Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Culoarea logo-ului, reprezentativa pentru afacerea ta

de
1919 0 21 Apr. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Sigur recunoasteti imediat semnele McDonald`s sau Facebook, insa toate acestea transmit un mesaj prin culoarea pe care o poarta. Cum verdele ne insufla energie, iar rosul pasiune si dragoste, asa si logo-ul firmei este plin de semnificatii. Logo-ul unei firme este simbolul ei, insa cand vine vorba de culoarea aleasa, lucrurile stau un pic diferit.


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii




Iata cum unele dintre cele mai cunoscute branduri folosesc culorile pentru a ne starni emotia.
 
Sa incepem prin a va prezenta semnificatia culorilor brandurilor.
 
1. Rosu
Este asociat cu sangele si cu focul. 
Este folosit de catre YouTube si Red Bull.
Ne transmite emotie, incredere, iubire, intensitate, agresiune.
 
2. Albastru
Este asociat cu adancul, cu cerul si apa.
Este adoptat de catre Samsung si Ford.
Ne transmite confort, calm, confidentialitate, claritate, intelegere, incredere.
 
3. Galben
Este asociat cu energia si soarele.
Este folosit de catre Ferrari si McDonald’s.
Ne transmite bucurie, energie, prospetime.
 
4. Verde
Este asociat cu armonia naturii
Este adoptat de catre Android si Starbucks.
Ne duce cu gandul la calm, relaxare, incredere, pace si speranta.
 
5. Mov
Este asociat cu luxul regal.
Il poarta logo-uri precum Yahoo si FedEx.
Ne transmite frumusete, putere, nostalgie, romantism.
 
6. Portocaliu
Este asociat cu tropicul si bucuria razelor de soare.
Il poarta logo-uri precum Mozilla Firefox si Fanta.
Ne insufla entuziasm, creativitate, determinare, stimularea activitatii mentale.
 
7. Negru
Este asociat cu formalitatea si misterul noptii.
Il regasim la logo-uri precum BlackBerry si BBC.
Simtim seriozitate, lux si indrazneala.
 
8. Roz
Este asociat cu trasaturile feminine.
Il adopta logo-urile Barbie si LG.
Ne transmite iubire, sexualitate, dragalasenie si caldura.
 
9. Maro
Este asociat cu pamantul.
Il folosesc logo-uri precum Ups si M&M’s.
Transmite incredere, fiabilitate si sprijin.
 
Logo-urile ne influenteaza inca de la o varsta frageda, acestea putand fi recunoscute din copilarie. O universitate din Amsterdam a organizat un studiu cu logo-uri formate dintr-un singur semn, ca McDonald’s si Nike, pentru a descoperi de la ce varsta sunt recunoscute de catre copii. In urma studiului, a rezultat ca 67% dintre copiii cu varste cuprinse intre doi si trei ani recunosc logo-urile, in timp ce copiii ajunsi la varsta de 8 ani le recunosc in proportie de 100%.
 
Daca logo-ul este atat de important pentru o firma, acesta necesita niste costuri pentru a fi perfect. De aceea, firmele puternice ale lumii au cheltuit miliarde de dolari pentru un simplu logo.
Toata lumea cunoaste semnul Apple, dar pentru acesta firma a dat nici mai mult, nici mai putin de 104,3 miliarde de dolari. Ca Apple mai sunt si Microsoft sau Coca Cola, care au cheltuit 56,7 miliarde de dolari, respectiv 54,9 miliarde de dolari. Nici Google nu este  departe, cunoscutul logo costand aproximativ 47,3 milioane de dolari.
 
Pentru crearea unui logo perfect contribuie o echipa intreaga, de la art directori la focus-grupuri. Asa ca BBC, Pepsi sau Jocurile Olimpice de la Londra, din 2012, au avut nevoie de o echipa mare, chiar daca unele au fost criticate sau mai putin placute. Asa ca BBC a platit 1,8 milioane de dolari, Pepsi 1 milion, iar organizatorii Jocurilor Olimpice 665.400 de dolari.
 
Daca preturile de mai sus cu siguranta v-au speriat si v-au pus pe ganduri, iata ca avem si cateva logo-uri celebre care au fost create cu cativa dolari. Twitter, de exemplu, a platit pentru pasarea lor reprezentativa doar 15 dolari, iar celebrul Nike doar 35 de dolari. Deci, se poate si pe bani putini.
 
Aici sunt doar cateva dintre exemplele cunoscute de logo-uri, de la culori pana la costuri. De asemenea, ele sunt multe, iar fiecare transmite mesajul sau catre consumatori. 


Tags: logoafacerebrandculoare logocosturi logo

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Culoarea logo-ului, reprezentativa pentru afacerea ta
Rating:
Nota: 4.75 din 2 voturi

Articole conexe

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Top 50 cele mai valoroase branduri romanesti in 2017

de Alina Constantinescu
04 Sep 2017
In fiecare an, firma de evaluare si strategie Brand Finance evalueaza mii de branduri globale si nationale. Cele mai valoroase branduri romanesti in...

4 motive pentru care afacerea ta poate da gres

de Alina Constantinescu
28 Oct 2016
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: bitcoinbaniiviitorului@gmail.com scrietimi pe mail  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton