Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

2 greseli frecvente in relatiile cu clientii si cum le depasim

de
1455 0 30 Sep. 2014
Management


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Cu totii stim ca a lucra cu publicul nu este usor si ca nu oricine are capacitatea de a se adapta dorintelor diverse, a caror indeplinire cere uneori imposibilul. Plus ca de multe ori clientii "antipatici si nemultumiti" cer sa vorbeasca direct cu sefii pentru a-si rezolva problemele.

 
Am putea sa conchidem: “Nu este nimic de facut. Oricat ne-am da peste cap, vor exista intotdeauna clienti nemultumiti.” Dar, inainte de a da in totalitate vina pe ei, sa aruncam o privire asupra “obiceiurilor” pe care le au angajatii nostri de la serviciul de relatii cu clientii in activitatea lor de zi cu zi. Sa exemplicficam cateva dintre cele maifrecvente greseli si sa vedem cum pot fi ele indreptate.
 
1. Abordarea gresita a discutiei de la bun inceput
 
Este uimitor cat de des se ajunge la o situatie conflictuala chiar de la inceputul discutiei. De exemplu, un client solicita informatii despre serviciile pe care le ofera firma dvs. (sa presupunem ca este vorba despre asigurari). 
 
Angajatul dvs. incearca sa ajute clientul si doreste mai intai sa aiba informatiile corecte despre tipul asigurarii acestuia. Dar clientul s-ar putea sa nu inteleaga asta, ci, din contra, ar putea crede ca nu este ascultat cu suficienta atentie si ca problema sa nu intereseaza pe nimeni, ceea ce creeaza din start o atmosfera negativa.

Ce vrea clientul sa obtina? Vrea un raspuns la o anumita intrebare, dar pentru asta trebuie sa poata mai intai sa puna respectiva intrebare.
 
2. Coplesirea clientului cu detalii inutile

O alta greseala frecventa consta in asaltarea clientului cu informatii si intrebari carora acesta nu este pregatit sa le faca fata. Este o situatie tipica in cazul unor produse complexe din punct de vedere tehnic. In cazuri in care, angajatul de la serviciul de relatii cu clientii ajunge sa vorbeasca pur si simplu singur, incercand sa-si demonstreze inalta competenta intr-ale computerelor. Clientul nu cunoaste raspunsurile la intrebarile care i se pun si, daca discutia continua, el nu va face decat sa se enerveze din ce in ce mai mult.
 
Acestea sunt numai 2 dintre greselile care se comit in relatia directa cu clientii. Ele apar fie datorita lipsei unui instructaj prealabil, prin care angajatului sa i se explice cum trebuie abordat clientul, fie datorita faptului ca pe un asemenea post este pusa o persoana nepotrivita. Nu oricine este apt pentru acest tip de munca.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii





Unii sunt facuti pentru a lucra cu publicul, altora in schimb le vine foarte greu sa se adapteze multitudinii de nevoi si de temperamente cu care intra in contact. Fiecare client are personalitatea sa si se asteapta sa fie servit intr-un anumit fel, iar sarcina principala a angajatilor de la “Relatii cu publicul” este sa se situeze la inaltimea acestor asteptari.  
 


Tags: clientirelatii clienticlienti nemultumitimarketingangajati

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

2 greseli frecvente in relatiile cu clientii si cum le depasim
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cum sa alegi strategia corecta de comunicare cu angajatii?

de Teo Manole
27 Apr 2016
De mult ori, anumite evenimente sunt comunicate prin anunturi formale de manageri, eventual transmise prin e-mail vineri dupa-amiaza. Aceste...

Ce strategii sa aplici pentru imbunatatirea productivitatii angajatilor

de Cosmin Enescu
05 Apr 2016
Daca si afacerea ta se confrunta cu o lipsa de productivitate a angajatilor este cazul sa iei masuri. Pentru a rezolva aceste situatii, unele dintre...

Cum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?

30 Mar 2016
Ca sa reusesti aceste lucruri trebuie doar sa asculti cu atentie si sa inveti ... de la oamenii potriviti. Iata cateva sfaturi care te ajuta sa...

De ce angajatii nu-si doresc schimbari? Iata 3 motive!

de Nita Alina
29 Feb 2016
In timp ce, o parte dintre angajati sunt foarte deschisi schimbarilor din firma, altii nu le privesc cu ochi buni, chiar se tem de ele. Iata 3 dintre...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua,rog mai multe detalii pe mariusavalcea@yahoo.com  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton