Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 moduri de a incuraja criticile online

de
895 0 02 Iun. 2014
Afaceri online


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ai simtit vreodata nevoia sa mananci un anumit fel de mancare si ai sperat ca vei gasi un nou restaurant pe care sa-l incerci? Daca da, atunci stii ca evaluarile si criticile clientilor sunt, practic, elemente care ii conecteaza pe ei cu afacerea ta. Cu cat ai mai multe critici, cu atat afacerea ta va parea mai de incredere.


Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




Dar prea multi proprietari de afaceri nu fac tot ceea ce le sta in putinta pentru a incuraja criticile online, asadar, nu au critici si se afla in dezavantaj fata de companiile care au feedback-ul clientilor.
 
Cum iti poti incuraja clientii sa aiba critici?
 
A incuraja pare a fi verbul cheie aici, pentru ca solicitarea si cererea criticilor este umbrita de site-urile care se ocupa doar cu asa ceva, furnizand bonusuri sub forma de discounturi sau cadouri in schimbul criticilor care iti pot aduce necazuri.
 
Cum sa incurajezi criticile online
 
Da-le un semn clientilor
Postand semnalizatoare in magazinul tau, restaurant sau birou, este o cale simpla si subtila de a aminti clientilor ca afacerea ta se afla pe site-uri de critici si ca iti place sa fie criticata. 
 
Furnizeaza memento-uri post-vanzare 
Chitantele din magazinul sau restaurantul tau ar trebui sa spuna "Ca noi? Spune-ti parerea pe... " (aici vei lista site-urile unde afacerea ta este afisata). O companie activa online poate trimite email-uri dupa vanzare pentru a se asigura ca acel client a fost satisfacut si pentru a cere feedback-ul acestuia, incurajand astfel criticile online.
 
Imprastie vorba
Afiseaza site-urile pe materialele tale promotionale in care poti fi gasit, pentru ca fostii sau viitorii clienti sa isi spuna punctul de vedere.
 
Fa-o simplu
Oricine tinde sa scrie o parere si daca site-ul tau spune " Iti place de noi? Spune-ti parerea pe Yelp ", asigura-te ca exista un link accesibil, astfel incat clientilor sa le ia un minut pentru a intra sa-si spuna opiniile. Indiferent de modul in care incurajezi criticile online, exista un "asa NU": nu pune pe nimeni din familie sau prieteni sa-si dea cu parerea doar pentru ca nu ai destule pareri din partea clientilor. Pe masura ce afacerea ta va creste, vor veni si criticile pozitive sau negative.
 
Sursa: smallbiztrends.com
 


Tags: afaceriafaceri onlineclientifeedback clienticritici online

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 moduri de a incuraja criticile online
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Invata sa faci bani pe Internet! Top 5 afaceri online pe care le poti incepe in 2017

de Stanciu Ioana
19 Ian 2017
Mediul online a explodat in ultimii zece ani, oferind numeroase oportunitati de afaceri. Dar, la fel ca oricare alt domeniu, nu toate afacerile...

Cresc vanzarile in comertul online. Care sunt afacerile care inregistreaza cresteri in online

de Idei De Afaceri
28 Iun 2016
Conform unui studiu E-commerce Europe, Romania se situeaza pe locul patru in randul tarilor europene cu cea mai mare crestere a comertului online. In...

Noua aplicatie prin care antreprenorii cu afaceri mici isi pot realiza singuri clipuri de promovare

de Idei De Afaceri
24 Iun 2016
YouTube a lansat trei produse de creare a reclamelor video destinate. in primul rand. celor cu afaceri mici, "fie ca e vorba despre o frizerie sau de...

Sprijin online pentru colaborari de afaceri - agentii de networking

de Teo Manole
27 Mai 2016
Desi in SUA si in tarile Europei de Vest agentiile specializate in networking au experienta de ani buni, la noi acestea sunt abia la inceput. Iata...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton