Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Sloganul, cartea de vizita pentru afacerea ta si pentru public

de
2276 0 21 Sep. 2014
Coaching


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 4 voturi
RATING UTILIZATORI

Sloganul reprezinta felul in care afacerea se diferentiaza de alte afaceri, produsele sau serviciile competitiei; reprezinta modul in care clientii opteaza pentru produsele tale in defavoarea competitiei. Sloganul este si un instrument care te ajuta sa te concentrezi pe obiective de marketing, fiind parte din brandul tau, facandu-ti astfel afacerea usor de retinut pentru clienti.

 
Iata cativa pasi pe care trebuie sa-i indeplinesti pentru a crea un slogan pentru compania ta, pentru produse sau servicii noi:
 
1. Primul pas pe care trebuie sa-l faci pentru a scrie un slogan este sa iei in considerare misiunea afacerii tale, planul de afacere, analiza de piata si alte obiective extra.

Raspunde la cateva intrebari care sa iti clarifice detalii despre scopurile afacerii:
Ce fel de produse sau servicii vinzi?
Cine este tinta-target?
Ce avantaje are afacerea ta?
 
2. Identifica factorii diferentiatori intre solutiile tale de rezolvare a problemelor clientilor si cele ale competitiei. Felul in care rezolvi problemele va fi una dintre motivele principale pentru care clientii te vor alege in locul competitiei. 
 
3. Sloganul tau presupune promisiuni pe care le faci clientilor si care trebuie indeplinite. 
 
Este nevoie de creativitate pentru a dezvolta un slogan care sa atraga clientii, astfel incat sa fie usor de retinut si sa ofere posibilitatea unei alegeri. De exemplu, o companie de aprovizionare poate crea un slogan de genul: "Cutii solide in 24 de ore", adresat direct clientilor stresati care doresc sa se mute, avand nevoie de cutii din lemn care sa nu se sparga.

Sloganul este, de fapt, acea propozitie care vinde, care determina clientul sa achizitioneze produsele tale, dar, pentru aceasta, el trebuie sa se regaseasca in acea propozitie; propozitia aceea simpla valoreaza sume pe care nu le banuiesti.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii





Sloganul are, practic, in spate tot efortul tau de a mentine afacerea, plus viitoarele profituri. Inseamna cam 70% din afacerea ta si este cartea de vizita a proiectului tau. Trebuie sa te reprezinte cat mai realist si sa fie cat mai catchy pentru public.
 
Odata ce l-ai gasit, este o idee buna sa il afisezi si sa evaluezi impactul pe care il are asupra publicului. Vei incerca de multe ori pana vei gasi sloganul perfect, dar cand o vei face, vei avea elementul principal care leaga toate instrumentele de marketing.
 
Sursa: sbinformation.about.com
 


Tags: afacerimarketingpromovaresloganbrandbranding

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Sloganul, cartea de vizita pentru afacerea ta si pentru public
Rating:
Nota: 5 din 4 voturi

Articole conexe

Despre succes, asa cum il vad cei mai renumiti oameni de afaceri

de Idei De Afaceri
09 Iun 2016
Iti oferim 5 citate motivationale despre succes, asa cum il vad unii dintre cei mai renumiti oameni de afaceri din lume, si nu numai. 1. Ori de cate...

Cum sa te exprimi corect si eficient ca om de afaceri

de Silviu-marian Banila
02 Iun 2016
Ca antreprenor sunteti responsabil pentru fiecare cuvant sau virgula ce pot influenta mersul afacerii, in bine sau in rau. Iata cateva sfaturi care...

7 sfaturi de la cei mai de succes oameni de afaceri

de Idei De Afaceri
30 Mai 2016
Experienta lor este de folos oricui are o afacere, asa ca ghideaza-te si, NU UITA, sa le recitesti din cand in cand. 1.  Nu exista un lift care...

Ce folosesti in scrisorile de afaceri: litere rotunjite sau drepte?

de Teo Manole
26 Apr 2016
Forma rotunda a literelor transmite o stare de calm si relaxare. De aceea, daca produceti produse si servicii ce promit placere si bunastare, este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton