Sunt de acord cu politica de cookie

Piata marketing

pomi fructiferi
Cum am reusit in afaceri
25 Sep 2014

Cum sa creezi si sa etalezi mesaje publicitare traznet

de Daniela Zugravescu
1996 0
Un sfat pe care profesionistii vanzarilor il dau tuturor intreprinzatorilor, dar mai ales celor care actioneaza in sfera serviciilor, suna cam asa: atunci cand lansati un mesaj promotional pentru a atrage noi clienti, folositi un enunt care sa le creeze acestora impresia ca problema lor a fost deja...
23 Sep 2014

De ce este necesar marketing-ul in afaceri?

de Anca Georgescu
1128 0
Este necesar deoarece creeaza sfera de influenta a unei companii, oferindu-i controlul asupra propriei imagini, stabileste relatii de lunga durata cu clientii, ajuta la cresterea vanzarilor, permite unei afaceri sa se dezvolte si lista continua. Toate acestea, sintetizate intr-o propozitie,...
20 Sep 2014

Cum sa creezi un plan de marketing pas cu pas

de Andrioae Ruxandra
2982 0
Inainte sa iti dezvolti planul de marketing, trebuie sa ai foarte clar in minte care este scopul pe care vrei sa-l atingi. Aceasta este strategia ta de marketing si are legatura directa cu scopurile si obiectivele afacerii. Strategia ta de marketing iti arata practic ceea ce ai de facut, incluzand...
16 Sep 2014

Limitele limbajului in reclame

de Cosmin Enescu
1217 0
Reclama facuta de clienti nu este solutia pentru orice problema de marketing. Viteza reprezinta probabil cea mai mare frana. Prin comparatie cu alte unelte de promovare, acest tip de marketing are nevoie de un timp indelungat pentru a ajunge sa dea rezultate.   Daca doriti sa...
15 Sep 2014

Cea mai ieftina si mai usoara forma de reclama - vorba din gura in gura

de Cosmin Enescu
2442 0
Roabe, greble si jardiniere. Acestea sunt instrumentele folosite de Fred Anderson pentru derularea afacerii sale: amenajarea spatiilor verzi si gradinilor. Dar cand vine vorba de promovarea afacerii, singura sa unealta este gura umana. Cand clientii  vorbesc… oamenii asculta. Si...
12 Sep 2014

Cuvinte speciale in afaceri. Le poti utiliza gratis!

de Cosmin Enescu
1866 0
Marketingul prin cuvantul vorbit este cel mai adesea relevant in cazul firmelor care nu-si pot permite decat bugete de publicitate mici. De fapt, aceasta este una dintre putinele forme de reclama care pot fi utilizate fara a fi nevoie sa scrii un cec catre altcineva.   Chiar si in...
09 Sep 2014

Cat de mare este cererea pentru produsul meu?

de Dragos Enescu
1243 0
Exista cazuri in care, de-a lungul unui sezon sau al unui an, se vand sute de mii sau chiar milioane de exemplare dintr-un produs pentru care s-ar parea ca nu exista cerere. Este cazul diferitelor gadgeturi, a caror moda se extinde rapid, producatorii realizand vanzari uriase in perioade extrem de...
06 Sep 2014

Iata cum iti promovezi afacerea in mod gratuit, daca stii unde sa cauti

de Andrioae Ruxandra
2249 0
In cazul in care vrei sa iti promovezi site-ul, afla ca o poti face si in mod gratuit. Unele dintre cele mai bune metode de advertising nu te vor costa altceva decat timp. Se spune ca cele mai bune lucruri din viata sunt gratuite: dragostea, prietenia, intelectul, dar in realitate acestea se obtin...
04 Sep 2014

Cele 6 porunci ale advertisingului sau canonul antreprenorului nestiutor

de Andrioae Ruxandra
1288 0
Advertisingul afacerilor de mici dimensiuni reprezinta o stiinta si o arta. Companiile uita adesea de principiile advertisingului. Conform unor studii, 5% din vanzarile antreprenorilor se datoreaza advertisingului.   Iata care este lista celor 6 "legi" de baza ale...
03 Sep 2014

Cum introduci mesajul brandului tau in clipul video Instagram de 15 secunde?

de Alexandra Popescu
1703 0
Cel mai recent studiu al Forrester Research a demonstrat ca Instagram reprezinta cea mai buna platforma de marketing pentru a interactiona cu consumatorii. Brandurile au inceput sa inteleaga ca prezenta pe platforma este necesara, insa multi antreprenori nu inteleg toate caracteristicile pe care le...
02 Sep 2014

Cat de utila este strategia de marketing bazata pe recomandare pentru afacerea ta?

de Andrioae Ruxandra
1272 0
Marketingul prin recomandare nu numai ca nu este unul dintre cele mai solide moduri de a-ti dezvolta afacerea, ci este si una dintre cele mai costisitoare si eficiente modalitati de promovare a businessului.   Este simplu: clientul, fiind multumit de serviciile sau de produsele tale, va...
01 Sep 2014

Transforma-ti afacerea intr-un magnet pentru clienti: afla cele 3 strategii de marketing

de Andrioae Ruxandra
2359 0
Cand vine vorba despre aplicarea strategiilor de marketing si de advertising afacerii tale, trebuie sa te concentrezi pe captarea interesului clientilor. De fapt, este cea mai costisitoare si mai dificila cale de a creste afacerea. Incearca sa folosesti o combinatie intre aceste 3 tipuri de tactici...
31 Aug 2014

Esti gata pentru o firma de PR?

de Alexandra Popescu
1245 0
Orice proprietar al unei firme de PR isi doreste clienti care sa beneficieze de serviciile pe care le ofera. Forta vitala a oricarei afaceri mici depinde de retentia clientilor. Cresterea unei firme de PR, in schimb, nu consta in achizitie. De-a lungul timpului te vei confrunta cu diverse...
29 Aug 2014

6 lectii de marketing care se desprind din Ice Bucket Challenge

de Alexandra Popescu
1121 0
Toate platformele social media sunt pline de videoclipuri ale celebritatilor, directorilor, oamenilor simpli, sportivilor, politicienilor etc. care iau parte la cea mai recenta senzatie virala: Ice Bucket Challenge.   Postarile sunt tot mai multe pe zi ce trece, iar Bill Gates sau Oprah...
27 Aug 2014

De la domeniul .com poti ajunge la .gallery sau .repair. Iata noile domenii URL lansate!

de Alexandra Popescu
1210 0
Noile extensii ale domeniilor URL le ofera companiilor o noua oportunitate. Decizia Internet Corporation for Assigned Names and Numbers a lansat mai mult de 1.000 de Top-Level Domains (gTLD) in afara de varietatea de .com, .net sau .biz.   Acum, noile gTLD - .florist, .gallery, .repair,...
05 Aug 2014

Marketingul brandurilor de lux cunoaste o transformare digitala

de Alexandra Popescu
1345 0
Criza din 2008 a adus decaderea multor industrii, de la cele bancare la imobiliare, automobile si retail. Insa una dintre acestea s-a pus pe roate, impotriva tuturor asteptarilor.   Chiar daca s-a numit si inca se numeste criza financiara, se pare ca bunurile de lux nu au vazut...
04 Aug 2014

4 sfaturi pentru a castiga atentia mass-media

de Alexandra Popescu
1042 0
Mass-media poate ridica destul de mult o companie, atentia jurnalistilor fiind importanta pentru companii. Antreprenorii trebuie sa poarte mai multe palarii, care inseamna, uneori, sa uite putin de dezvoltarea produselor pentru a curta media pentru o plasare. Sa fii preluat de o institutie...
31 Iul 2014

Secretele clipurilor video de tip explainer

de Alexandra Popescu
1082 0
Clipurile video de tip explainer sunt peste tot, ele devenind un trend in marketingul online. Totusi, exista si exceptii privind aceste clipuri. Dar ce face pana la urma un clip explainer bun?   In continuare sunt prezentate cateva sfaturi utile in privinta acestor clipuri...
26 Iul 2014

7 motive pentru care trademark-ul este important pentru o afacere

de Alexandra Popescu
1330 0
Ai mai auzit cu siguranta de termenul care se refera la branduri, si anume "trademark". Deciziile de cumparare ale consumatorilor sunt influentate de trademark si de reputatia brandurilor. Chiar daca nu iti dai seama, toata lumea le utilizeaza in fiecare zi.   Multe persoane nu inteleg...
25 Iul 2014

Do si Don`t privind marketingul vanzarii fructelor si legumelor

de Alexandra Popescu
1762 0
Recoltele incep sa fie culese, timpul pentru comercializarea lor este inca prezent, iar aspectul fructelor si legumelor de pe tarabele din piata conteaza mai mult decat ti-ai imagina. Clientii sunt atrasi de culori, de cum arata si de cat de gustoase par fructele si legumele. Putem spune ca...
21 Iul 2014

Trei modalitati care te ajuta sa adaptezi continutul la milenari

de Alexandra Popescu
1126 0
Milenarii (millennials, eng.), adica persoanele care au varste cuprinse intre 18 si 36 de ani si sunt cunoscute drept exponentii Generatiei Y, reprezinta tinta de top a marketerilor, insa impresionarea lor cu produsele, continutul sau mesajele tale de brand nu este o sarcina simpla. Cu atat mai...
19 Iul 2014

7 sfaturi pentru construirea unei aplicatii care face navigarea mai usoara

de Alexandra Popescu
1339 0
De fiecare data cand descarci o aplicatie te astepti ca aceasta sa iti faca viata mai simpla, sa iti rezolve eficient problemele si sa-ti faca ziua mai usoara. Insa, de multe ori, esti dezamagit pentru simplul fapt ca dezvoltatorii ignora fundamentele designului utilizator-experienta....
17 Iul 2014

Miscare strategica pentru IKEA: Se lanseaza serviciul de vanzare online!

de Adela Simonescu
1518 0
Ikea a inceput sa vada si online, cu livrare la domiciliu, disponibil in toata tara, conform unui anunt postat pe site-ul oficial. Conform anuntului: "Pentru orice comanda online platesti 49 de lei pentru colectarea produselor din magazin, indiferent de numarul de articole, la care se adauga 1...
17 Iul 2014

Cum poti face bani pe YouTube ascultand muzica ta preferata

de Andrioae Ruxandra
2906 0
Site-ul YouTube este accesat de mai mult de un miliard de oameni pe luna, si asta inseamna o audienta extrem de mare. Daca vrei sa faci bani online, una dintre caile pe care trebuie sa le parcurgi pentru a-ti indeplini visul este sa devii mai activ pe YouTube.   In cazul in care te...
Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016