Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Aparentele conteaza, chiar si cand vine vorba de continut!

de
1812 0 20 Oct. 2015
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.25
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Daca va organizati continutul unui articol informativ, al unei scrisori de vanzare sau material de promovare, faceti in asa fel incat sa fie usor de vizualizat si citit. Acest lucru va spori interesul.

Daca utilizatorii vad blocuri mari de text, probabil vor da click pe Esc. Ierarhia vizuala este foarte importanta, deoarece ajuta oamenii sa inteleaga informatia usor.

Acelasi lucru este valabil pentru web design, tipografie, poze si culori. Fiecare element trebuie integrat in intreg, astfel incat procesul sa devina placut.

Abordare: Folositi subtitluri si puncte. Puneti randurile imense de text in paragrafe mai mici. Alegeti un font usor de citit, pentru ca oamenii sa petreaca mai mult timp incercand sa inteleaga mesajul, si nu cuvintele.

Daca va poticniti, tineti minte ca oamenii vor folosi continutul dumneavoastra pentru a imbunatati vietile altora. Scopul dumneavoastra este sa faceti acest proces cat mai usor cu putinta.

Valoarea practica a informatiei

Jonah Berger, autor al cartii „Contagious”a descoperit ca articolele cele mai impartasite nu erau doar interesante si surprinzatoare, ci si informative.

In alt studiu facut de NYT Insight Group s-a descoperit ca 94% din oameni au evaluat utilitatea continutului inainte de a-l impartasi. Unul dintre motivele pentru care oamenii impartasesc este de a imbogati vietile altora.

Abordare: Creati continut de tip „cum sa” care sa raspunda intrebarilor audientei si impartasiti sfaturi pentru a face un concept/proces complex mai usor de implementat/inteles. Acest lucru va genera mai mult trafic organic de la motoarele de cautare de asemenea.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii







Tags: vanzarescrisori de vanzarepromovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Aparentele conteaza, chiar si cand vine vorba de continut!
Rating:
Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

5 sfaturi pentru o promovare targetata, cu costuri mici

de Mihaela Pascu
23 Mar 2016
Targetarea strategiilor de promovare este un mod prin care poti sa economisesti bani imbunatatindu-ti vizibil rezultatele. Targetarea mijloacelor...

Oportunitate de dezvoltare a afacerilor - Prima retea de promovare a mestesugurilor

de Marinache Horia Cristian
19 Aug 2015
S-a a dat startul constituirii primei retele nationale de mestesugari rurali! “Invitam mesterii populari din intreaga tara, asociatiile si...

5 moduri ieftine si eficiente de promovare a afacerii

de Marinache Horia Cristian
21 Mai 2015
1. Ajutor reciproc Spre exemplu, un reprezentant auto Mercedes Benz le-a trimis clientilor sai invitatii la o sala de fitness. Cei de la sala de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016