Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Culoarea logo-ului, reprezentativa pentru afacerea ta

de
1887 0 21 Apr. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Sigur recunoasteti imediat semnele McDonald`s sau Facebook, insa toate acestea transmit un mesaj prin culoarea pe care o poarta. Cum verdele ne insufla energie, iar rosul pasiune si dragoste, asa si logo-ul firmei este plin de semnificatii. Logo-ul unei firme este simbolul ei, insa cand vine vorba de culoarea aleasa, lucrurile stau un pic diferit.


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




Iata cum unele dintre cele mai cunoscute branduri folosesc culorile pentru a ne starni emotia.
 
Sa incepem prin a va prezenta semnificatia culorilor brandurilor.
 
1. Rosu
Este asociat cu sangele si cu focul. 
Este folosit de catre YouTube si Red Bull.
Ne transmite emotie, incredere, iubire, intensitate, agresiune.
 
2. Albastru
Este asociat cu adancul, cu cerul si apa.
Este adoptat de catre Samsung si Ford.
Ne transmite confort, calm, confidentialitate, claritate, intelegere, incredere.
 
3. Galben
Este asociat cu energia si soarele.
Este folosit de catre Ferrari si McDonald’s.
Ne transmite bucurie, energie, prospetime.
 
4. Verde
Este asociat cu armonia naturii
Este adoptat de catre Android si Starbucks.
Ne duce cu gandul la calm, relaxare, incredere, pace si speranta.
 
5. Mov
Este asociat cu luxul regal.
Il poarta logo-uri precum Yahoo si FedEx.
Ne transmite frumusete, putere, nostalgie, romantism.
 
6. Portocaliu
Este asociat cu tropicul si bucuria razelor de soare.
Il poarta logo-uri precum Mozilla Firefox si Fanta.
Ne insufla entuziasm, creativitate, determinare, stimularea activitatii mentale.
 
7. Negru
Este asociat cu formalitatea si misterul noptii.
Il regasim la logo-uri precum BlackBerry si BBC.
Simtim seriozitate, lux si indrazneala.
 
8. Roz
Este asociat cu trasaturile feminine.
Il adopta logo-urile Barbie si LG.
Ne transmite iubire, sexualitate, dragalasenie si caldura.
 
9. Maro
Este asociat cu pamantul.
Il folosesc logo-uri precum Ups si M&M’s.
Transmite incredere, fiabilitate si sprijin.
 
Logo-urile ne influenteaza inca de la o varsta frageda, acestea putand fi recunoscute din copilarie. O universitate din Amsterdam a organizat un studiu cu logo-uri formate dintr-un singur semn, ca McDonald’s si Nike, pentru a descoperi de la ce varsta sunt recunoscute de catre copii. In urma studiului, a rezultat ca 67% dintre copiii cu varste cuprinse intre doi si trei ani recunosc logo-urile, in timp ce copiii ajunsi la varsta de 8 ani le recunosc in proportie de 100%.
 
Daca logo-ul este atat de important pentru o firma, acesta necesita niste costuri pentru a fi perfect. De aceea, firmele puternice ale lumii au cheltuit miliarde de dolari pentru un simplu logo.
Toata lumea cunoaste semnul Apple, dar pentru acesta firma a dat nici mai mult, nici mai putin de 104,3 miliarde de dolari. Ca Apple mai sunt si Microsoft sau Coca Cola, care au cheltuit 56,7 miliarde de dolari, respectiv 54,9 miliarde de dolari. Nici Google nu este  departe, cunoscutul logo costand aproximativ 47,3 milioane de dolari.
 
Pentru crearea unui logo perfect contribuie o echipa intreaga, de la art directori la focus-grupuri. Asa ca BBC, Pepsi sau Jocurile Olimpice de la Londra, din 2012, au avut nevoie de o echipa mare, chiar daca unele au fost criticate sau mai putin placute. Asa ca BBC a platit 1,8 milioane de dolari, Pepsi 1 milion, iar organizatorii Jocurilor Olimpice 665.400 de dolari.
 
Daca preturile de mai sus cu siguranta v-au speriat si v-au pus pe ganduri, iata ca avem si cateva logo-uri celebre care au fost create cu cativa dolari. Twitter, de exemplu, a platit pentru pasarea lor reprezentativa doar 15 dolari, iar celebrul Nike doar 35 de dolari. Deci, se poate si pe bani putini.
 
Aici sunt doar cateva dintre exemplele cunoscute de logo-uri, de la culori pana la costuri. De asemenea, ele sunt multe, iar fiecare transmite mesajul sau catre consumatori. 


Tags: logoafacerebrandculoare logocosturi logo

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Culoarea logo-ului, reprezentativa pentru afacerea ta
Rating:
Nota: 4.75 din 2 voturi

Articole conexe

4 motive pentru care afacerea ta poate da gres

de Alina Constantinescu
28 Oct 2016
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe...

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de Teo Manole
11 Mai 2016
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect. Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce...

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de Teo Manole
09 Mai 2016
Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand. Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului,...

Iti lansezi afacerea? Cum dai sfoara-n tara?

de Silviu-marian Banila
15 Apr 2016
Poate cel mai important lucru, pe langa pricepere si furnizori buni de materie prima, este sa te promovezi, pentru a avea clienti. Si, pentru asta,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton