Cum am reusit in afaceri
26 Oct 2011
Cum ne analizam competitia in mod eficient?
de
Maria Nicutar
3374
In prezent, consumatorii sunt bombardati de numeroase solutii ce vin in rezolvarea problemelor,nevoilor, dorintelor cu care acestia se confrunta. Foarte rar intalnim cazuri in care nise profitabile sunt inca neacoperite si competitia este slaba. In fapt, competitia devine din ce in ce mai acerba si...
25 Oct 2011
4 greseli grave in marketing-ul afacerilor profitabile
de
Ilinca Dobrescu
4681
Afacerile se bucura mai rar de succes si de profituri mari si mai des ajung sa esueze. Cauzele care duc la asemenea
situatii sunt numeroase si acopera numeroase areale. Unul dintre cei mai mari factori declansatori pentru esec in
afaceri vine din domeniul marketing-ului defectuos aplicat....
25 Oct 2011
Promovare inteligenta cu bani putini pentru afaceri profitabile
de
Victor Oancea
3948
Promovarea este vitala in afaceri si suntem constienti de faptul ca modalitatile cele mai eficiente de asigurare a vizibilitatii pentru produsele si serviciile noastre sunt si cele mai costisitoare. Cu toate acestea, lupta nu se incheie aici. Dimpotriva, lupta adevarata abia incepe pentru cei care...
24 Oct 2011
Maririle de preturi pentru afaceri din ce in ce mai profitabile
de
Maria Nicutar
3071
Multi experti din mediul business considera ca scaderile de pret nu sunt pentru cei mai puternici dintre oamenii de afaceri. Expertii considera ca unica cale de avansare, de progres, de expansiune, marirea de preturi, cea care ne aduce din ce in ce mai aproape de ideea de afaceri profitabile. In...
20 Oct 2011
Elemente esentiale in marketing-ul celor mai profitabile afaceri
de
Maria Nicutar
3735
Afacerile nu devin profitabile decat in punctul in care reusim sa le modelam in maniera potrivita pentru a ne elibera profiturile de care avem nevoie. Investim bani in campanii de marketing, in advertising, in relatii publice si asteptam rezultatele pe baza carora sa ne vedem afacerile crescand. De...
18 Oct 2011
Marketing-ul de nisa pentru afaceri profitabile: Pozitionarea pe o nisa neacoperita
de
Matei Antonescu
4118
Marketing-ul de nisa reprezinta salvarea celor mai multe idei de afaceri din prezent. In mediul business, afacerile care sunt bune la toate nu au sanse mari de supravietuire si solutia sta in pozitionarea pe o nisa inca neacoperita si profitabila in acelasi timp. Multi detinatori de afaceri vor...
17 Oct 2011
Obiective de marketing pe model SMART?
de
Victor Oancea
7017
Marketing-ul este indispensabil pentru orice afacere am detine, indiferent ca discutam despre o afacere de crestere a prepelitelor, a viperelor, a strutilor, despre afaceri din domeniul magazinelor online, despre afaceri mici sau complexe, despre confectionare de accesorii handmade sau afaceri de...
13 Oct 2011
4 sfaturi pentru lansarea unei campanii de advertising de top
de
Victor Oancea
3120
Advertising-ul ne aduce banii de care avem nevoie intr-o lume inundata de produse si servicii de-o varietate inestimabila. Adevarul este ca oricat de bune ar fi aceste produse sau servicii, fara advertising, unele nu reusesc sa faca saltul de la simple modalitati de profit la cifre reale care...
10 Oct 2011
Branding de top pentru afaceri mici in 3 intrebari inteligente
de
Maria Nicutar
4080
Prima intrebare pe care multi potentiali antreprenori si-o vor pune va fi: „Exista branding pentru afaceri mici?”. Exista si este mai mult decat vital pentru afacerile mici si profitabile sa investeasca in branding, in strategiile de popularizare a unei afaceri in randul audientei sale....
10 Oct 2011
Cum nu se interactioneaza cu un client!
de
Maria Nicutar
2655
Clientii sunt averea noastra cea mai de pret, imediat dupa angajati. Fara angajati nu am detine afaceri prin intermediul carora sa ajungem sub ochii clientilor care sa ne returneze profiturile de care avem nevoie pentru a ne recompensa angajatii pentru ca ciclul sa se refaca. Din toate aceste...
09 Oct 2011
Segmentarea audientei pentru afaceri mai profitabile
de
Victor Oancea
4275
Afacerile profitabile au nevoie, in mod real de liste lungi de clienti. Vrem cat mai multi clienti care sa cumpere cu o frecventa cat mai sporita si, desigur, in cantitati cat mai mari. Una dintre cele mai mari probleme cu care se confrunta afacerile din ziua de astazi este slaba segmentare a...
08 Oct 2011
4 ingrediente vitale pentru un mix de marketing eficient
de
Adela Simonescu
3360
Mixul de marketing reprezinta intreaga retete in functie de care ne preparam ingredientele, in functie de care stim ce ingrediente ne sunt necesare si cam care ar fi rezultatul final. Mixul de marketing are nevoie de ingrediente care sa se lege impreuna, sa se sincronizeze in mod fidel, ingrediente...
07 Oct 2011
Vanzari repetate in tehnici utile pentru afaceri profitabile
de
Maria Nicutar
3159
Profitabilitatea din spatele afacerilor vine cu greu, in mod sinuos, se lasa mult timp asteptata in unele cazuri. Profitabilitatea afacerilor insumeaza o serie de aspecte si coordonate decisive pentru afaceri si se mai reduce in mare parte si la nivelul vanzarilor repetate. Vanzarile repetate sunt...
06 Oct 2011
Perspective asupra branding-ului pentru afaceri veritabile
de
Maria Nicutar
2630
Branding-ul este un concept cheie care a intrat in vocabularul romanilor de foarte mult timp. Cu toate acestea nu multi inteleg ideea din spatele branding-ului, modul in care acesta functioneaza, motivele pentru care ne putem numi afacerile ca branduri veritabile. In primul rand este nevoie de...
05 Oct 2011
Afaceri mai inteligente, afaceri mai productive, afaceri mai profitabile
de
Maria Nicutar
3541
Afacerile nu se demareaza de unele singure. Noi, detinatorii de afaceri stim cu cat greu si cat efort am introdus in bunul lor mers pentru a le face sa functioneze la rata dorita. Noi stim si cat este de dificil sa le facem sa creasca, sa se dezvolte, sa ne ridicam pragul profitului peste nivelul...
03 Oct 2011
Pentru 1 leu, companiile beneficiaza de promovare pe promotiiactive.ro
de
Ilinca Dobrescu
2678
Din data de 1 octombrie, promotiiactive.ro lanseaza oferta destinata celor care doresc sa beneficieze de promovare pentru produsele lor. Campania de 1 leu (fara TVA) functioneaza pentru fiecare produs indexat si da posibilitatea companiilor participante sa isi mareasca nivelul vanzarilor alaturi...
30 Sep 2011
Promotiile din supermarket-uri si sistemul all-inclusive ar putea fi eliminate de CE
de
Maria Nicutar
2381
Promotiile sunt unelte extreme de eficiente prin care multe branduri isi fac cunoscute ofertele, reusesc sa isi popularizeze produsele si serviciile si se bazeaza pe aceste strategii pentru a-si obtine profiturile de care au nevoie. De asemenea, sistemul hotelier all-inclusive este unul indragit de...
29 Sep 2011
Juriul Internetics 2011 reuneste 21 de specialisti in marketing online in Romania
de
Ilinca Dobrescu
3566
Cele mai bune campanii interactive, site-uri, micro-site-uri şi bloguri de promovare şi cele mai bune execuţii pentru zona de mobile advertising, advertising games, banners, viral video, e-mail marketing şi social media, care au fost lansate până la 1 sept vor fi analizate si premiate de...
27 Sep 2011
Externalizarea serviciilor de telemarketing pentru afaceri profitabile
de
Maria Nicutar
2887
Externalizarea serviciilor de telemarketing se poate dovedi una dintre cele mai profitabile decizii pe care detinatorii de afaceri le pot lua. Exista, desigur, avantaje si dezavantaje care decurg in mod normal din aceasta hotarare si se merita sa le cercetam in profunzime pentru a stabili care va...
25 Sep 2011
Psihologia din spatele politicii de pret in afacerile cele mai profitabile
de
Maria Nicutar
3080
Politica de stabilire a preturilor reprezinta unul dintre cele mai dificile procese pe care ni le putem imagina si cu care avem de-a face in mod constant in afacerile pe care le conducem sau pe care le reprezentam. “Oare cerem prea mult?”, “Oare cerem prea putin?”, “Cat ar trebui sa...
23 Sep 2011
Unde si cum putem vinde un produs handmade?
de
Zenobia Badescu
6230
Căile prin care puteţi vinde un produs handmade sunt de asemenea multiple. Ideal ar fi
să nu aveţi un intermediar, să fiţi chiar dumneavoastră cel care discută cu posibilii clienţi. Cel mai important pas este alcătuirea unui portofoliu de clienţi, cu ajutorul prietenilor sau a reclamei...
21 Sep 2011
Pasii unei vanzari de succes si unde se poticnesc vanzarile noastre
de
Maria Nicutar
3971
Vanzarile sunt procese dificile de foarte multe ori. In ziua de astazi detinem atat de multe optiuni si variante intre care sa alegem, incat si decizia de a achizitiona servetele de masa devine una care ne rapeste timp si energie. Adevarul este ca ne plac optiunile si existenta mai multor variante...
17 Sep 2011
Cum se produc obiectele promotionale - Demonstratii live, 21-24 septembrie 2011
de
Ilinca Dobrescu
5450
In intervalul 21-24 septembrie 2011, la Romaero Baneasa se va desfasura targul de obiecte promotionale Gifts Show. Evenimentul este organizat de Euroexpo Trade Fairs si „va aduce in premiera noua colectie de obiecte promoţionale, recomandate pentru campaniile de fidelizare a publicului şi a...