Cum am reusit in afaceri
Care sunt asteptarile si cum sa administrezi performantele scazute?
de
Teo Manole
Motivele pentru performanta scazuta se incadreaza de obicei in trei categorii care privesc comunicarea defectuoasa, lipsa resurselor necesare si/sau lipsa motivatiei. Sa analizam putin cele 3 motive de performanta scazuta:
1. Comunicarea defectuoasa a standardelor de performanta
Nu sunt rare...
5 posibile probleme de management si solutiile lor
de
Stanciu Ioana
Obtinerea performantelor de la echipa de proiect este vitala pentru atingerea performantei. Managerul de proiect are de indeplinit o sarcina dificila pentru a atinge obiectivele proiectului la nivelul dorit. Aceste sfaturi pot face mai usoara activitatea unui manager de proiect. Daca va...
Care sunt cerintele de performanta ale managerului?
de
Botezatu Razvan
Membrii echipei trebuie sa fie informati cu privire la cerintele legate de performanta. Veti realiza evaluarea mai usor atunci cand stabiliti standardele de performanta. In mod ideal, acestea vor fi discutate in etapa initiala de implementare. Se recomanda sa implicati toti membrii echipei in...
Te-ai remarcat ca lider? Fii mai mult: mentor!
de
Andreea Rada
Foarte multi oameni incearca astazi sa gaseasca un mentor care sa ii ajute in dezvoltarea lor, atat personala cat si profesionala. De ce sa nu fii tu acel mentor? Ca mentor vei putea avea urmatoarele beneficii:
Iti vei putea dezvolta abilitatile de lider
Experienta aceasta te ajuta sa iti...
4 motive pentru a sarbatori succesul in afaceri
de
Codrina Laiu
Daca un angajat greseste, foarte probabil, el va fi sanctionat. Dar, daca un angajat sau intreaga echipa are succese, sarbatoriti? Poate da, poate nu. Dar, acest lucru trebuie avut in vedere de mai multi manageri care ar trebui sa transforme in obisnuinta sarbatorirea succesului unui produs, a unui...
3 calitati minim necesare pentru a atrage investitia unui business angel
de
Idei de afaceri
Potrivit lui Sergiu Negut, cunoscut business angel din Romania, este necesar sa ai cel putin 3 calitati pentru a atrage acest tip de investitor. 1. Sa fii in stare sa conduci un business in general.
"Nimeni nu s-a nascut invatat, dar trebuie sa ai ceva experienta care arata ca ai condus o...
Care este pretul serviciilor oferite de un consultant in afaceri?
de
Teo Manole
Dupa ce ati discutat detaliile si te declari multumit de un anumit consultant, este indicat sa verifici care este pretul serviciilor oferite. Pretul serviciilor oferite de un consultant in afaceri este negociabil? Va fi destul de dificil sa afli ce tarife au alti consultanti pentru ca jobul difera...
Negociator eficient vs. negociator ineficient. Stii sa-l citesti?
de
Idei de afaceri
Prezentam, in continuare, care sunt calitatile pe care trebuie sa le indeplineasca o persoana pentru a fi un negociator de succes, dar si trasaturile care fac din cineva - oricat de bine ar fi de pregatit teoretic - un slab negociator. Negociator eficient
- pare entuziast, dar realist;
- calm,...
3 elemente cheie care pun umarul pentru ca tu sa devii un lider puternic
de
Catalin Chivu
Increderea in fortele proprii nu este o tactica, ci o emotie. La fel ca in cazul celorlalte emotii: fericire, tristete, furie etc., aceasta poate fi declansata si sustinuta, aproape la cerere, prin intermediul actiunilor fizice. Asadar, iata 3 elemente cheie care te ajuta sa fii un lider puternic,...
3 sfaturi care te ajuta sa depasesti insuccesul temporar
de
Magdalena Popa
Este posibil ca ceea ce contribuie din plin la insuccesul tau sa fie chiar faptul ca nu ai mai avut o vacanta de foarte multa vreme, pentru a absenta de la birou. Poti sa iti acorzi macar o noapte intr-o statiune aflata in apropiere pentru a-ti redobandi energia creativa. Dar, iata si alte 3...
2 sfaturi scrise pentru a deveni un ascultator mai bun
de
Marinache Horia Cristian
O parte dintre antreprenorii cei mai de succes inca mai trebuie sa-si slefuiasca abilitatile de ascultare, fapt ce ar putea sa se intoarca impotriva lor. In toate colaborarile, negocierile de afaceri, vanzari etc., ai nevoie sa fii, in primul rand un bun ascultator. Iata doua tehnici simple...
2 tipuri de programe potrivite pentru angajatii tai cei mai buni
de
Marinache Horia Cristian
In functie de nevoi, tendinte si cercetari, apar programe si strategii care contribuie la realizarea echilibrului intre viata profesionala si cea de familie a angajatilor. Strategiile includ diverse tipuri de programe menite sa aduca beneficii atat angajatorului cat si angajatului. Vrei ca munca...
Cum sa fii eficient si afacerea sa-ti mearga ca unsa?
de
Marinache Horia Cristian
Daca iti doresti sa ajungi un antreprenor eficient si afacerea ta sa merga ca unsa, iata ce sfaturi iti dau: 1. Planifica-ti ziua in seara de dinainte
Ai crescut cu un parinte care se asigura ca-ti faci ghiozdanul in seara de dinainte? Chiar daca asta presupunea doar sa-ti scoti hainele din...
Intra in liga sefilor cu rezultate extraordinare in afaceri!
de
Magdalena Popa
In timp ce numerosi angajatori se lupta cu implicarea scazuta a angajatilor lor, analistii se intreaba cum incepe de fapt aceasta spirala descendenta. Uneori nivelul scazut de implicare a angajatilor este cauzat de managementul defectuos al intregii companii. Acest lucru poate fi insa evitat daca...
2 modalitati ca sa-ti pastrezi angajatii valorosi
de
Magdalena Popa
Daca faci lucrurile ca la carte, vei putea sa-ti pastrezi angajatii valorosi si afacerea ta va avea numai de castigat. Ce poti face ca sa-ti pastrezi angajatii valorosi? Iata 2 modalitati!
1. Investeste in specializarea lor
Un angajat de top nu a ajuns asa din intamplare. Iubeste sa invete si...
Care este momentul potrivit pentru a angaja o persoana?
de
Marinache Horia Cristian
Angajarea unei persoane in cadrul companiei este o decizie importanta, dar la un moment dat va trebui sa o faci daca intentionezi sa te extinzi. Aminteste-ti ca, pe termen lung, un nivel de munca decent, sustenabil pentru tine si familia ta, este esential pentru succesul afacerii.
Sfaturile...
Cum realizezi pas cu pas cel mai bun plan pentru o negociere de succes?
de
Dragos Craciun
Orice rationament este precedat de intocmirea unui plan de selectare a ideilor si realizare a lor in functie de particularitatile partenerului de afaceri, pornindu-se de la premisa ca nu se vand marfuri, ci idei. Planul elaborat pentru o negociere de succes trebuie sa aiba in vedere...
Organizarea si managementul operational al afacerii
de
Marinache Horia Cristian
Orice firma cu obiect de activitate productiv are o structura functionala (sau de personal) si o structura operationala (sau de productie si, unde este cazul, de conceptie). Sa analizam structura functionala sau de personal. Postul este cea mai simpla subdiviziune organizatorica a unei firme....
2 greseli care trebuie evitate atunci cand incepi o afacere
de
Silviu Marian Banila
Inceperea unei afaceri este un pas important in stabilirea securitatii si independentei financiare. Chiar daca o parte din succesul afacerii depinde de abilitati, de asemenea trebuie sa fii creativ si perseverent pentru ca afacerea ta sa prospere. Iata cateva greseli care trebuie evitate atunci...
Negocierea in afaceri - o arta pe care o poti invata si tu
de
Marinache Horia Cristian
Arta negocierii este de o extrema importanta in bunul mers al afacerilor. Despre negociere s-au scris multe volume si deci nu ne propunem sa epuizam aici aceasta problema. Ar fi imposibil. Dar va vom oferi principalele elemente care, cu siguranta, va vor fi de mare folos atunci cand veti fi in...
Strategia managementului afacerii
de
Marinache Horia Cristian
Necesitatea unei gandiri strategice. Intr-un mediu concurential din ce in ce mai incordat, este absolut necesar, pentru intreprinderile mici si mijlocii care vor sa reuseasca, sa isi elaboreze o adevarata strategie manageriala. Din pacate, majoritatea patronilor sau a directorilor firmelor mici si...
Care sunt dezavantajele lucrului la domiciliu?
de
Teo Manole
In ciuda unor avantaje de necontestat, munca de acasa poate cauza si neplaceri angajatilor si angajatorilor. Astfel, cele mai mari inconveniente sunt legate de intarzierile de comunicare, confidentialitatea informatiilor sau de eficienta angajatului. De exemplu, un angajat poate fi mai retinut in a...
4 secrete ale comunicarii eficiente pentru o afacere profitabila
de
Ilinca Dobrescu
Comunicarea sta la baza relatiilor in cadrul oricarei companii si afaceri. Suntem fiinte dependente de dezvoltarea conceptului de socializare, de comunicare, de interactiune si incercam sa valorificam relatiile cu ceilalti pentru a ne creste afacerile in mod profitabil, catre succes. Doar cu...