Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata marketing

pomi fructiferi
Cum am reusit in afaceri
11 Mai 2016

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de Teo Manole
3305 0
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect. Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce reprezinta si ce face compania dumneavoastra? Acest lucru este uneori dificil pentru antreprenorii fara experienta, in special atunci cand este vorba...
09 Mai 2016

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de Teo Manole
2825 0
Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand. Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului, va recomandam sa tineti cont de acesti primi 2  pasi. 1. Identificati rolul brandului pentru afacerea dumneavoastra Brandul va asigura...
18 Apr 2016

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
3200 0
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o constituie reprezentantii sexului tare. In timp ce femeile se decid mai ales pentru produse cosmetice naturale de la producatori, barbatii aleg mai...
15 Apr 2016

Iti lansezi afacerea? Cum dai sfoara-n tara?

de Silviu-marian Banila
3317 1
Poate cel mai important lucru, pe langa pricepere si furnizori buni de materie prima, este sa te promovezi, pentru a avea clienti. Si, pentru asta, trebuie sa faci cateva lucruri simple. In primul rand, este necesar sa existi pe internet, altfel nu existi deloc. Asadar, trebuie sa faci un website...
08 Apr 2016

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
2996 0
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care il folosim pentru transmiterea unui mesaj. Suntem fiinte atrase de frumos, care facem alegeri irationale sub impulsul momentului. Un anumit font...
06 Apr 2016

Cum arata brandul eficient al afacerii

de Anca Raileanu
2719 0
Cand te gandesti la branding eficient, iti vin in minte litere albe si rosul distinctiv al Coca-Cola,bifa de la Nike sau cele trei dungi de la Adidas. Dar daca ai o afacere mica, numai cand iti imaginezi nivelul investitiei care a intrat in aceste imagini emblematice, gandul de a lua initiativa...
04 Apr 2016

Care este cea mai buna si ieftina modalitate de a-ti promova afacerea?

de Mihaela Pascu
2666 0
A promova o afacere reprezinta o provocare permanenta pentru afacerile mici. Indiferent daca abia acum te lansezi in afaceri sau detii deja o afacere de mai multi ani de zile, strategiile de mai jos au demonstrat ca ajuta la dezvoltarea oricarui business si ii ajuta pe antreprenori sa castige...
29 Mar 2016

Cum arata oare mesajul care vinde?

de Magdalena Popa
2505 0
Am scris deseori despre faptul ca mesajul de promovare trebuie sa se concentreze asupra beneficiilor de care se vor bucura clientii daca apeleaza la serviciile tale. Cum trebuie sa arate un astfel de mesaj, ca aspect? Iata indrumarile! Foloseste titluri si grafica atractive pentru...
23 Mar 2016

5 sfaturi pentru o promovare targetata, cu costuri mici

de Mihaela Pascu
2428 0
Targetarea strategiilor de promovare este un mod prin care poti sa economisesti bani imbunatatindu-ti vizibil rezultatele. Targetarea mijloacelor tale de promovare inseamna sa le directionezi numai catre acei oameni care sunt interesati de produsele sau serviciile tale. Indiferent de forma de...
21 Mar 2016

Cum sa transformi un client intr-un adept al afacerii tale?

de Dan Iacobescu
1759 0
Politicienii spun o gramada de povesti in cadrul discursurilor lor din timpul campaniilor si e clar de ce: daca transmiti mesajul prin intermediul unei povesti dinamice sau al unei metafore, sunt mai multe sanse sa ajungi la inima audientei decat daca expui fapte ca atare. Autoarea Maya Angelou a...
16 Mar 2016

O strategie eficienta de marketing - Ghiduri de utilizare

de Anca Raileanu
1658 0
Angajatii firmelor mici trebuie sa indeplineasca o multitudine de roluri in timp scurt si cu resurse putine. Iata o  strategie eficienta care sa atraga vizitatori si potentiali consumatori ce poate fi conceputa si fara o investitie mare de timp si resurse. Ghiduri de utilizare. Continutul...
10 Mar 2016

Ce am de castigat de aici? Reclama sortita succesului

de Teo Manole
1546 0
Pe clientul tau sau pe cel potential, atunci cand ii adresezi un mesaj publicitar, nu-l intereseaza nici numele firmei, nici istoricul ei, nici cati angajati ai sau cu cate firme de calibru faci afaceri. Daca reclama ta nu ii spune, inca de la primele cuvinte, ca are sansa sa obtina un avantaj...
01 Mar 2016

Vinde, in 5 pasi, nu te intinde la povesti!

de Magdalena Popa
1705 0
Actualii tai clienti si cei viitori nu sunt interesati cu adevarat de compania ta sau de produsele pe care le recomanzi. Sunt preocupati de ei insisi si de propriile lor afaceri. Ce ai de facut? Urmeaza aceste 5 sfaturi! 1. Pentru a le capta atentia, mesajul tau trebuie sa se concentreze asupra...
26 Feb 2016

3 secrete valoroase pentru materiale promotionale eficiente

de Stanciu Ioana
1419 0
Daca ai de gand sa trimiti materiale promotionale pentru a-ti creste vanzarile sau pentru a face cunoscuta lansarea unui nou produs sau serviciu, probabil te intrebi ce ai putea face pentru a-ti asigura succesul. Daca stai sa te gandesti, adunand costurile de realizare a unei brosuri –...
23 Feb 2016

Noul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung

de Marinache Paula
1857 0
Acest nou marketing nu este orientat pe vanzarile imediate, desi nu sunt nici ele neglijate, ci pe castigarea clientilor pe termen lung, prin oferirea de produse cu valori emotionale si spirituale. Suna bine, un marketing care sa atinga inima consumatorilor. In prezent, asistam la dezvoltarea unor...
17 Feb 2016

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
2106 0
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de la care pornesti. Poti planifica vanzarile pentru produsul principal al afacerii tale pentru urmatorul an folosind ca sursa de informare rapoartele...
04 Feb 2016

11 sfaturi pentru o reclama cu adevarat reusita

de Stanciu Ioana
2180 0
Reclama trebuie sa fie o investitie si nu o cheltuiala. Pentru a ajunge la rezultatele dorite pune accent pe felul in care poti satisface nevoile si asteptarile consumatorilor. Cum creezi o reclama cu adevarat reusita? Asa, urmad aceste 11 sfaturi: 1. Oricine iubeste surprizele Poti transforma...
26 Ian 2016

Marketingul senzorial - mirosul in afaceri

de Stanciu Ioana
2073 0
Mirosul este un simt esential in marketingul senzorial. Vanzarile pot inregistra o crestere considerabila daca il folosesti in afacerea ta. Serviciile olfactive constau in dezvoltarea unor tehnologii de difuzare a parfumurilor in punctele de asteptare sau vanzare. Gama de arome este foarte variata,...
20 Ian 2016

Studiul pietii - Cum?

de Teo Manole
2092 0
Executa studii primare sau secundare. Pe piata secundara, poti aduna informatii publicate cu privire la profilul pietei, formulare de business, ziare, reviste, servicii de statistica, statistici din recensamantul populatiei etc. Aceste date pot fi gasite in biblioteci, Camere de Comert si...
14 Ian 2016

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
1841 0
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o oglinda interactiva care poate ajuta clientii sa faca alegeri vestimentare in pas cu moda. Astfel, oglinda interactiva a generat vanzari suplimentare....
12 Ian 2016

3 sfaturi pentru a construi ipoteze corecte pentru o afacere

de Botezatu Razvan
1814 0
Stiti sa faceti estimari si sa construiti ipoteze? Atunci cand va ganditi sa initiati o afacere, alcatuiti cateva ipoteze pe baza carora sa construiti dimensiunile afacerii. Iata cateva dintre ipotezele are va ajuta sa va calibrati afacerea: - mediul economic si politic va fi relativ stabil si...
18 Dec 2015

Culmea dezvoltarii afacerilor de retail modern

de Idei De Afaceri
2241 0
Conform unui chestionar publicat de revista Capital, iata care este topul celor mai bune centre comerciale din Romania. In zona de nord-est a Romaniei exista cea mai mare suprafata de retail modern din tara, excluzand Bucurestiul, desi puterea de cumparare din aceasta regiune este cea mai mica,...
04 Dec 2015

4 platforme 'free' pentru afaceri online

de Idei De Afaceri
2726 0
Un magazin online este un website care are ca obiectiv principal vanzarea de produse, arata firma Concept24, intr-un comunicat de presa. Pentru cei care vor sa-si deschida gratuit magazine online cu ajutorul unor platforme trebuie sa stie din start ca, pentru castigarea increderii cumparatorilor pe...
19 Nov 2015

Ce produse au sansa sa se impuna pe piata din UE?

de Idei De Afaceri
2415 0
Mici producatori au produse foarte bune dar nu stiu sa le ambaleze frumos, este de parere noul ministru al agriculturii, Achim Irimescu. “Stiti ca fostul comisar Ciolos a sugerat produsul montan. Deci e la indemana noastra sa venim cu idei care sa confere producatorilor sansa sa obtina un...
Cititorii site-ului au evaluat articolele din sectiunea "Piata marketing" cu 4.17 / 5 din 277 evaluari
Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton