Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

In marketing circula o veche zicala: Nu conteaza ce se spune despre firma ta atata timp cat i se pronunta numele corect!

de
1956 0 28 Nov. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ca orice intreprinzator care se respecta, doriti ca presa sa scrie lucruri bune despre dvs. si despre afacerea pe care o conduceti. Un lucru este sigur: atata timp cat presa nu va cunoaste, cu siguranta nu va spune nimic.


Urmand sfaturile pe care vi le propunem in continuare, veti reusi sa va pastrati in permanenta in atentia mass media si sa va mariti considerabil vanzarile fara cheltuieli prea mari.

Trimiteti comunicatele de presa reprezentantilor mass media locale si nationale. Utilizati un “ceva“ care sa „agate“, sa diferentieze materialul dvs. de celelalte comunicate de presa.

De exemplu, daca aveti o firma de consultanta in domeniul fiscal, puteti mentiona cateva trucuri (legale, dar mai putin cunoscute de publicul larg) prin care clientii dvs. ar putea economisi bani frumosi. Nu uitati sa precizati adresa si numarul de telefon. Daca cititorii nu va pot contacta, efortul dvs. este zadarnic.

Atentie!
Timpul jurnalistilor este de obicei limitat. Aveti grija ca materialul pe care il trimiteti sa fie cat mai concis si mai bine organizat.
Daca scrisul nu este punctul dvs. forte, nu va cazniti sa redactati dvs. acest comunicat de presa. Faceti un barter cu un redactor, oferindui  produsele sau serviciile dvs. in schimbul redactarii unui material profesionist.

Alcatuiti o banca de adrese pentru a putea demara oricand o actiune de mailing. Oricand cititi intrun ziar sau revista un articol ce face referire la obiectul dvs. de activitate sau la o afacere asemanatoare, introduceti numele redactorului si adresa redactiei in banca dvs. de date.

Data urmatoare cand trimiteti comunicate de presa, puteti fi sigur ca nul veti uita. Puteti expedia mii de comunicate de presa in toata tara, dar daca nu le trimiteti persoanelor potrivite, practic va pierdeti timpul si banii.

Oferitiva gratuit serviciile reprezentantilor mass media , oricui ii place ideea de a obtine ceva pe gratis!

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii





Oferiti brosuri gratuite. Trimiteti un comunicat de presa mediei locale si nationale si anexatii  si o brosura de sfaturi. De exemplu, daca sunteti specializat in probleme medicale, puteti publica un ghid, gen „10 sfaturi pentru a va mentine tanar“.

Colaborati cu alti intreprinzatori. Un decorator se poate „alia“ cu o agentie imobiliara prin care isi poate oferi serviciile. Un consultant in afaceri poate apela la o banca pentru a face rost de clienti (dintre cei care trebuie sasi alcatuiasca un plan de afaceri). Oferiti colaboratorilor dvs. un comision sau mentionatile numele in reclamele sau comunicatele dvs. de presa.

Concepeti un pliant de oferta referitor la firma dvs. Includeti numele dvs., numele firmei, biografia, adresa, telefonul, produsele sau serviciile pe care le oferiti (eventual pretul acestora si cateva cuvinte despre fiecare). Ganditi-va la un design simplu, astfel incat oferta sa fie usor de citit si sa poata fi trimisa prin fax. Cand primiti o solicitare din partea unui ziarist, fiti pregatit sai trimiteti imediat oferta. Promptitudinea dvs. va fi apreciata.

Organizati un concurs (la scara locala sau nationala, in functie de amploarea afacerii dvs.), cu ajutorul caruia sa va promovati produsele sau serviciile. Castigatorului ii puteti oferi serviciile dvs. timp de cateva luni.

Creati un cadru festiv pentru a va promova afacerea, gen „Festivalul berii Dreher“. Bineinteles, cadrul festiv trebuie adaptat afacerii dvs. incercati sa fiti creativ si amuzant; aveti grija sa concepeti „sarbatoarea“ astfel incat ea sa vizeze cat mai multe persoane. Cu cateva saptamani inainte de ziua cea mare, trimiteti comunicate de presa prin care sa anuntati sarbatoarea.

Folositi orice lansare a unui nou magazin sau produs pentru a initia o conferinta de presa. Invitati reprezentanti mass media si oferitile cat mai multe informatii interesante, prezentate cat mai activ.

La sfarsitul prezentarii oferiti tuturor participantilor cate o mapa de presa cu toate informatiile care lear putea fi utile (nu omiteti cifre, nume, date concrete, fotografii) si eventual cate o mostra a unui produs pe care lati prezentat. O impresie buna lasa o gustare (bufet suedez, cocteil) servita la final.


Tags: afacereafaceremarketingpresamesaje de presa

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

In marketing circula o veche zicala: Nu conteaza ce se spune despre firma ta atata timp cat i se pronunta numele corect!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut investitor.

Intrebare: Buna ziua! Caut investitor in domeniul organizarilor de evenimente. Urmaresc sa acaparez intreaga piata de furnizari servicii dintr un oras. Este necesar dezvoltarea unei aplicatii (baza de date) unde se poate gestiona si urmari taote activitatile si detaliile furnizorilor. Are un potential enorm deoarece ar usura mult munca si timpul pierdut al oamenilor in cautarea furnizorilor de servicii potriviti pentru evenimentul lor. Sunt multe detalii de spus . Daca este cineva interesat pot oferi mai multe detalii : 0757481092

Raspuns: Avem soluții de finanțare pentru nevoile dvs. de afaceri mici și mijlocii; Fonduri de...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton