Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

In marketing circula o veche zicala: Nu conteaza ce se spune despre firma ta atata timp cat i se pronunta numele corect!

de
1671 0 28 Nov. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ca orice intreprinzator care se respecta, doriti ca presa sa scrie lucruri bune despre dvs. si despre afacerea pe care o conduceti. Un lucru este sigur: atata timp cat presa nu va cunoaste, cu siguranta nu va spune nimic.


Urmand sfaturile pe care vi le propunem in continuare, veti reusi sa va pastrati in permanenta in atentia mass media si sa va mariti considerabil vanzarile fara cheltuieli prea mari.

Trimiteti comunicatele de presa reprezentantilor mass media locale si nationale. Utilizati un “ceva“ care sa „agate“, sa diferentieze materialul dvs. de celelalte comunicate de presa.

De exemplu, daca aveti o firma de consultanta in domeniul fiscal, puteti mentiona cateva trucuri (legale, dar mai putin cunoscute de publicul larg) prin care clientii dvs. ar putea economisi bani frumosi. Nu uitati sa precizati adresa si numarul de telefon. Daca cititorii nu va pot contacta, efortul dvs. este zadarnic.

Atentie!
Timpul jurnalistilor este de obicei limitat. Aveti grija ca materialul pe care il trimiteti sa fie cat mai concis si mai bine organizat.
Daca scrisul nu este punctul dvs. forte, nu va cazniti sa redactati dvs. acest comunicat de presa. Faceti un barter cu un redactor, oferindui  produsele sau serviciile dvs. in schimbul redactarii unui material profesionist.

Alcatuiti o banca de adrese pentru a putea demara oricand o actiune de mailing. Oricand cititi intrun ziar sau revista un articol ce face referire la obiectul dvs. de activitate sau la o afacere asemanatoare, introduceti numele redactorului si adresa redactiei in banca dvs. de date.

Data urmatoare cand trimiteti comunicate de presa, puteti fi sigur ca nul veti uita. Puteti expedia mii de comunicate de presa in toata tara, dar daca nu le trimiteti persoanelor potrivite, practic va pierdeti timpul si banii.

Oferitiva gratuit serviciile reprezentantilor mass media , oricui ii place ideea de a obtine ceva pe gratis!

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii





Oferiti brosuri gratuite. Trimiteti un comunicat de presa mediei locale si nationale si anexatii  si o brosura de sfaturi. De exemplu, daca sunteti specializat in probleme medicale, puteti publica un ghid, gen „10 sfaturi pentru a va mentine tanar“.

Colaborati cu alti intreprinzatori. Un decorator se poate „alia“ cu o agentie imobiliara prin care isi poate oferi serviciile. Un consultant in afaceri poate apela la o banca pentru a face rost de clienti (dintre cei care trebuie sasi alcatuiasca un plan de afaceri). Oferiti colaboratorilor dvs. un comision sau mentionatile numele in reclamele sau comunicatele dvs. de presa.

Concepeti un pliant de oferta referitor la firma dvs. Includeti numele dvs., numele firmei, biografia, adresa, telefonul, produsele sau serviciile pe care le oferiti (eventual pretul acestora si cateva cuvinte despre fiecare). Ganditi-va la un design simplu, astfel incat oferta sa fie usor de citit si sa poata fi trimisa prin fax. Cand primiti o solicitare din partea unui ziarist, fiti pregatit sai trimiteti imediat oferta. Promptitudinea dvs. va fi apreciata.

Organizati un concurs (la scara locala sau nationala, in functie de amploarea afacerii dvs.), cu ajutorul caruia sa va promovati produsele sau serviciile. Castigatorului ii puteti oferi serviciile dvs. timp de cateva luni.

Creati un cadru festiv pentru a va promova afacerea, gen „Festivalul berii Dreher“. Bineinteles, cadrul festiv trebuie adaptat afacerii dvs. incercati sa fiti creativ si amuzant; aveti grija sa concepeti „sarbatoarea“ astfel incat ea sa vizeze cat mai multe persoane. Cu cateva saptamani inainte de ziua cea mare, trimiteti comunicate de presa prin care sa anuntati sarbatoarea.

Folositi orice lansare a unui nou magazin sau produs pentru a initia o conferinta de presa. Invitati reprezentanti mass media si oferitile cat mai multe informatii interesante, prezentate cat mai activ.

La sfarsitul prezentarii oferiti tuturor participantilor cate o mapa de presa cu toate informatiile care lear putea fi utile (nu omiteti cifre, nume, date concrete, fotografii) si eventual cate o mostra a unui produs pe care lati prezentat. O impresie buna lasa o gustare (bufet suedez, cocteil) servita la final.


Tags: afacereafaceremarketingpresamesaje de presa

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

In marketing circula o veche zicala: Nu conteaza ce se spune despre firma ta atata timp cat i se pronunta numele corect!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

4 motive pentru care afacerea ta poate da gres

de Alina Constantinescu
28 Oct 2016
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton