Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cele mai importante nevoi si dorinte ale oricarui client

de
4128 0 19 Mai. 2011
Management


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Strategiile de marketing pe care antreprenorii sau managerii firmelor le adopta sunt menite sa castige clienti noi si sa ii pastreze pe cei deja existenti. Calitatea serviciilor si produselor oferite, promovarea continua si utilizarea tehnicilor de customer service sunt principalele chei catre succesul unei afaceri. Profiturile cresc, brand-ul se dezvolta si numarul clientilor se va mari. Este o inertie pe care multi antreprenori si-o doresc pentru firma lor, dar nu toti o vor castiga.

Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un serviciu sau produs folositor si dorit isi face singur promovare. Pe acelasi model, un client multumit va va face afacerea cunoscuta si va aduce client direct la firma dvs. Cu alte cuvinte, investind in calitate si in client veti face profit si veti ramane pe piata concurentiala timp indelungat.

Iata ce nevoi si dorinte au "stapanii" nostri:

1.    Cel mai bun raport calitate-pret de pe piata.

2.    Solutionarea eventualelor probleme in timp rapid.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h


3.    Rapiditate in comercializarea si livrarea produselor. Clientilor nu le place sa astepte.

4.    Confidentialitate.

5.    Varietatea optiunilor pe care le punem la dispozitia lor: optiuni de oferte de servicii/produse, optiuni de livrare, optiuni de plata s.a.m.d.

6.    Vor sa fie tratati cu respect si sa simta ca sunt importanti. Vor sa fie anuntati cu promtitudine cand exista noi oferte de servicii, cand apar modificari, cand o livrare poate intarzia si chiar de ziua lor. Un simplu “Firma noastra va ureaza felicitari. La multi ani!” poate castiga simpatia si fidelitatea clientului si este o investitie necostisitoare.

7.    Doresc angajati abilitati sa ii serveasca sau sa le rezolve problemele. Interactiunea cu personal nepregatit corespunzator strica imaginea firmei. Clientii se vor simti tratati cu lipsa de respect si de profesionalism.

8.    Prefera firmele cu cu un website user-friendly, cu o  locatie accesibila, usor de gasit, cu program de lucru avantajos, si de ce nu, locuri de parcare disponibile cand vin la sediu. Clientii sunt foarte impresionati cand viziteaza sedii primitoare si sunt intampinati de o persoana care sa le ofere ceasca de cafea.


Tags: clienticustomer servicefidelizare clientiinteractiune clienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cele mai importante nevoi si dorinte ale oricarui client
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?

30 Mar 2016
Ca sa reusesti aceste lucruri trebuie doar sa asculti cu atentie si sa inveti ... de la oamenii potriviti. Iata cateva sfaturi care te ajuta sa...

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal

de Marinache Horia Cristian
31 Aug 2015
Atunci cand primesti plangeri in vazul tuturor, este usor sa cazi in plasa emotiilor si sa folosesti un limbaj agresiv. Mai rau este atunci cand...

82% din clienti se pierd din cauza atitudinii angajatilor. Ce ai de facut ca sa previi aceasta situatie?

de Silviu Marian Banila
19 Ian 2015
Stiai ca 82% din clientii tai se pierd din cauza performantelor slabe si a atitudinii urate a angajatilor? Ce faci ca sa previi aceasta situatie? Ca...

Castigarea unor clienti noi sau intarirea relatiei cu cei vechi?

de Silvia Bucsan
28 Nov 2014
A vinde mai multe produse catre clienti deja existenti... De ce o asemenea strategie? Studiile arata ca incercarea de a cuceri un client nou costa de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016