Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce isi doresc clientii cand trebuie sa returneze un produs cumparat online

de
952 0 23 Iun. 2014
Afaceri online


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Ce isi doresc clientii cand trebuie sa returneze un produs cumparat online

Politica de returnare a unui produs este unul dintre aspectele care ii intereseaza pe clienti. Se poate intampla, atunci cand un client cumpara online, ca o pereche de incaltari sport sa fie mici, iar cand doreste sa citeasca cum se procedeaza pentru retur, constata ca totul este mult prea complicat si ambiguu. De aceea, nu ar fi singurul care ar renunta la cumparaturi din cauza unui proces greoi de returnare.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii



 
Este critic sa identifici o buna politica de returnare. In continuare sunt prezentate cele mai importante 4 lucruri pe care un cumparator online si le doreste cand vine vorba de returnare!
 
1. Claritate
O experienta de returnare pozitiva incepe cu o comunicare clara. Este singura cale prin care clientii stiu la ce sa se astepte. 
Comerciantii online trebuie sa faca politicile de returnare usor de inteles si usor de gasit pe site-ul lor. O politica buna subliniaza ce poate fi returnat, daca clientii vor beneficia de o rambursare integrala, in cat timp pot face returnarea si daca aceasta este gratuita. Odata ce toate acestea sunt clare, dovedesti clientilor ca pot avea incredere in tine.
 
2. Comoditate
Unul din motivele pentru care oamenii cumpara online este comoditatea. Ei nu trebuie sa se complice sa mearga in magazine aglomerate sau sa se deplaseze cumva din casa. 
 
In cadrul unui model de afaceri trebuie sa iei in considerare simplificarea lucrurilor pentru clienti. Daca vrei ca totul sa functioneze mai bine pentru clienti in privinta contactarii companiei in cazul unei returnari, fii sigur ca incluzi numere de telefoane corespunzatoare si instructiuni pe biletul de ambalare. Asigura-te ca le trimiti cumparatorilor in PDF eticheta de returnare, astfel incat sa poata imprima simplu si rapid eticheta de la domiciliu.
 
3. Accesibilitate
Un client nemultumit de o achizitie nu este interesat sa plateasca pentru o returnare. Pentru a pastra clientii fericiti, elimina sau redu costurile de returnare.
 
4. Flexibilitate
Nimeni nu vrea sa se ocupe de presiunea de a intalni un termen de returnare restrans. Oferind o fereastra flexibila a timpului de returnare, o companie arata ca pune valoare pe clientii ei. 30 de zile este standard, 60 de zile este generos, iar 90 de zile ar putea face o companie urmatorul mare retailer.
Retailerii au responsabilitatea de a se asigura ca fiecare punct de contact al consumatorului traieste cu promisiunea imaginii brandului. 
 
In urma unui studiu s-a stabilit ceea ce isi doresc clientii, asa ca:
- 51% vor un proces gratuit de returnare 
- 36% un proces usor si confortabil de returnare
- 12% isi doresc o rambursare rapida.
 
Asa ca, tine minte!
Procesul de returnare al unui produs cumparat dintr-un magazin online este decisiv in cazul clientilor, ei dorind ca toate detaliile legate de acesta sa fie clare. Totul fiind clar, vei castiga increderea lor. 
 


Tags: afacerimagazin onlinepolitica de returnarereturnare produsecumparaturi online

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce isi doresc clientii cand trebuie sa returneze un produs cumparat online
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

4 metode de analiza a concurentei inainte de a deschide un magazin online

de Alina Constantinescu
04 Mai 2017
Una dintre cele mai mari provocari pentru antreprenorii asipiranti la un bussines in eCommerce este alegerea produsului si a nisei aferente acestuia....

Vrei sa deschizi un magazin online? Afla totul de la A la Z

de Alina Constantinescu
21 Mar 2017
Pentru un antreprenor aflat la inceput de drum nu este usor sa gaseasca ideea de afaceri perfecta. Avem de multe ori ai senzatia ca totul a fost deja...

Magazin online cu ContentSpeed. Testeaza gratuit si profita de avantajele unei platforme inchiriate

de Idei De Afaceri
01 Mar 2017
Testez zilele acestea platforme noi pentru un magazin online cu produse care inca nu se gasesc pe piata. Mi-am propus sa fac o cercetare temeinica si...

Cum sa iti deschizi un magazin online: 5 sfaturi pentru o afacere profitabila

de Alina Constantinescu
01 Mar 2017
Pentru un antreprenor aflat la inceput de drum, decizia de a porni intr-o afacere online este interesanta, dar este si un teren nou, care il poate...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton