Cum am reusit in afaceri
17 Iul 2008
Ce trebuie sa stiti despre fluturasul publicitar
de
Silvia Bucsan
11918
Idei de afaceri:
Ce trebuie sa stiti despre fluturasul publicitar.
Sunteti la inceputul afacerii si nu prea va ajung banii pentru reclama? Luati atunci in calcul fluturasii publicitari. Acestia sunt, practic, pagini de reclama care, in loc sa fie publicate in interiorul...
11 Iul 2008
38 de reguli pentru o reclama eficienta
de
Mirela Rosu
6190
Indiferent daca urmariti o vanzare imediata sau doar obtinerea unei reactii favorabile din partea clientului, care sa conduca in viitor la incheierea unei vanzari, reclama este, cu siguranta, cel mai eficient instrument in acest sens.
Va prezentam in continuare 40 de sfaturi foarte...
18 Iun 2008
Piata Marketing - "Produsul nu se gaseste? Atunci il vreau!"
de
Silvia Bucsan
9671
Va mai amintiti de cozile pe care le vedeati si la care erati obligati sa stati inainte de 1990, in Romania? Va amintiti de acea navala a trecatorilor care aflasera ca s-a bagat carne la macelaria din colt?
Ei bine, in urma cu ceva timp, scoaterea la vanzare pe piata franceza a lui...
18 Iun 2008
Piata Marketing - Promovarea gresita poate "ucide" un produs excelent
de
Silvia Bucsan
9186
Cu cativa ani in urma, o firma americana producatoare de software s-a gandit sa-si diversifice oferta, asa ca a pus la punct un program ingenios, care combina imagini si text.
Utilizatorul beneficia de o baza foarte mare de imagini ale celor mai diverse tipuri de articole si putea sa...
13 Mai 2008
Piata Marketing - Secretele reclamelor de succes in presa scrisa
de
Silvia Bucsan
6105
Ori de cate ori parcurg reclamele din presa scrisa, oamenii nu le citesc efectiv, de la cap la coada, ci se rezuma la doar cateva cuvinte sau randuri.
De ce acest comportament? Pentru ca reclamelor le lipseste de obicei acel element care sa-l scoata pe cititor din starea de...
13 Mai 2008
Jay Conrad Levinson: reguli de baza in marketing
de
Silvia Bucsan
5101
Jay Conrad Levinson este autorul celebrei carti "Guerrilla Marketing" care, de la prima ei publicare in 1984, s-a vandut in peste un milion de exemplare.
Jay Conrad Levinson a mai scris insa si alte carti (23) in domeniul afacerilor, care sunt traduse in 37 de limbi si sunt mentionate ca...
13 Mai 2008
Piata Marketing - Cum sa faceti impresie cu o simpla carte de vizita
de
Silvia Bucsan
5663
Desi poate nu pare, o carte de vizita este parte integranta a planului de marketing al unei firme. Si inca una extrem de eficienta, raportat la dimensiunile ei si la costul de productie.
Desigur, nu trebuie sa va asteptati ca ea sa spuna totul despre firma dvs., ci doar sa prezinte o...
11 Apr 2008
Piata Marketing - Mesaje publicitare imprimate pe nisip
de
Mirela Rosu
4529
Idei de Afaceri: Mesaje publicitare imprimate pe nisip
Americanul Patrick Dori este autorul unei inventii deosebite: un mega-tambur construit din fier forjat si cauciuc presat cu ajutorul caruia imprima pe plaje logouri si mesaje publicitare ale firmelor client....
11 Apr 2008
Piata Marketing - Cum sa construiti o imagine de firma puternica si serioasa
de
Cristian Gerea
5361
Un fapt aparent paradoxal, des intalnit in lumea afacerilor, este urmatorul: in anumite situatii, calitatea produsului oferit de o firma conteaza destul de putin, vanzarile incheiate fiind in cea mai mare parte rezultatul imaginii pe care o are firma respectiva in ochii clientilor....
11 Apr 2008
Piata Marketing - Cand clientii va vin pe tava...
de
Bruno Medicina
4357
S-a tot vorbit de importanta tehnicilor de vanzare, a marketingului sau a reclamei, dar s-a acordat destul de putina atentie celui mai bun, mai ieftin si mai eficient sistem de crestere a vanzarilor – castigarea de noi clienti prin intermediul clientilor satisfacuti pe care deja ii...
06 Mar 2008
Piata Marketing - Din culisele publicitatii (II)
de
Mirela Rosu
4805
Publicitatea nu este o stiinta exacta: deseori, produse bune, corect promovate, sfarsesc prin a nu fi dorite de consumatori.
Consumatorii nu sunt atat de previzibili precum si-ar dori agentiile de publicitate si acest lucru poate fi explicat prin faptul ca reclamele fac deja parte din...
06 Mar 2008
Piata Marketing - Nu vinzi nimic daca nu stii sa te vinzi pe tine insuti
de
Silvia Bucsan
4351
Lumea este plina de vanzatori si parca in ultima vreme numarul lor este intr-o continua crestere. Toti incearca sa ne vanda cate ceva: pe strada, la birou si chiar acasa. Ziarele sunt pline de oferte de munca pentru agenti de vanzari.
La prima vedere, aceasta meserie pare destul de...
06 Mar 2008
Piata Marketing - 6 moduri inedite de a va promova afacerea
de
Zenobia Badescu
7266
1. Costum publicitar gonflabil
Cum ati reactiona daca pe langa dvs. ar pasi un telefon mare si umflat? Cu siguranta ati fi uimit, v-ati amuza si l-ati urmari atent cu privirea.
Acceasi reactie ar avea si ceilalti trecatori, deci impactul publicitar ar fi foarte bun. In...
06 Feb 2008
Piata Marketing - Din culisele publicitatii (I)
de
Mirela Rosu
4944
Publicitatea ne inconjoara. Postere gigantice si logo-uri de neon ne privesc de sus pe orice strada circulata din marile orase ale intregii lumi. Reclamele intrerup programele de televiziune si adesea costul realizarii unui singur clip il depaseste pe cel al programului intrerupt. Nici un...
06 Feb 2008
Piata Marketing - Scrisorile publicitare va pot salva de la faliment
de
Silvia Bucsan
7038
La inceputul anilor ‘80, compania americana Pan Am avea mari dificultati financiare. Ca urmare, conducerea a decis lansarea unui program ambitios de redresare, bazat in primul rand pe direct mailing.
Clientul vizat era calatorul pe rutele internationale, caruia urma sa i se faca o...
05 Feb 2008
Piata Marketing - Reclama? Sau bani aruncati in vant?
de
Cristian Gerea
4535
Aveti un produs. Bun, slab, nu stiti inca, piata va decide. Va ganditi sa iesiti cu el la vanzare, dar pentru asta, evident, trebuie sa ii faceti o promovare – sa zicem o promovare scrisa, ca sunteti la inceput si nu aveti bani pentru spoturi radio si clipuri TV.
O caseta de reclama...
08 Ian 2008
Piata Marketing - De ce pierdeti clientii la telefon?
de
Cristian Gerea
4534
V-ati facut reclama. Ati platit aparitii in paginile ziarelor, ati difuzat spoturi radio, ati raspandit fluturasi si pliante publicitare, ati montat panouri stradale si v-ati inscriptionat oferta pe masinile firmei. Iar, drept urmare, lumea a inceput sa va asalteze cu telefoane si sa se...
08 Ian 2008
Piata Marketing - Cum sa stabiliti pretul corect pentru produsele dvs.
de
Cristian Gerea
5219
Primul lucru pe care trebuie sa-l aveti in vedere atunci cand stabiliti pretul cu care va veti vinde produsele este urmatorul: cautati, pe cat posibil, sa nu mergeti pe ghicite.
Testati, adica incercati mai multe preturi si vedeti care dintre ele da cele mai bune rezultate. Daca va bazati...
03 Dec 2007
Piata Marketing - Negocieri curioase
de
Cristian Gerea
3859
Trei episoade de vanzari ce au in centrul lor pretul, extrase din cartea "Mari vanzari, mari vanzatori" de Robert L. Shook
1. O situatie amuzanta este relatata de celebrul consultant Zig Ziglar, chiar daca intamplarea il surprinde in rolul celui care a fost convins si nu al...
03 Dec 2007
Piata Marketing - Nu faceti aceste 19 greseli!
de
Daniela Sorescu
3674
Exista un adevar simplu: cel mai important lucru intr-o afacere este sa ai clienti.
Conteaza mai putin cat de eficient sau de ieftin crezi tu ca este produsul/serviciul tau; daca nu exista cineva dispus sa iti dea bani pentru el, se cheama ca esti un simplu visator.
Iar...
05 Nov 2007
Piata Marketing - Secretele unei reclame de succes
de
Cristian Gerea
6532
Atat agentii de vanzari, cat si reclamele scrise au ca scop cresterea vanzarilor – diferenta consta insa in modul in care se realizeaza contactul cu potentialii clienti.
Un agent de vanzari atrage atentia prin prezenta sa, ce nu poate fi ignorata, in timp ce o reclama intr-un ziar...
05 Nov 2007
Piata Marketing - Cum sa aflati ce vrea clientul
de
Silvia Bucsan
5406
Marketing… Ce se ascunde in spatele acestui cuvant?
O definitie foarte scurta si foarte accesibila spune ca marketing-ul este tot ceea ce faci pentru ca produsul tau sa ajunga in mainile potentialului consumator. El include activitati diverse, ca vanzari, relatii publice, stabilirea...
02 Nov 2007
Piata Marketing - Ce faci cu un produs care nu are succes?
de
Anca Georgescu
4288
“Acest prajitor de paine nu se vinde? Atunci ii dam un design foarte sic si il propunem ca prajitor de paine cu rol decorativ. Si succesul este asigurat.”
Cam asa au gandit managerii de la Philips cand, ingrijorati de declinul vanzarilor obiectelor electrocasnice, au hotarat sa...
22 Oct 2007
Piata Marketing - Ce este marketing-ul agresiv?
de
Silvia Bucsan
7993
Este un lucru destul de greu de definit, dar pe care il recunoastem imediat atunci cand il intalnim. Este acel gen de marketing care depaseste cu buna stiinta anumite limite si face discriminari evidente in functie de rasa, sex sau religie.
De exemplu, este evident ca barbatii sunt...