angajati pretiosi pentru firma dvs. Ganditi-va la suma totala a persoanelor cu care intrati in contact, atat in mediu profesional cat si in viata...
23 Iun 2011

Cum sa vindem orice, oricand, in orice cantitate si oricui?

de Maria Nicutar
4395 0
Vanzarea reprezinta o activitate, o atitudine, un fel de a gandi si de a actiona, toate sincronizate in mod optim pentru rezultate maxime. Vrem sa vindem cat mai mult, catre cat mai multi clienti in timp rapid si fara eforturi mari. Toate acestea fac o afacere profitabila, rentabila si catre care...
20 Iun 2011

Cum planifici o campanie de e-mail marketing

de Anca Murgoci
2923 0
E-mailul este un mod foarte bun de a mentine legatura cu publicul tau, de a comunica si de a obtine feedback despre produsele tale. De asemenea, folosim e-mail marketingul si pentru fidelizarea clientilor. Nu pare foarte greu de conceput un e-mail pentru abonati si, tocmai de aceea, se poate gresi...
20 Iun 2011

Gratuitatile si ofertele speciale sunt cele mai bune investitii in clienti

de Maria Nicutar
2862 0
Multi antreprenori apeleaza la ajutorul marketerilor si advertiserilor pentru a-si face vizibile produsele si serviciile catre clientii carora se adreseaza. Ce nu inteleg acestia este ca nu doar aceste doua modalitati (prin strategiile de marketing si de advertising) sunt cele care vor aduce noi...
19 Iun 2011

Marketing de nisa pentru succes in afaceri

de Maria Nicutar
2837 0
Orice afacere are nevoie imperioasa de marketing si de advertising. Fara aceste doua concepte nu exista o buna penetrare pe piata si nici oportunitati de dezvoltare. Activitatea de marketing trebuie planificata in functie de categoriile de clienti carora ne adresam produsele sau serviciile....
19 Iun 2011

Cum determinam clientii sa ne citeasca materialele tiparite?

de Maria Nicutar
2440 0
Exista o problema foarte veche si pentru care nu se gasesc solutii optime:clientii carora le sunt adresate brosuri, fliere, newsletter-uri samd nu le citesc intotdeauna. Compozitia de ansamblu a acestor materiale tiparite decide cat de eficienta a fost strategia de marketing si cati clienti se vor...
18 Iun 2011

Importanta analizei SWOT pentru orice afacere

de Maria Nicutar
7586 0
Analiza SWOT (Strengths, weaknesses, opportunities, threats) spune oricarui antreprenor si marketer ce decizii se pot lua pentru prosperitatea unei afaceri. Ne da informatii extrem de importante legate de orice aspect al unei afaceri si este primul lucru de care ar trebui sa se tina cont de catre...
15 Iun 2011

Impactul culorilor in afacerea dvs

de Maria Nicutar
2876 0
In prezent, si cei mai rationali consumatori judeca o carte dupa coperta. Este arhicunoscut ca deciziile de achizitionare ale clientilor se bazeaza foarte mult pe grafica pe care este construita imaginea unei afaceri. Pornind de la logo, la brosuri, carti de vizita samd, totul se reduce la imactul...
13 Iun 2011

Promovarea pe carti postale - Solutie ieftina si eficienta

de Ilinca Dobrescu
3652 0
Strategiile de promovare detin misiunea de a face o afacere vizibila catre clientii carora isi adreseaza produsele si serviciile. Intotdeauna se va incerca adoptarea si implementarea strategiilor cu cele mai mici costuri si cu cel mai mare potential de marire a vizibilitatii. O modalitate putin...
10 Iun 2011

Lansarea de produse - Sfaturi de la experti

de Maria Nicutar
3990 0
Orice firma sau companie isi lanseaza produsele cu ajutorul advertiserilor si marketerilor. Se amplaseaza panouri publicitare, se proiecteaza brosuri si bannere pentru mediul online si lista ramane deschisa. Cert este ca aveti la dispozitie numeroase modalitati prin care sa va anuntati intrarea pe...
09 Iun 2011

Cea mai eficienta campanie de marketing pentru afacerea dvs

de Maria Nicutar
3362 0
Activitatea de marketing este vitala oricarei afaceri, intrucat asigura o promovare eficienta a produselor si serviciilor unei firme, asigura vizibilitatea afacerii ca intreg si influenteaza reputatia si imaginea sa in ochii consumatorilor. Mai jos va prezentam regulile de aur pentru a va pune pe...
05 Iun 2011

Cu ce fel de consumator aveti de-a face?

de Maria Nicutar
2819 0
In momentul care doriti sa demarati o afacere sau cand stabiliti noi strategii sau proiecte trebuie sa tineti cont de coordonata cea mai importanta:clientii. Ei ne stapanesc si ei ne dicteaza cum sa procedam cand luam decizii care ii privesc. Faptul ca nu tineti cont de nevoile si dorintele lor se...
02 Iun 2011

Cele mai grave 7 greseli de marketing

de Andreea Rada
4241 0
Marketingul este un o parte foarte importanta a oricarei companii. Daca nu este bine facut atunci va fi fatal pentru companie. Iata cateva dintre greselile pe care le fac unii manageri de marketing: • Lipsa unei cercetari minutioase Nu poti incepe sa iti promovezi afacerea sau produsul...
27 Mai 2011

Pozitionarea pe o nisa este singura sansa de succes pentru afacerea dumneavoastra

de Maria Nicutar
4664 0
Cel mai des intalnite cazuri de faliment pentru micii intreprinzatori se datoreaza esecului de a se adresa unui public tinta specific. Al doilea motiv pentru care majoritatea afacerilor nu prospera este marimea prea mare a domeniului de activitate. Antreprenorii doresc sa le faca pe toate, sa le...
26 Mai 2011

Social Media Marketing pentru antreprenori

de Maria Nicutar
3285 1
Blog-uri, Facebook, Twitter, YouTube, del.icio.us, flickr, digg, StumbleUpon, Technorati, Linkedin, myspace, reddit si lista continua si se mareste intr-un ritm rapid. De ce avem nevoie de ele? De ce creeaza dependenta pentru utilizatori si cum sunt ele utilizate de firme mici si companii uriase...
25 Mai 2011

Marketing-ul din gura in gura este cel mai eficient generator de clienti?

de Maria Nicutar
8763 0
In prezent lumea devine din ce in ce mai constienta de puterea campaniilor publicitare si de marketing initiate de marile firme. Consumatorii sunt din ce in ce mai neincrezatori in promisiunile lansate de organizatii si se orienteaza catre prieteni si familie pentru sfaturi legate de folosirea...
25 Mai 2011

Atasamentul fata de brand - Emotional Branding

de Maria Nicutar
4886 0
De la ambalaj, la spoturi publicitare, la parfumul dispersat in magazine, totul tine de branding-ul emotional. Acesta se dezvolta cu ajutorul designer-ilor de brand si a neuromarketer-ilor. Noile tendinte in materie de branding se centreaza pe crearea unei legaturi emotionale intre brand si...
23 Mai 2011

5 trasaturi ale unui inovator adevarat

de Andreea Rada
4356 1
Cuvantul "Inovatie" este folosit adeseori si multi dintre intreprinzatori se considera inovatori, dar ce inseamna a fi cu adevarat un inovator? Haideti sa luam un exemplu, se pare ca Motorola a fost prima companie de telefonie mobila care a inventat ecranul color, asta ii face sa fie inovatori?...
23 Mai 2011

Tehnicile de marketing in mediul online pe care trebuie sa le cunosti

de Maria Nicutar
6409 0
Aveti o afacere si detineti un website cu ajutorul carora informati clientii si va promovati produsele si serviciile. Sunteti constient ca orice demers pentru a atrage persoane catre website-ul dvs. este un pas inainte catre profit si dezvoltarea afacerii. De aceea trebuie sa aveti in minte...
Pagina: « 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »
Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]