Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Iata cum sa scrii un mesaj de vanzare

de
2846 0 17 Iul. 2014
Coaching


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Atunci cand trebuie sa scrii un e-mail de vanzari nu este ca atunci cand ai scrie un simplu e-mail. Acesta necesita respectarea anumitor pasi pentru a fi eficient, iar raspunsul ar fi indicat sa fie unul pozitiv.


Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii



 
In continuare sunt prezentate informatiile despre ceea ce trebuie si ce nu trebuie sa scrii intr-un e-mail de vanzari.
 
Ce nu functioneaza si de ce?
Un mail de vanzari gresit are urmatoarea structura: ("Acme" este un nume fictiv al unei companii)
 
Subiect: Acme
 
Buna, (nume perspectiva)! 
Sper ca esti bine.
Acme este liderul industriei... (un paragraf despre cat de minunat este Acme)
Acme are urmatoarele produse si servicii... (o lista)
Acme a servit urmatorii clienti... (cateva companii mari)
As dori sa stabilim un apel telefonic de 20 de minute pentru a discuta despre modul in care va putem ajuta.
Daca aveti nevoie de informatii suplimentare, nu ezitati sa ma sunati la (numarul/adresa de e-mail) sau sa intrati pe site-ul nostru (adresa website).
Cu stima, 
(expeditorul si date de contact)
 
Pentru a intelege de ce acest tip de scrisoare nu obtine raspuns, mesajul trebuie privit din punctul de vedere al potentialului client:
Linia subiectului nu inseamna nimic pentru client, deci, probabil, nu va fi deschis. 
Nu va stiti, asa ca preocuparea pentru starea lui (de sanatate) sunt false.
De ce ar trebui sa ii pese despre compania ta?
Ce au de-a face toate acestea cu clientul?
20 de minute? Cine isi rezerva acest timp pentru a-ti asculta speach-ul de vanzari?
Numarul de telefon si site-ul pot fi gasite in semnatura ta. In plus, dai impresia ca respectivul client este disperat dupa o conversatie cu tine, ceea ce il face sa creada ca si-a pierdut timpul cu tine. 
 
Un astfel de mail nu ar trebui trimis. Clientii vor considera ca isi pierd 3 minute din timpul lor pretios pentru a citi un mail irelevant.
 
Metoda care functioneaza!
Structura unui mail de vanzari care obtine si un raspuns, cel mai probabil, este aceasta:
 
Subiect: (ceva relevant pentru client)
 
Stimate... (Doamna/Domnule + numele clientului)
Va contactez pentru ca as putea fi in masura sa... (potentialul beneficiu pentru client).
Companii, cum ar fi ale dumneavoastra... (lista) ne determina sa facem... (ceva cuantificabil care duce catre acel beneficiu al potentialului client)
Raspunsul la acest e-mail inseamna ca va voi trimite detalii care sa va ajute sa evaluati rapid oferta.
(numele expeditorului si datele de contact)
 
Iata de ce functioneaza aceasta structura:
Linia subiectului determina destinatarul sa deschida e-mailul. Exemple de "ceva relevant" ar putea fi contacte comune, o schimbare recenta in privinta clientilor afacerii etc.
In timp ce multe industrii si companii sunt informale, cand contactezi pe cineva pentru prima data este mai bine sa gresesti pe partea de formalitate. Nimeni nu este insultat de formalitate.
Oamenii apreciaza atunci cand spui totul rapid, asa ca spune-le.
Acesta este mesajul tau de vanzare, insa declarat din punctul de vedere al clientului. 
Este nerealist sa astepti un mail initial pentru a convinge clientul sa se implice intr-o intalnire cu tine. In schimb, vei face urmatorul pas, ceva banal care indica receptivitatea clientului.
Clientul este suficient de inteligent incat sa isi dea seama ca te poate suna la acel numar sau poate accesa acel site, daca este necesar.
 
Sursa: inc.com
 


Tags: afacerivanzariafaceri vanzarie-mail vanzarisfaturi vanzarisfaturi afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Iata cum sa scrii un mesaj de vanzare
Rating:
Nota: 5 din 2 voturi

Articole conexe

Despre succes, asa cum il vad cei mai renumiti oameni de afaceri

de Idei De Afaceri
09 Iun 2016
Iti oferim 5 citate motivationale despre succes, asa cum il vad unii dintre cei mai renumiti oameni de afaceri din lume, si nu numai. 1. Ori de cate...

Cum sa te exprimi corect si eficient ca om de afaceri

de Silviu-marian Banila
02 Iun 2016
Ca antreprenor sunteti responsabil pentru fiecare cuvant sau virgula ce pot influenta mersul afacerii, in bine sau in rau. Iata cateva sfaturi care...

7 sfaturi de la cei mai de succes oameni de afaceri

de Idei De Afaceri
30 Mai 2016
Experienta lor este de folos oricui are o afacere, asa ca ghideaza-te si, NU UITA, sa le recitesti din cand in cand. 1.  Nu exista un lift care...

Ce folosesti in scrisorile de afaceri: litere rotunjite sau drepte?

de Teo Manole
26 Apr 2016
Forma rotunda a literelor transmite o stare de calm si relaxare. De aceea, daca produceti produse si servicii ce promit placere si bunastare, este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton