Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Regulile de aur de care tinem cont pentru un Subject Line de succes!

de
986 0 14 Ian. 2013
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Regulile de aur de care tinem cont pentru un Subject Line de succes!

Strategiile de email marketing inca se dovedesc a fi extrem de eficiente in a-si atinge obiectivele. Desigur, regulile sunt numeroase si extrem de clare pentru ca un email sa fie deschis, citit si rata de conversie sa fie una cat mai mare. Pentru cei care inca mizeaza pe email marketing, sansele de succesul sunt mari daca se tine cont de cateva reguli esentiale.

Iata regulile de aur de care tinem cont pentru a construi un Subject Line de succes:

1. Un email are sanse mari sa fie deschis daca detine un Subject Line cat se scurt se poate.
Numerosi experti din domeniul email marketing noteaza ca Subject Line-urile prea lungi sunt mult mai rar citite de catre utilizatori.

2. Subject Line-ul trebuie sa indeplineasca patru conditii esentiale:

- sa contina informatie utila si sa trimita utilizatorul catre mesajul promis;
- sa fie cat se poate de clar;
- sa imprime utilizatorului un sentiment de urgenta;

3. Un Subject Line corect trebuie trecut, inainte de trimiterea campaniilor de emailing, prin software-uri de verificare a potentialului de spam. Exista numeroase cuvinte care pot compromite succesului unui email. Acesta va intra in spam si sansele ca el sa fie citit sunt mici sau nule.

4. Nu folositi cuvinte sau expresii toxice. Aici ne referim la acele cuvinte care tind sa socheze utilizatorii, cuvinte care promit mai mult decat se ofera in continutul email-ului. Exista aceasta tendinta de a se exagera in cadrul Subject Line-ului, totul pentru obtinerea unei rate cat mai mari de deschidere. Rezultatul pe termen lung este unul cat se poate de clar. Utilizatorii isi vor pierde din incredere, reputatia, imaginea si credibilitatea companiei putand fi compromise partial sau total.

5. Testati, analizati, evaluati! Este esential sa stiti ce a mers in trecut si ce nu a functionat deloc. Care campanii de emailing au obtinut cele mai bune rezultate in ceea ce priveste rata de deschideri? Analizati situatia si extrageti informatiile pe care sa mizati pe viitor, pentru realizarea celor mai bune Subject Line-uri!

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii






Mult succes in campaniile de email marketing!


sursa foto: www.sxc.hu





Tags: subject lineemail marketingsubject line perfectsubject line de succes

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Regulile de aur de care tinem cont pentru un Subject Line de succes!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Top 5 reguli de aur pentru campanii de email marketing de succes!

de Adela Simonescu
04 Iul 2014
Una dintre cele mai importante surse de abonati pentru site-urile noastre si de clienti activi este emailing-ul. Campaniile de email marketing au...

3 greseli grave in email marketing

de Maria Nicutar
12 Dec 2013
Studiile recente arata ca majoritatea companiilor care doresc sa tina o legatura cat mai stransa cu abonatii, clientii si potentialii lor clienti,...

Cum iti construiesti o lista de abonati solida, pentru campaniile tale de email marketing?

de Adela Simonescu
15 Feb 2013
Formarea si consolidarea unei liste mari de abonati reprezinta doua provocari reale pentru orice marketer si pentru orice afacerist. Relatia dintre...

Incepe campaniile de email marketing cu dreptul!

de Maria Nicutar
15 Feb 2013
Email marketing nu pare sa iasa deloc din peisaj. Mai mult, investitii din ce in ce mai mari sunt infuzionate in acest domeniu si motivul este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton