Cum am reusit in afaceri
16 Sep 2011
29-30 septembrie 2011, prima editie Promotions 360
de
Maria Nicutar
3029
Prima editie Promotions 360 este singura conferinta locala dedicata promotiilor si rolul acestora in relatia client-produs. „Evenimentul se adreseaza practicienilor in marketing si retail si va reuni specialisti care vor dezbate cele mai noi tendinte din domeniu si strategii pentru o integrare de...
16 Sep 2011
From sales promotions to sales promoters
de
Maria Nicutar
2358
Trainingul de o zi „From sales promotions to sales promoters” va avea loc in data de 30 septembrie 2011, in cadrul evenimentului Promotions 360, la Hotel Crown Plaza. Trainerul este Alain Thys, specialist in marketing si co-fondator al companiei belgierene de marketing Futurelab. Futurelab...
13 Sep 2011
Training pentru Strategii de Succes in Email Marketing
de
Maria Nicutar
2737
Email Marketing Academy, www.emacademy.ro, organizeaza sesiunea de training pentru Strategii de Succes in Email Marketing, pe data de 30 septembrie 2011, in cadrul World Trade Center Bucuresti. Termenul limita de inscriere este in data de 26 septembrie 2011.
“2011 va fi un an de succes...
12 Sep 2011
4 greseli monstruoase de marketing pentru afacerile dvs profitabile
de
Maria Nicutar
3067
Afacerile profitabile ajung in acest stadiu din cauza marketing-ului intr-o mare masura. Marketing-ul este scheletul pe care lucram atunci cand dorim sa ne dezvoltam afacerile sau sa transformam afaceri in afaceri rentabile si afacerile rentabile in afaceri profitabile. Marketing-ul vine cu cateva...
09 Sep 2011
Cum redactam mesaje de vanzare eficiente?
de
Matei Antonescu
4123
Mesajele de vanzare sunt unelte incredibil de puternice care ne ajuta sa ne crestem nivelul vanzarilor in mod considerabil. Mesajele de vanzare au nevoie de cateva reguli pe baza carora sa livreze cel mai bun rezultat, cele mai bune informatii si cele mai eficiente apeluri la actiune catre...
03 Sep 2011
Modalitati eficiente de a ne promova afacerile profitabile zilnic
de
Matei Antonescu
2689
Afacerile nu asteapta si nu au voie sa stagneze. In permanenta trebuie sa gasim modalitati noi sau sa le utilizam pe cele clasice si inca eficiente pentru a ne promova afacerile si pentru a le aduce in punctul in care le putem numi profitabile si chiar afaceri de succes. Cele mai de succes afaceri...
03 Sep 2011
E-mail marketing-ul si eficienta sa pentru afacerile profitabile
de
Matei Antonescu
2857
E-mail marketing-ul este una dintre cele mai eficiente unelte care stau la dispozitia antreprenorilor de pretutindeni. In trecut, companiile trimiteau e-mail-uri care contineau mesaje de promovare tuturor persoanelor ale caror adrese de e-mail le retineau. In prezent, targetarea potentialilor...
31 Aug 2011
Strategii competitive in afacerile profitabile din industria retail-ului
de
Maria Nicutar
3385
Afacerile din industria retail-ului ajung sa se dovedeasca profitabile atunci cand detin strategii competitive care le diferentiaza cu succes de restul afacerilor de pe piata pe care activeaza. Exista trei mari componente catre care trebuie sa va indreptati atentia pentru a va diferentia de restul...
30 Aug 2011
Clientii varstnici si afacerile profitabile merg mana in mana
de
Maria Nicutar
2855
Clientii de varsta a doua si a treia sunt cei care reprezinta categoria de consumatori cu cea mai mare putere de achizitionare, cu cea mai mare disponibilitate, varietate si care detin timpul necesar pentru a-si face cumparaturile pe baza unor considerente rationale, nu in graba, cum procedeaza cei...
28 Aug 2011
Sfaturi esentiale de marketing pentru micii antreprenori
de
Maria Nicutar
3617
Micii antreprenori si afacerile mici, restranse sunt cele care trebuie sa beneficieze de pe urma marketing-ului in aceeasi masura ca si afacerile mari, complexe. Chiar si cand detinem idei de afaceri si dorim sa le implementam, ele trebuie sprijinite de un plan de afaceri consistent care sa includa...
28 Aug 2011
6 factori declansatori care ii determina pe clienti sa cumpere!
de
Maria Nicutar
2783
Marketeri si neuro-marketeri studiaza de ani de zile plaja factorilor declansatori, motivationali care ii determina pe clienti sa scoata bani din buzunare pentru a-si achizitiona produse sau pentru a folosi servicii. Acestia sunt cei pe care orice afacere ar trebuie sa le cunoasca si sa se axeze pe...
27 Aug 2011
Nevoile consumatorilor si gandirea dincolo de produse si servicii
de
Ilinca Dobrescu
9182
Nevoile consumatorilor sunt rareori intelese la adevaratul lor nivel, in adevarata lor profunzime. In fapt, in afaceri trebuie fie sa gandim ca veritabili psihologi, fie sa ne angajam o armata de profesionisti care sa ne ajute sa livram solutii pentru probleme, solutii pentru dorinte si nevoi. De...
25 Aug 2011
Afacerile prospere si necesitatea planului de marketing
de
Maria Nicutar
2935
Afacerile de succes sunt cele care detin un plan de marketing bine pus la punct, un plan de marketing solid in care am implicat specialisti care stiu cu ce se mananca marketing-ul si mai ales, specialisti care au mai avut de-a face cu tipul de afaceri pe care il detinem noi. Marketing-ul este mai...
23 Aug 2011
Modalitati eficiente de a ne mari nivelul vanzarilor in afaceri mici
de
Maria Nicutar
2775
Afacerile mici au nevoie de clienti si de vanzari in aceeasi masura ca si cele mai complexe, mai mari, mai bine dezvoltate. Stagnarea nu ajuta la nimic si intotdeauna este loc de mai bine. Uneori, antreprenorii se gasesc in situatii in care nu reusesc sa isi vanda produsele sau serviciile si sunt...
21 Aug 2011
Greseli costisitoare de marketing pentru afacerile mici
de
Maria Nicutar
3105
Marketing-ul nici nu exista pentru multe afaceri mici si detinatorii lor nu cred in eficienta si profiturile care vin odata cu implementarea celor mai inspirate decizii. Detinatorii de afaceri isi doresc succes si cred ca ideile de afaceri cu potential mare sunt indeajuns de bune pentru a-si...
21 Aug 2011
Marketing-ul da rezultate cand oferim repetitie si regularitate
de
Maria Nicutar
2130
De foarte multe ori se intampla sa dam de afaceri care detin potential urias de a obtine profituri mari si stabile pe perioade lungi de timp. De foarte multe ori se intampla ca acestea sa detina tehnici si strategii de marketing foarte bune si totusi nu reusesc sa castige clientii necesari pentru...
18 Aug 2011
O scurta introducere in Buzz Marketing pentru afaceri mici, medii sau mari
de
Maria Nicutar
2915
Afacerile de orice calibru si din orice domeniu au nevoie de marketing si mai presus de orice au nevoie de tehnici originale, inovative, creative si necostisitoare de marketing. Marketing-ul viral a inceput sa prinda popularitate si la noi in tara si diverse afaceri incearca sa isi promoveze...
18 Aug 2011
3 tehnici originale de marketing pentru afaceri mici si profitabile
de
Maria Nicutar
3782
Marketing-ul trebuie sa fie vazut pentru afaceri precum coloana vertebrala pentru un corp uman. Marketing-ul da directia, marketing-ul tine restul elementelor unei afaceri intr-o congruenta profitabila, marketing-ul reprezinta totalitatea uneltelor prin care punem in miscare o afacere de succes....
18 Aug 2011
Cum gandim o campanie de e-mail marketing care sa dea rezultate?
de
Maria Nicutar
2671
Tehnicile de marketing prin e-mail sunt tehnici recunoscute pentru eficienta lor marita si pentru faptul ca nu presupun costuri mari pentru initiatorii afacerilor care beneficiaza de pe urma lor. Cu toate acestea, chiar daca tehnicile de marketing prin e-mail stau la dispozitia tuturor...
17 Aug 2011
Beneficiile reale ale branding-ului
de
Matei Antonescu
3238
Branding ofera unei afaceri o imagine distincta, o identitate mapata pe anumite niveluri bine definite de calitate, origine, preferinte ale consumatorilor, principii si valori. Nu toate afacerile sunt brand-uri, ci doar cele care inteleg ideea de branding si detin resursele necesare pentru a-si...
17 Aug 2011
Regulile de aur ale customer service-ului de calitate
de
Victor Oancea
3976
Customer service-ul este o necesitate, nu o favoare pe care o facem clientilor nostri sau utilizatorilor website-urilor si blog-urilor pe care le detinem. Customer service-ul are nevoie de o strategie bine definita pe marginea careia sa ne bazam metodele de a ne multumi intotdeauna clientii, de a...
15 Aug 2011
Cum adaugam valoare unui produs in 5 variante spectaculos de simple?
de
Maria Nicutar
3948
Produsele nu sunt intotdeauna atat de valoroase pe cat ne asteptam sa fie. In acelasi timp, exista produse caracterizate de o valoare extrem de mare si totusi nu sunt percepute in acest fel din cauza modalitatii in care sunt prezentate si promovate. In mediul vanzarilor, prezentarea si punerea in...
15 Aug 2011
Ce facem cu produsele care nu inregistreaza vanzari satisfacatoare?
de
Adela Simonescu
2358
De multe ori se lanseaza produse si acestea nu inregistreaza vanzarile pe care le-am sperat. S-au investit sume importante de bani in procesul de productie, in materia prima, in ingrediente, in ambalaje si grafica, in marketing si advertising si acum am ramas pe rafturi cu produse care nu sunt...