Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

7 intrebari la care sa raspunzi daca iti doresti internationalizarea afacerii

de
1799 0 04 Dec. 2017
Afaceri de pretutindeni


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Sunt IMM-urile romanesti pregatite sa devina internationale? O companie de educatie antreprenoriala, Elite Business Women, promoveaza deja de doi ani afacerile romanesti peste granitele tarii.

Anul acesta compania a dus antreprenoriatul feminin romanesc la un alt nivel si a deschis portile larg pentru toti oamenii de afaceri care vor sa isi duca business-ul pe pietele din Europa de Vest.

In cadrul mai multor conferinte de networking, care deja au avut deja loc in Regatul Unit, Portugalia, Belgia si Italia, antreprenoarele din Romania au avut ocazia sa-si promoveze afacerile, ideile de dezvoltare si au incheiat parteneriate cu furnizori si clienti straini.

“Pentru mediul de afaceri din Europa de Vest si din Statele Unite, internationalizarea afacerii este lucru obisnuit, chiar necesar pentru dezvoltarea business-ului, iar Romania tocmai a prins gustul unor piete puternic dezvoltate, cu un comportament de consum bine definit. Cu toate acestea, exista diferente majore de la o piata la alta, exista reguli diferite, iar rolul acestor conferinte, in care afaceristii romani se intalnesc sa discute punctual cu omologi de-ai lor britanici, portughezi, belgieni, italieni etc., este vital pentru dezvoltarea unor parteneriate durabile si eficiente”, declara Bianca Tudor, presedintele Elite Business Women si co-organizatorul conferintelor internationale de business si networking.

7 intrebari pe care trebuie sa ni le adresam daca ne dorim internationalizarea afacerii

1. Avem deja puse bazele unui brand al companiei?
2. Avem o strategie de comunicare a brand-ului in mediul Online?
3. Suntem intr-un moment de profitabilitate a afacerii?
4. Exista cerere pentru serviciile si produsele noastre in pietele pe care le targetam?
5. Care sunt top 3 competitori in pietele targetate?
6. Care este strategia de pozitionare in piata?
7. Ce resurse pot aloca acestui proces de internationalizare (financiare, umane) etc


Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




Firmele romanesti, adaptate la cerintele rigorilor Occidentale

“Firmele romanesti sunt interesate de iesirea pe pietele globale, suna ca o promisiune de castig rapid, un termen exotic care atrage, insa, sunt oare pregatite pentru internationalizare? Este o intrebare dificila, dar raspunsul este mai mult spre “da” decat spre “nu”, daca se respecta cateva principii de baza. Lucram cu peste 6.000 de afaceri romanesti in cadrul Elite Business Women si observ cateva lipsuri absolut vitale: prezenta in online, printr-un website mereu actualizat cu informatii utile, prezenta in Social Media cu o strategie de comunicare a brandului personal si a brandului companiei, analiza de piata si pozitionare in piata, strategie de internationalizare”, explica femeia de afaceri Bianca Tudor.

Ca raspuns la aceasta nevoie, ELITE Business Women – comunitatea femeilor antreprenor din Romania – deruleaza, in 2017, programul “Media Kit pentru IMM-uri”. Proiectul de educatie antreprenoriala este initiat in contextul in care 56,3% dintre romani au acces la Internet, Facebook a depasit 9,6 milioane de utilizatori in Romania, iar promovarea in mediul online a devenit un “must-have” pentru orice companie. In egala masura, programul Media Kit pentru IMM-uri este dublat de o puternica activitate offline, prin evenimentele de networking si antreprenoriat la nivel national si international.



Tags: internationalizare afacerefemei in afaceribrandeducatie antreprenorialaelite business women

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

7 intrebari la care sa raspunzi daca iti doresti internationalizarea afacerii
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Mibrandt Vineyards, afacere dezvoltata cu ajutorul informatiilor de la clienti

de Alexandra Popescu
23 Apr 2014
Serile cu prietenii cand beti vin si petreceti pana dimineata se lasa, de cele mai multe ori, cu mahmureala a doua zi. Insa, vi s-a intamplat...

Ogomo, brand de succes intre originalitate si functionalitate de top

de Maria Nicutar
08 Ian 2012
Afacerile profitabile, brandurile de succes, ideile de afaceri geniale trebuie sa aiba cateva elemente in comun: trebuie sa fie originale si, totusi,...

Brand-ul Organix, Lizzie Van si mancarea sanatoasa pentru copii

de Ilinca Dobrescu
03 Aug 2011
Brand-ul Organix a fost initiat si consolidat de antreprenoarea Lizzie Van. Aceasta a stiut ce categorie de consumatori sa tinteasca pentru ideile...

Companii de succes: BrandTailors sau cum sa faci profit pe timp de criza

de Marilena Popescu
09 Mar 2011
Beatrice Danis a creat si recreat numeroase branduri in ultimii ani. Cel mai important dintre ele este chiar BrandTailors, agentia pe care a fondat-o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Parteneriat in domeniul productiei de mobilier din lemn masiv

Intrebare: Buna ziua,

Caut un partener pentru dezvoltarea unei afaceri in domeniul productiei de mobilier modern din lemn masiv. De dorit este ca partenerul sa se implice atat financiar cat si managerial, in special pe partea de marketing.
Biomobila SRL are ca domeniu de activiate productia de mobilier de lemn masiv cu finisaje ecologice. Pana in prezent au fost produse piese de mobilier unicat cu design propriu sau cu designul clientului. Pentru vizualizarea catorva piese de mobilier produse se poate accesa pagina de facebook: biomobila &biojucarii.

Raspuns: Avem soluții de finanțare pentru nevoile dvs. de afaceri mici și mijlocii; Fonduri de...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016